🎵🎵🎵🎵

10:02 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn

09:45 : christosp

🎵❤️❤️❤️🎵

09:44 : wizzy

Clint Eastwood: «Αγαπώ αυτό που κάνω. Γιατί να σταματήσω; Θα αποχαιρετήσω χωρίς να πω αντίο»
ΜΕΓΑΛΟΣ!!!!
vagglo, christosp, katerinanka

09:41 : christosp

Καλημεραααα σε ολους...🎵❤️❤️🎵
vagglo, linaevelyn


Πωωωω.......................❤️❤️❤️❤️❤️
wizzy

09:37 : alekos

Ε μετά βάλε και Βαγγέλη Παπαθανασίου και yianni κλπ κλπ κλπ


Καλημέρα σε όλους!!!
christosp


Τ-Ρ-Α-Γ-Ο-Υ-Δ-Α-Ρ-Α!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


╰┈➤Jean Michel Jarre που παίζει σήμερα εδώ στην Αθήνα

Με κάτι τέτοια ζηλευουμε Αθήνα!
😉 Αλλά ως εκεί!❤️

09:32 : veroniki

Space Age Love Song από τους A Flock of Seagulls
spanik, vagglo


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλη την παρέα...
spanik, christosp

09:30 : eko

Να βάλουμε και ένα από Jean Michel Jarre που παίζει σήμερα εδώ στην Αθήνα;
spanik, konstskandal, christosp


Θα στο βρω οπως με την ελενη δημου...Μην με κοροιδευεις...😂😂😂😂😂😂
spanik


Δεν ξερω γιατι αλλα αυτό το τραγουδι μου θυμιζει και baywatch...
spanik


@Γιάννης Πάνου, τι μελομακάρονα,τώρα πηγαίνουμε στη θάλασσα! 🏊
Έχουμε πολύ δρόμο μέχρι τότε 😀
spanik, johnp919gr


Καλημέρα από Αθήνα!
linaevelyn, spanik, christosp


Κούκου!
spanik


@Γιάννης Πάνου, Γιάννη έχει τόσες κρεπάλες το καλοκαίρι ,που το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να σκεφτούμε πόσο κοντά ειναι τα μελομακαρονα!Αυτά απο Σεπτεμβρη...
spanik, johnp919gr


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕΡ, ΜΟΠΛΙΟ ΠΑΡΟΝ👍
vagglo, linaevelyn, spanik, christosp


Καλημέρα και όμορφη εβδομάδα σε όλη την όμορφη παρέα!Άλεξ ωραία η ιταλική ανακάλυψη...👍🎵❤️🎵❤️🎵
linaevelyn, spanik, christosp


καλημέρα Αμβρακιώτες, χθες είχαμε τη μεγαλύτερη μέρα του χρόνου, από σήμερα μικραίνει η μέρα αλλά και έρχονται πιο κοντά τα Χριστούγεννα ....185 μέρες έμειναν...μελομακάρονα έρχόμαστε!!!😁😂🤣😂🤣😜
vagglo, linaevelyn, spanik, konstskandal, veroniki


Καλημέρα!
vagglo, spanik, veroniki, christosp


Καλημέρα Αλέξη!! Καλημέρα από Αμφιθέα!! Καλημέρα και στην όμορφη πόλη μας!!!
vagglo, spanik, christosp


Bonjour sweet boss .Καλημέρα κόσμε καλή βδομάδα🎵❤️🎵
linaevelyn, spanik, christosp, katerinanka

08:57 : wizzy

╰┈➤Φίδι για φίδι

vagglo, veroniki, spanik, linaevelyn, katerinanka


Αποστόλης από Πειραια
spanik

08:54 : angie

Περήφανη γατομαμα! Δεν έχουν αφήσει ποντίκι για ποντίκι. Φίδι για φίδι, και ακρίδα για ακρίδα
linaevelyn, spanik

08:51 : angie


καλημέρα
Μιάουυs σε όλους
vagglo, spanik, linaevelyn, katerinanka, johnp919gr

08:50 : veroniki


Έτοιμο το σκηνικό για την διαδραστική μας παράσταση με θέμα το μανάβικο των εποχών προκειμένου να μάθουν τα παιδιά να ξεχωρίζουν τα φρούτα και τα λαχανικά του καλοκαιριού.
linaevelyn, spanik, katerinanka, johnp919gr

08:45 : alekos

Ωωωω τέλειο.....👍👍👍❤️❤️❤️
spanik

08:43 : spanik

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ... ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΜΕ F1 AUSTRIA 👍👍👍

08:41 : george70

Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα να έχουμε!!! 🎵🎵🎵
Καλημέρα Άλεξ, στείλε μας την θετική σου ενέργεια... ❤️❤️❤️
spanik, wizzy, christosp

08:39 : Ian Ikon

@Wizzy Πηγα κοντρα
spanik, wizzy

08:37 : spanik

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 👍🎵
george70, linaevelyn

08:37 : wizzy

@Ian Ikon, μεγαλούργησες!!! Καλοκαιριάτικα! Τολμηρό!
spanik

08:36 : Ian Ikon

καλημερα Αλέξη καλημερα σε ολους!
spanik, george70, alekos

08:32 : alekos

Δεν κρύβω την ανυπομονησία που είχα για το ξεκίνημα της σημερινής εκπομπής.....εχθές μιλούσα με την φίλη μου την Μαίρη από το σκοπευτήριο που φυσικά ακούει κάθε πρωί αμβρακια fm.....πιστεύω θα την έχουμε σύντομα και στο τσατ του 919 άλλωστε έχουμε πολλούς κοινούς φίλους εδώ μέσα.....ας της αφιερώσουμε ένα τραγούδι λοιπόν....
Καλημέρα και πάλι σε όλους στο τσατ!!!!!
wizzy, spanik, george70, veroniki

08:31 : 26810

Καλημέρα και καλή εβδομάδα
alekos, spanik, george70

08:28 : eko

Καλημέρα σε όλη την παρέα 😀 καλή εβδομάδα να φτιάξουμε
alekos, spanik, george70, linaevelyn

08:26 : veroniki

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε 😀😀😀
alekos, spanik, george70

08:24 : stefania

Νέα, απολαυστική εβδομάδα ξεκινά 😀
Καλημέρα! 🌞
alekos, spanik, george70

08:21 : wizzy


Τελικά δεν μάθαμε, πεινούσες ή διψούσες;
alekos, veroniki, spanik, george70, katerinanka

08:18 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα και καλή εβδομάδα να φτιάξουμε!!
alekos, spanik, george70


Καλημέρα και καλή εβδομάδα στην πιο όμορφη φωνή !!!
alekos, spanik, george70

08:08 : Voula

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα! ❤️❤️❤️🎵🎵
stefania, spanik, george70, veroniki

08:03 : annabark

🎵🎵❤️🎵🎵.... back to "reality"😉😉
alekos, stefania, spanik, george70


Καλημέρα και καλή εβδομάδα
katerinanka, stefania, spanik, george70

05:52 : alekos

Καλημέρα Αμβρακιώτες και καλή εβδομάδα
katerinanka, stefania, spanik

05:14 : 919_bot

Βαριέμαι...


Τι ωραία διασκευή!


Πετάει η ομάδα

Κυριακή 21 Ιουνίου

Come the dawn!


She said, Im home on shore leave,
Though in truth we were at sea
So I took her by the looking glass
And forced her to agree
Saying, you must be the mermaid
Who took neptune for a ride.
But she smiled at me so sadly
That my anger straightway died
katerinanka

Κυρ 23:12 : veroniki

Καλό βράδυ η σημερινή εκπομπή ήταν μια κατάθεση ψυχής και μια ωδή στο μεγαλείο του πατέρα.
Νιώθω πολύ τυχερή που ένιωσα στο πετσί μου τι θα πει πατέρας καθώς εδώ και 25 χρόνια μου στέκεται σαν μάνα και πατέρας ταυτόχρονα ο μπαμπάς μου.
wizzy, mitsaras, linaevelyn, katerinanka

veroniki, katerinanka

Κυρ 23:09 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιώργος Γκοτζαμάνης
linaevelyn


καλό βράδυ σε όλους🎵🎵
veroniki, mitsaras, linaevelyn, katerinanka


╰┈➤ θα το καταλάβουν κάπως αργά.

τα παιδιά στην αρχή λατρεύουν τους γονείς τους . Μετά τους κρίνουν. Κάποτε, κάποια από αυτά τους συγχωρούν - Oscar Wilde
linaevelyn, veroniki, katerinanka

Κυρ 23:04 : wizzy

@Ημέρες Βινυλίου, τα παιδιά μας, θα το καταλάβουν κάπως αργά. Αλλά δεν αλλάζει κάτι, θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτή τη "δουλειά" για όσο χρειαστεί!
veroniki, katerinanka, vinyldays


🎵🎵Πάνος Μουζουράκης - Κοίτα μπαμπά
veroniki, katerinanka, linaevelyn


Η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη σε αυτόν που σε έβαζε στους ώμους του για να βλέπεις τον κόσμο από ψηλά. Σε αυτόν που σε πέταγε με τα δυνατά του χέρια μέσα στη θάλασσα για να κάνεις τις βουτιές σου και φόρτωνε ομπρέλες, σωσίβια και κάθε λογής πράγμα.Ειναι αυτός που σου έφτιαχνε την σέλα από το ποδήλατο όσο μεγάλωνες και έβαζε την αλυσίδα στην θετής όταν εβγαινε.
Σήμερα η ημέρα είναι για αυτόν που το μόνο μέλημά του ήταν πώς θα πληρωθούν οι λογαριασμοί και όχι η δική του καλοπέραση. Σε αυτόν που ακόμα και το μοναδικό 5€ που είχε μέσα στην τσέπη του το έκανε χυμό, κρουασάν ή παγωτό για εσένα.Πατέρας είναι αυτός που κυκλοφορει με τα ίδια παλιά παπούτσια για χρόνια ώστε εσύ να να φορεσεις τα καινουργια. Είναι αυτός που θα δουλέψει στον ήλιο, στο κρύο ή στη βροχή, που θα στερηθεί κάθε δική του προσωπική ανάγκη, μόνο και μόνο για να μη λείψει τίποτα από το σπίτι.
Όσοι τους έχετε ακόμα πάρτε τους μια αγκαλιά ή εστω ένα τηλ γιατί δεν θα φωτίζει για πάντα το όνομα "Μπαμπάς" στο κινητό σου......
katerinanka, wizzy, veroniki, linaevelyn


@Ημέρες Βινυλίου, ευχαριστώ για τη
συντροφιά, καληνύχτα 🎇
Καληνύχτα σε όλο το τσατ 🎇
veroniki


🎵🎵Tom Waits - Wrong side of the road
linaevelyn, katerinanka

Κυρ 22:56 : Katerina Lefkada

Ετών 18, Οδός Καλιδρομίου, καφέ ''Παρασκήνιο'' Εξάρχεια και άλλα εκεί στο δρόμο...χειμώνας, κονιάκ, παρέες και πολύ Jazz n Blues.....Μοναδικές εποχές ευχαριστώ προσωπικά την εκπομπή σου Γιώργο για αυτές τις αναμνήσεις που μου ξυπνάς...Καλό και όμορφο βράδυ σε όλους 🎵❤️🎵
linaevelyn, vinyldays, veroniki


╰┈➤Δεσμεύομαι για επόμενη εκπομπή🎵🎵

@Ημέρες Βινυλίου, εντάξει.

Κυρ 22:56 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT, και καλή εβδομάδα
linaevelyn, katerinanka

Κυρ 22:55 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιώργο, καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα


Ο ουρανός έναστρος
Η βραδιά ειδυλλιακή
Στα ηχεία των ραδιοφώνων μας
Ο θείος Γιώργος με τζαζ μουσική
katerinanka, veroniki


╰┈➤Να ακούσουμε & το mannish boy του Muddy Waters;

δεν θα προλάβουμε απόψε. Δεσμεύομαι για επόμενη εκπομπή🎵🎵
linaevelyn


@mitsaras, σύνθεση Paul Desmond, το γράφει στην παρένθεση κάτω από τον τίτλο


🎵🎵John Lee Hooker - Hard times
linaevelyn, katerinanka

Κυρ 22:48 : Katerina Lefkada

Μουσικάρες!!!
linaevelyn, vinyldays


Να ακούσουμε & το mannish boy του Muddy Waters;


🎵🎵Sister Rosetta Tharpe - This train
linaevelyn

Κυρ 22:41 : mitsaras

@Ημέρες Βινυλίου,
??
angie, vinyldays, katerinanka


🎵🎵Lesley Gore - You don't own me
veroniki, linaevelyn


🎵🎵Dave Brubeck Quartet - Take five
angie, linaevelyn

wizzy, katerinanka, angie, veroniki

Κυρ 22:35 : angie

🎵🎵🎵

Κυρ 22:35 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Γιώργο και εκλεκτή παρέα!🎵❤️🎵
angie, mitsaras, linaevelyn, veroniki


🎵🎵Quincy Jones - Exodus
katerinanka, wizzy, angie, linaevelyn


╰┈➤ποτέ να μην χαθεις απ την ζωή μου

ψάχνω αλλά δεν υπάρχει


╰┈➤αν το πεις αρανχουέθ είσαι πολύ κοντά

τώρα το είπα όπως-όπως😀
mitsaras

Κυρ 22:29 : mitsaras

@Ημέρες Βινυλίου, αν το πεις αρανχουέθ είσαι πολύ κοντά.
angie


@veroniki,
╰┈➤you don't own me

βεβαίως... έρχεται σε λίγο!🎵🎵
veroniki

Κυρ 22:28 : angie

στη λίστα μου έχω την Μαρινέλλα "ποτέ να μην χαθεις απ την ζωή μου" μετά το aranjuez
vinyldays


🎵🎵Chet Baker - Almost blue
angie, linaevelyn

Κυρ 22:23 : veroniki

Μπορώ παρακαλώ να ακούσω το τραγούδι you don't own me από την Lesley Gore;
vinyldays

Κυρ 22:12 : angie

Καλησπέρα θείε Γιώργο, καλή εκπομπή
Καλησπέρα σε όλους
vinyldays, mitsaras, linaevelyn


╰┈➤Quincy Jones - Exodus

έλα μου που δεν το έχω!!☹️

Κυρ 22:09 : wizzy

Να προτείνω κάτι που μόνο στην εκπομπή σου ταιριάζει;
Quincy Jones - Exodus
veroniki


🎵🎵Chet Baker & Paul Desmond - Concierto de Aranjuez
angie, linaevelyn

Κυρ 22:08 : wizzy

Ωραία ξεκινάμε!
(για το Aranjuez)
vinyldays, 26810, veroniki


🎵🎵Oscar Peterson - Summertime
linaevelyn, angie

Κυρ 22:01 : veroniki

Καλησπέρα
vinyldays, mitsaras, linaevelyn


@Ημέρες Βινυλίου, καλησπέρα και καλή εκπομπή 📻
Καλησπέρα βινυλιόφρονες 📻
vinyldays, mitsaras, angie, veroniki

Κυρ 21:59 : mitsaras

Καλησπέρα Θείε Γιώργο και καλή εκπομπή
vinyldays, angie, linaevelyn


καλησπέρα από τις Ημέρες Βινυλίου στο εξτραδάκι της Κυριάκης
mitsaras, linaevelyn, 26810, veroniki

Κυρ 21:58 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Νίκο, καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα

Κυρ 21:29 : ΓΚΑΡΑΖΙΕΡΗΣ

Βάλε γκαράζ θείο

Κυρ 21:12 : mitsaras

Καλησπέρα Νίκο και καλή εκπομπή

Κυρ 20:34 : wizzy

╰┈➤Λόγια Φτερά - Χ. Α. Χωμενίδη

Το τελευταίο που διάβασα του Χωμενίδη. Δεν θα κάνω spoil αλλά η έκπληξη είναι ΣΕ ΠΟΙΟΝ τα διηγείται όλα αυτά. #βιβλίο.
vinyldays


@0681, στείλε.

Κυρ 20:32 : 0681

@Λίνα-Ευαγγελία, να σου στείλω τί είδα χθες;


#βιβλίο "Η ερμηνεία των ονείρων" - Σίγκμουντ Φρόυντ


🎵🙄🎵🎵🎵🎵

Κυρ 20:14 : 0681

@Ημέρες Βινυλίου, θα ημεθα εκεί!
vinyldays


απόψε στις 10
linaevelyn, veroniki

Κυρ 19:05 : 919_bot

Καλησπέρα.


#βιβλίο Λόγια Φτερά - Χ. Α. Χωμενίδη
26810

katerinanka, veroniki, linaevelyn, wizzy

Κυρ 16:08 : alekos

@angie, αυτό δεν το λέμε καλέ......από τα 18 θα λέμε 😉👍
angie

Κυρ 14:25 : angie

#βιβλίο Ζυράννα Ζατέλη Περσινή αρραβωνιαστικιά
Μετά από 30 χρόνια ξαναδιαβάζω ένα μικρό διαμάντι 🌻🌷
wizzy

Κυρ 14:23 : angie

@wizzy, αχ ναι

Κυρ 14:23 : angie

@alekos, εγώ από τα 30 φεύγα ;)
alekos

Κυρ 14:07 : 26810


Και χρόνια πολλά για την ημέρα....
angie, veroniki

Κυρ 13:39 : wizzy

@angie, μην ξεχνάμε τα hushtags, τα είχα φτιάξει (πριν 1 χρόνο???) ειδικά για τα #βιβλία

Κυρ 13:24 : alekos

@angie, κι εγώ από 18 χρονών ξεκίνησα να κάνω παιδιά εφόσον τώρα τελειώνουν σιγά σιγά τις σπουδές τους😉😀😂

Κυρ 13:07 : angie

@alekos, η μικρή μου την Πέμπτη έδωσε γραμμικό σχέδιο! Η μεγάλη τελειώνει την Επόμενη εβδομάδα την εξεταστική του τρίτου έτους στο πανεπιστήμιο ;)
alekos

Κυρ 12:42 : alekos

@angie, καλά να περάσετε!!!
Δεν πιστεύω να έχεις μικρά παιδιά και να πάτε στο iguana για μπάνιο και πισίνα για τα παιδιά!!!!😀😉👍


Πολύ μεγάλη ομάδα έχουμε

Κυρ 12:35 : wizzy

@mitsaras, σταμάτα βρε...

Κυρ 12:33 : mitsaras

@wizzy, ακριβώς, δεν μου μένει χρόνος για νέα προϊόντα
wizzy

Κυρ 12:31 : wizzy

╰┈➤δεν έχω linux

Όχι καλέ, υπάρχει και σε Windows το LibreOffice, ελεύθερο λογισμικό είναι. Δωρεάν και καλό. Ελάχιστα θα ξεβολευτείς. Αλλά αν είναι μόνο για τις webp, μην ασχολείσαι.

Κυρ 12:29 : mitsaras

@wizzy, δεν έχω linux,και δεν έχω χρόνο για νέα εκπαίδευση.

Κυρ 12:28 : mitsaras

@wizzy, δεν έχω πρόβλημα στο chat τις βλέπω, αλλά κρατάω μερικές που μου αρέσουν, τις εκανα insert στο word κατ' ευθείαν, τώρα θα τις "κόβω" με το απόκομμα, δεν αλλάζω το παμπάκαιο acer με το dell. Θέμα μνήμης (όχι RAM βέβαια)
wizzy

Κυρ 12:27 : wizzy

╰┈➤δεν μπορω να τα ανοίξω στο. word

Παλιά έκδοση; Εγώ σε Linux με LibreOffice (που το προτείνω ανεπιφύλακτα, αλλά δεν με πιστεύουν) φορτώνουν κανονικά.

Κυρ 12:24 : wizzy

@mitsaras, το θέμα είναι να ανοίγουν στο chat, σου ανοίγουν; Αυτό φοβήθηκα. Ξέρω ότι χρησιμοποιείς (ακόμη?) κάποια παλιά έκδοση του chrome.

Κυρ 12:22 : wizzy

╰┈➤αυτός μου αρέσει!!

Μας θυμίζει εμάς...
Ενώ ο Σάκης;;;
╰┈➤@wizzy, δεν μπορω να τα ανοίξω στο. word.

Κατάλαβα, αλλά η λογική του chat δεν είναι να ανοίγουν στο word (!!!!!), αλλά ξέρω ότ κρατάς αρχείων των πάντων. Έγραψα και στο artinoi.gr, η συμπύκνωση/απώλεια των webp είναι out-of-space!!!!


[
@wizzy, αυτός μου αρέσει!!

Κυρ 12:16 : mitsaras

@wizzy, δεν μπορω να τα ανοίξω στο. word. Οπότε αν θέλω να σώσω κάποιες φωτογραφίες θα τις σώζω σε jpg με το απόκομμα.Ok

Κυρ 12:13 : wizzy

╰┈➤γοητευτικός και πολύτεκνος!

Το έχουμε ΕΜΕΙΣ οι πολύτεκνοι αυτό.
veroniki, stefania

Κυρ 12:09 : wizzy

╰┈➤@wizzy, έχει γίνει τίποτα με τις φωτογραφίες?

Ναι, από χθες, όλα μετατρέπονται σε webp. Δεν υπάρχει πρόβλημα, εκτός και αν έχεις κανένα browser από το 2004!

Κυρ 12:08 : angie

@alekos, πάμε Καστροσυκιά!
alekos

Κυρ 12:05 : mitsaras

@wizzy, έχει γίνει τίποτα με τις φωτογραφίες? ανεβάζω .jpg και αλλάζει σε .webp??

Κυρ 11:57 : wizzy

╰┈➤Του έκοψες ένα παιδί όμως εκεί δεξιά!

Καλέ, που να το σκεφτώ... Νόμιζα ότι ήταν σαν τον φίλο του Κέβιν στο "Μόνος στο σπίτι" που τους μπέρδεψε στο μέτρημα.
(με λατρεύω μερικές φορές)
stefania, alekos, veroniki

Κυρ 11:52 : stefania

@wizzy,
╰┈➤Πατέρας είναι και αυτός

Πολυτάλαντος, γοητευτικός και πολύτεκνος!
Του έκοψες ένα παιδί όμως εκεί δεξιά!
alekos, wizzy

Κυρ 11:50 : veroniki


Καλημέρα από τα κάστρα στη Θεσσαλονίκη χρόνια πολλά στους μπαμπάδες.
stefania, alekos, wizzy

Κυρ 11:43 : 26810


Καλημέρα.
Αφού ανεβάζουμε όλοι φωτογραφίες....
veroniki, alekos

Κυρ 11:42 : alekos

@Ημέρες Βινυλίου, χρόνια πολλά μπάρμπα Γιώργο....χαριστικά μας έδωσαν κι εμάς μία γιορτούλα 😂

Κυρ 11:34 : wizzy

╰┈➤Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες

Αυτή βρήκες να βάλεις;;; Πως δεν έβαλες και αυτή που έχει το χέρι μέσα στο παντελόνι...
Πατέρας είναι και αυτός:

Αυτόν να έβαζες!
alekos, veroniki


Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες
alekos, wizzy

Κυρ 11:25 : alekos

@mitsaras, ωραία.....καλοφάγωτα.....
Εδώ ξεκίνησε το πρώτο αλεξίπτωτο....
stefania, veroniki, mitsaras, wizzy

Κυρ 11:17 : mitsaras

@alekos, καλημέρα.

Τα δύο πρώτα της σαιζόν.
alekos, veroniki

Κυρ 11:12 : alekos

@wizzy, καλημέρα και σε σένα.....εσύ ξεκαθαρίζεις τίποτα αρχεία???😀😉

Κυρ 11:10 : alekos

@angie, καλημέρα.....όλη μέρα.....κι εδώ καλή παρέα κυρίως το κονσερβοκούτι(έχει και μουσική το beach bar)....
mitsaras, stefania, veroniki

Κυρ 11:02 : angie

🎵🎵🎵❤️❤️❤️
919... Το καλύτερο παρεάκι για το ετήσιο ξεκαθάρισμα της βιβλιοθήκης!
alekos, wizzy

Κυρ 09:13 : angie

🎵🎵🎵
Καλημέρα σε όλους!
🎵🎵🎵
alekos

Κυρ 09:01 : 919_bot

Καλημέρα.


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο