Καλημερα απο Καλαματα
wizzy


Baby, I'm helpless, baby
Porcelain in your hands
Bound to fall apart
You know how to break me, hammer to the heart

10:18 : 919_bot


10:18 :

@919_bot τι καιρό θα κάνει τις επόμενες ημέρες

10:16 :

Καλημέρα 🎵
linaevelyn


🎵💚🎵👍🎵

10:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, vasilis


Καλημέρα!!!
linaevelyn, catherine

09:52 : wizzy

@catherine, το ξέρω!
catherine

09:51 : catherine

👍🎵👍🎵🎵🎵👍❤️❤️❤️❤️

09:49 : catherine


09:40 : catherine

@veroniki, 🐕❤️🐕❤️🐕❤️🐕❤️🐕❤️
veroniki

09:38 : christosp

Καλημερα σε ολους 🎵❤️❤️🎵
linaevelyn


Καλημέρα Αλέξανδρε...

09:28 : eko

Καλημέρα σε όλη την πρωινή παρέα 😀
linaevelyn, wizzy, catherine


╰┈➤Μετά

Πατε για κούρεμα και ξύρισμα και τα δυο σας 😂😂😂😂Φιλιά Αντωνηηηηη


Μετά πάει tequila sunrise cypress hill!!!


Καλημέρα σε όλους!!!
linaevelyn, catherine

09:21 : evangelo

KAΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
linaevelyn, catherine

09:19 : michaelm

Γοργόνες και Levis 501. 1997....τη χρονιά που ξεκίνησα Πανεπιστήμιο...δεν τα ξεχνάς αυτά!


After the rain comes sun
After the sun comes rain again
After the rain comes sun
After the sun comes rain again
Tέτοια εβαζες μέσα στον Ιουνιο και μας τρέλανε ο καιρός!!!😉😂
Ακουει το συμπαν ΆΛεξ!!!🎵❤️🎵


Κούκου!

09:14 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα!!
vagglo, linaevelyn, catherine


Καλημέρα από Αθήνα!
linaevelyn, stefania, vagglo, catherine


Underwater love δεν θυμάμαι γκρουπ ομως
vagglo


Καλημέρα Αλέξη!!! Καλημέρα από Αμφιθέα!!! Καλημέρα και στην όμορφη πόλη μας!!!!
catherine


Bonjour sweet boss ,ενα δάκρυ κύλησε με τους Manifesto ......Kαλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
wizzy, linaevelyn, veroniki, catherine


Καλημέρες ολούθε!!!🎵❤️🎵
linaevelyn, stefania, catherine

09:04 : wizzy

Υπήρξε διόρθωση... Σωστή.
catherine

08:58 : veroniki

@wizzy Από 1.000 ευρώ ξεκινάει η τιμή για την αγορά ενός κουταβιού.

08:56 : veroniki

@ wizzy Japanese Shimba Inu γνωστό και ως Σίμπα

08:51 : fuzz

καλημέρα σε όλους!!!🎵🎵
linaevelyn, stefania, catherine

08:49 : michaelm

Αστεία παράκαμψη...τα δίδυμα μου ξέρουν το Sandman από το Stranger things και πάλι!
wizzy

08:46 : veroniki

@catherine, είναι βραβευμένος σε καλλιστεία σκύλων, έχει τρέλα μαζί του η κολλητή μου. Συμφωνώ στο κούκλος επίσης είναι σκανδαλιάρης και του αρέσει να κρύβεται στην κουρτίνα.


La cucaracha ?

08:43 : wizzy

@michaelm, χθεσινή έμπνευση!
michaelm

08:43 : michaelm

Καλημέρα! Rum and Coca cola next! Πολύ καλοκαιρινός! Μου αρέσουν και τα καινούργια tags @wizzy!
linaevelyn, wizzy

08:35 : 26810

Καλημέρες!
linaevelyn, catherine, konstskandal

08:34 : stefania

Θετική διάθεση, θετική σκέψη και η Τρίτη μπορεί να γίνει όντως δροσερή... 😀
Καλημέρα!
linaevelyn, catherine, wizzy


Σαν σήμερα το 1908 γεννήθηκε ο συγγραφέας Μ. Καραγάτσης, φιλολογικό ψευδώνυμο του Δημήτρη Ροδόπουλου.
catherine, annabark

08:32 : catherine

@veroniki, κούκλος οDiezel❤️🐕👍❤️🐕
veroniki


καλημερα!!!😀🎵❤️
catherine, linaevelyn, wizzy

08:26 : angie

Τέρμα καλημέρες σε όλους!
linaevelyn, catherine, wizzy, konstskandal

08:19 : george70

Καλημέρα Αμβρακιώτες, καλημέρα Άλεξ, οδήγησέ μας στην πιο όμορφη και δροσερή τρίτη του Ιουνίου... 🎵🎵🎵
linaevelyn, catherine, angie, wizzy, konstskandal

08:17 : catherine

Κι εγώ για 3 μέρες θα φιλοξενώ το Λουκά!!!!
linaevelyn, veroniki

08:12 : veroniki


Γλυκιές Τριτιάτικες Καλημέρες Αμβρακιώτες από εδώ ο φιλοξενούμενος μου ο Diesel.
linaevelyn, wizzy, konstskandal

08:08 : alekos

Καλημέρα και όμορφη Τρίτη σε όλους τους Αμβρακιώτες 😀👍
wizzy, linaevelyn, catherine, veroniki, angie, stefania, konstskandal

08:07 : catherine

Καλημέρα στην όμορφη παρέα του amvrakia μας🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼🎼
wizzy, linaevelyn, alekos, katrina, veroniki, angie, stefania, konstskandal


Καλημέρα όλη μέρα! 😀😀
wizzy, catherine, alekos, veroniki, angie, stefania, konstskandal


Καλημέρα καλημέρα
linaevelyn, wizzy, alekos, catherine, stefania, konstskandal

07:18 : annabark

...feliz martes
wizzy, linaevelyn, alekos, catherine, veroniki, angie, stefania


Καλημέρα
linaevelyn, wizzy, alekos, catherine, stefania

Τρί 02:00 : 919_bot

Είναι κανείς εδώ;

Δευτέρα 22 Ιουνίου
Δευ 23:07 : alekos

@wizzy, πριν λίγο το πρόσεξα και πήγα προς τα κάτω να δω πότε άλλαξαν.....
Μπράβο Άλεξ......👍
wizzy

Δευ 23:05 : wizzy

Προσέξατε ότι τα name-tag άλλαξαν ε;;;
@fuzz, @magazaki, @veroniki, @mitsaras, κτλ... Το σκεφτόμουν καιρό! Ξεχωρίζουν!
alekos, linaevelyn, katerinanka, veroniki, angie

Δευ 23:03 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Κώστας Κώτσης
stefania, alekos, linaevelyn

Δευ 23:00 : fuzz

ευχαριστω για την συντροφιά σας , καλη νυχτα να έχουμε🎵🎵🎵
linaevelyn, stefania, alekos, magazaki, katerinanka, veroniki

Δευ 23:00 : magazaki

Ευχαριστουμε,καλή συνέχεια.....🎵❤️🎵
linaevelyn

Δευ 22:57 : veroniki

@fuzz Καλή συνέχεια ευχαριστώ πολύ για την παρέα
linaevelyn

Δευ 22:55 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
alekos, linaevelyn, veroniki

Δευ 22:54 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Κώστα, καλή συνέχεια
fuzz, veroniki


@fuzz, ευχαριστώ για τη συντροφιά, καληνύχτα 🎇🌟📻
Καληνύχτα σε όλο το τσατ 🎇🌟📻
alekos, mitsaras, fuzz, veroniki


Πού πάμε λέγε...
fuzz

Δευ 22:26 : alekos

@Λίνα-Ευαγγελία , όταν ήταν μικρά τα παιδιά ερχόμασταν συχνά στον Φάρο (ενοικιαζόμενα).....😉
linaevelyn


╰┈➤σύντομα κοντά σας και στο Μεγανήσι...θα ανοίξω αλυσίδα

Αδημονώ! Εγώ και ο Μάρκος Αυρήλιος θα είμαστε οι πρώτοι πελάτες! 😀😂😀
@alekos, έχει! 👍
johnp919gr, alekos

Δευ 22:20 : alekos

@Λίνα-Ευαγγελία , @Γιάννης Πάνου, @fuzz, Κανάλιους νήσους......στο τροχόσπιτο 😂😛
johnp919gr, linaevelyn

Δευ 22:19 : fuzz

╰┈➤Θέλουμε πανκ

@Χρήστος , στην επομενη εκπομπη να ερθεις με το φλασακι σου!🎵🎵
alekos

Δευ 22:18 : alekos

@Λίνα-Ευαγγελία , ωωωω στη Λυγιά????Έχει ψητό εκεί έτσι???👍
linaevelyn

Δευ 22:18 : Χρήστος

Θέλουμε πανκ


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤ταβέρνα "Ο Γιάννης", Λυγιά Λευκάδας

σύντομα κοντά σας και στο Μεγανήσι...θα ανοίξω αλυσίδα!!😁😂🤣
alekos, linaevelyn


@fuzz,
╰┈➤καπου κοντα σε εσενα!

μιλάς με γρίφους, σοφέ....γέροντα😵😬🤯


@Γιάννης Πάνου,...ταβέρνα "Ο Γιάννης", Λυγιά Λευκάδας 😉😉
fuzz, alekos


Ρίξε μας και ένα...Λένα Πλάτωνος - 'Love in Summer, έτσι για.... δροσιά!!😁😁🤪🤪

Δευ 22:14 : fuzz

╰┈➤για πε

@Γιάννης Πάνου, καπου κοντα σε εσενα!!!😂😂

Δευ 22:13 : fuzz

╰┈➤αυτή την έκδοση από το "παλιό μου παλτό

@alekos, απο ενα διπλο cd του Λακη Παπαδοπουλου
linaevelyn, alekos


@fuzz,
╰┈➤πες κ αλλα τετοια "χαριτωμένα".Παρασκευη ξερεις που θα ειμαι ε?!!!!

για πες......τιτάνα της πανκ - ροκ σκηνής!!!

😛😂


Δευ 22:10 : alekos

Καλησπέρα σε όλους 😀👍
@fuzz, που την βρήκες αυτή την έκδοση από το "παλιό μου παλτό "???
@Λίνα-Ευαγγελία , ρέστα από 2002....gr.....😂😂
linaevelyn, fuzz, mitsaras, stefania

Δευ 22:08 : fuzz

╰┈➤σεβάσμιο.....πανκιό

@Γιάννης Πάνου, πες κ αλλα τετοια "χαριτωμένα" ...Παρασκευη ξερεις που θα ειμαι ε?!!!!😛😛


@fuzz, καλησπέρα σεβάσμιο.....πανκιό!!!❤️❤️🎵🎵Καλησπέρα Αμβρακιώτικη παρέα!!❤️❤️
alekos, veroniki, linaevelyn, mitsaras

Δευ 22:02 : veroniki


Ο Diesel
alekos, fuzz, linaevelyn, johnp919gr


╰┈➤απο ?10€υρω ??

@fuzz, απο 2.000... 😉😀🎵📻
fuzz

Δευ 21:51 : fuzz

╰┈➤δίνεις ρέστα

@Λίνα-Ευαγγελία , απο ?10€υρω ??😀😀 🎵🎵
linaevelyn


@fuzz, δίνεις ρέστα ΚΑΙ απόψε!
stefania


Τραγουδάρα!
fuzz


🎵💃🎵💃🎵

Δευ 21:40 : fuzz

καλησπερα @veroniki, 🎵🎵καλη ακρόαση!!
veroniki

Δευ 21:39 : fuzz

καλησπερα @Katerina Lefkada, 🎵🎵
katerinanka

Δευ 21:33 : veroniki

Καλησπέρα, καλή εκπομπή και καλή εβδομάδα εύχομαι
katerinanka, fuzz, linaevelyn, alekos

Δευ 21:30 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Κώστα! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, fuzz, alekos

Δευ 21:17 : fuzz

καλως την @stefania, 🎵🎵
stefania

Δευ 21:15 : stefania

Καλησπέρα 🎵❤️🎵
linaevelyn, katerinanka, fuzz, alekos

Δευ 21:07 : fuzz

καλη σπερα κ καλη ακρόαση εύχομαι!!!καλησπερα @Λίνα-Ευαγγελία ,🎵🎵🎵 @mitsaras,🎵🎵🎵 @magazaki, 🎵🎵🎵
linaevelyn, mitsaras, katerinanka, magazaki, alekos

Δευ 21:04 : magazaki

Καλησπέρα σε όλους,καλή εκπομπή Κωστα...🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, katerinanka, alekos


Καλησπέρα και καλή εκπομπή Κώστα 📻
Καλησπέρα παρέα 📻
magazaki, mitsaras, stefania, katerinanka, alekos

Δευ 21:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: The Locker Room Live
linaevelyn, alekos

Δευ 21:01 : mitsaras

Καλησπέρα Κώστα, καλή εβδομάδα και καλή εκπομπή
linaevelyn, katerinanka, veroniki, alekos

Δευ 20:55 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Χρήστο, καλές διακοπές, ραντεβού τον Σεπτέμβρη


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Χρήστο, καλές διακοπές και με το καλό να επιστρέψεις! 😀😀

Δευ 20:35 : mitsaras

Τότε είχε πρόεδρο, δεν είχε γατού

Δευ 20:31 : mitsaras

@wizzy, πες του την ιστορία με τον ψυχάκια που μας εγκατέλειψε
wizzy

Δευ 20:30 : wizzy

cvelaetis

Δευ 20:29 : mitsaras

Γύρω στα 15 k€ το σποτ

Δευ 20:27 : mitsaras

Δεν μιλάω για εδώ για το 3λεπτο των αγώνων του μουντιαλ λέω
cvelaetis

Δευ 20:26 : mitsaras

200 k το δευτερόλεπτο είναι οι διαφημίσεις
cvelaetis


@wizzy, λες να προβούν σε εσχάτη προδοσία;; 😂😂

Δευ 20:21 : wizzy

@Λίνα-Ευαγγελία, να δούμε, θα υπογράψει μαζί μας για την επόμενη σεζόν; Τον Ρίζο τον ζήτησαν στον Kiss Fm, με τα διπλάσια από ότι παίρνει εδώ. Αναρωτιέμαι, το διπλάσιο του τίποτε, πόσο είναι, αλλά κάνει ζέστ(α) για σκληρά μαθηματικά!
linaevelyn, cvelaetis


Καλησπέρα και καλή υπόλοιπη τελευταία εκπομπή για αυτή τη ραδιοφωνική χρονιά Χρήστο 📻
cvelaetis

Δευ 16:25 : angie

belinda

Δευ 15:52 : alekos

Ακριβώς 10 ώρες με 919.....👍
wizzy

Δευ 15:32 : angie

🎵❤️🎵

Δευ 15:22 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο