14:45 : wizzy

Hot summer streets and the pavements are burning, I sit around
Trying to smile, but the air is so heavy and dry

14:38 : veroniki

Αναζωογονητική η θάλασσα στο σημείο όπου ο Θερμαϊκός Κόλπος εκβάλεται στο Αιγαίο κοντά στην παραλία Ναυάγιο Επανομής.
Πριν γίνω μαμά κάναμε ψαροντούφεκο με τον άντρα μου μέσα στο Ναυάγιο.


❤️🎵🎵👍


Gonna dress you up in my love
All over, all over
Gonna dress you up in my love🎵🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵🎵

13:43 : wizzy

Pornorama - I'd Say Yes
James Douglas - Out of Your Mind
(δύο κλασικά καλοκαιρινά των 00's.
katerinanka


Αγορασμένο από Αυστρία παλιά το συγκεκριμένο... όλα τα είδη μουσικής και αγορασμένα από επίσημα δισκοπωλεία του παλιού καλού καιρού....
wizzy

13:39 : wizzy

@veroniki, Empire State of Mind!!!
veroniki

13:36 : veroniki

Με Lady Gaga μεγάλωσα θυμάμαι το Just Dance.
Κάτι από Alicia Keys παίζει;;


@wizzy,
╰┈➤Που το θυμήθηκες αυτό;

τα έχω σε βινύλια και cd❤️ Έχω μεγάλη συλλογή που ΄όπως είχα πει και στο Ζαβερδινό θέλω να τα χαρίσω στο σταθμό (εφόσον τα θέλετε)❤️
wizzy

13:31 : wizzy

╰┈➤Benny Benassi - Satisfaction

WTF? Που το θυμήθηκες αυτό; και το είχα διαγράψει πριν χρόνια!
katerinanka


Amvrakia fm καίγεται το κοτόπουλοοοο!!!! χαλάλι! YOU ARE SIMPLY THE BEST!!!🎵❤️🎵

13:30 : wizzy

@Katerina Lefkada, Don't call me name...


Δε μπορει χαχαχχαχααααα😛😛😛


Benny Benassi - Satisfaction
wizzy

13:26 : wizzy

Dark Beat...


🎵👍🎵
katerinanka


@wizzy, xaxxaxa Maestro you are one of a kind!!🎵❤️🎵


Scream & Shout ?
wizzy


i like to move it?

13:22 : wizzy

Will.I.Am???

13:19 : wizzy

Και έρχεται Meet me halfway...
katerinanka


🎼🎵🎶🎶🎶🎵❤️🎵

13:06 : wizzy

Dragostea din tei, και αξέχαστα καλοκαίρια με τις κόρες μου! Στο repeat...
katerinanka

12:48 : wizzy

@veroniki, αααα, για εμάς μιλάς!
veroniki

12:48 : 919_bot

Vaya Con Dios - Puerto Rico (Dim Zach ReWork), από 11:14 έως 11:20
veroniki

12:48 : wizzy

@919_bot, τι έπαιζε στις 11:15?

11:32 : mitsaras

╰┈➤Σταυρόλεξα έτοιμα

Μάλλον το ενδιαφέρον για την γλώσσα έχει περιοριστεί.
wizzy, katerinanka

10:34 : wizzy

Σταυρόλεξα έτοιμα στο Artinoi.gr. Κακώς έχουμε κόψει επαφές με το μαμα-site μας, άλλωστε το Artinoi.gr μας φιλοξενεί.

https://www.artinoi.gr/cgi-bin/forumV2/crossword.pl (κλασικό σταυρόλεξο)
https://www.artinoi.gr/cgi-bin/forumV2/white.pl (λευκό σταυρόλεξο)

katerinanka, a26410, mitsaras, christi


🎵🎵
Καλημέρα σε όλους
katerinanka

08:39 : 919_bot

Καλημέρα.


🎵❤️🎵
veroniki

Σάβ 00:35 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιάννης Πάνου
linaevelyn, stefania

Σάβ 00:32 : Ολγαρα

Ευχαριστώ για την παρέα. Καλό υπόλοιπο!!!
linaevelyn, katerinanka

Σάβ 00:31 : mitsaras

Που τον θυμήθηκες αυτόν ?


Κάτι τα πιτόγυρα με τα όλα τους κάτι τα τρίγωνα Πανοράματος...
Ευχαριστούμε Γιάννη που μας έκανες το τραπέζι! 😀😂
Ευχαριστώ για τη συντροφιά, καλό Σ/Κ.
Καλό Σ/Κ σε όλο το τσατ.
mitsaras, katerinanka


Σας ευχαριστώ που για μια ακόμη φορά ....βγάλατε τα εσώψυχά σας εδώ μαζί μου!!!Καλή συνέχει και καλό Σ/Κ σε όλους!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵
katerinanka, veroniki, linaevelyn, olga

Σάβ 00:29 : veroniki

Καλό βράδυ Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ για την παρέα σε περιμένω για καφέ στην Θεσσαλονίκη θα χαρώ πολύ να σε δω
johnp919gr


@Ματθαίος , καλή σας συνέχεια και καλό Σ/Κ❤️❤️❤️❤️❤️


@Ματθαίος ,
╰┈➤Καληνύχτα από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο!!! Γιάννη σκέψου το πάρτυ

......οδηγώ και το σκέφτομαι!!!!
😛😛😛😂😛😂😂❤️❤️🎵👍😉
veroniki

Σάβ 00:24 : Ματθαίος

Καληνύχτα από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο!!! Γιάννη σκέψου το πάρτυ 🤣😁😉
linaevelyn, katerinanka


🎵💚🎵💚🎵

Σάβ 00:20 : Katerina Lefkada

Εντάξει παιδιά μου ευχαριστώ🎵❤️🎵


@mitsaras, και εγώ ευχαριστώ φίλε,καλή συνέχεια!!1
mitsaras


@Katerina Lefkada,
╰┈➤τι είναι το ''τρίγωνο''

Κατερίνα...όχι δεν είναι....τρίγωνο Πανοράματος...απαντώ εγώ για τη Βερονίκη...είναι περιοχή εδώ της Άρτας!!!😛😛😛😛
katerinanka

Σάβ 00:19 : veroniki

Katerina Lefkada είναι περιοχή της Άρτας κοντά στο γεφύρι εκεί κυρίως μένανε οι παρέες μου ως φοιτήτρια που ήμουν.
katerinanka

Σάβ 00:18 : mitsaras

καλή συνεχεια σε όλο το CHAT
katerinanka, johnp919gr, linaevelyn

Σάβ 00:18 : Ματθαίος

Ξέρεις ότι μπορώ να σου λέω κομμάτια μέχρι την επόμενη Παρασκευή και βάλε 😂🤣😂🤣😂
johnp919gr

Σάβ 00:18 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιάννη, καλή συνέχεια.
johnp919gr

Σάβ 00:18 : Katerina Lefkada

@veroniki, αγαπημένη τι είναι το ''τρίγωνο''?


@Ματθαίος ,
╰┈➤A Tout Le Monde ένα κομμάτι στα Γαλλικά!!! Megadeth

ΚΟΜΜΑΤΆΡΑ....αλλά για άλλη φορά
😛😛😂😂

Σάβ 00:15 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου έμενα πίσω από το Old Post και πριν πάω για μπάνιο προσπαθούσα να πιάσω συχνότητα στο ραδιόφωνο. Το αφήνω στην συχνότητα του Αμβρακία και όταν γυρνάω από το μπάνιο εκείνη την ώρα έπαιζε το σήμα του σταθμού και εντυπωσιάστηκα από την φωνή που άκουσα εντάξει δεν μου έφυγε η πετσέτα ουαου είπα θα την γνωρίσω κάποτε από κοντά αυτή τη φωνή σκέφτηκα και αμέσως ντύθηκα έφυγα και έπαιζε ο σταθμός κοιμήθηκα Τρίγωνο γύρισα σπίτι την άλλη μέρα και έπαιζε το ραδιόφωνο
katerinanka, wizzy


@Katerina Lefkada,
╰┈➤HELLOWEEN - Forever And One αν χωρέσει Γιάννη παιδί μου

αν προλάβουμε θα το ακούσουμε....αλλιώς το κρατάω!
❤️👍🎵
katerinanka

Σάβ 00:13 : Ματθαίος

A Tout Le Monde ένα κομμάτι στα Γαλλικά!!! Megadeth


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Λυρική ποίηση

σε ευχαριστώ Έβελίν μου❤️🎵👍
linaevelyn


╰┈➤τι παίζεις ρε φίλε;;[/q]

[q]τι παίζω;;;; έλα ντε;


Λυρική ποίηση... 😉😉📝

Σάβ 00:10 : Katerina Lefkada

HELLOWEEN - Forever And One αν χωρέσει Γιάννη παιδί μου❤️
linaevelyn


@fuzz,
╰┈➤Καλησπέρα σε όλους....τι παίζεις ρε φίλε

καλησπέρα αγαπητέ....τι παίζω;;;; έλα ντε;😂😂😛😛
veroniki

Σάβ 00:07 : fuzz

Καλησπέρα σε όλους....τι παίζεις ρε φίλε;;
veroniki, mitsaras, linaevelyn, katerinanka, stefania


@veroniki,
╰┈➤Γιαννης Πάνου εννοούσα του Κατσαδωράκη την φωνή στο σήμα του σταθμού που έλεγε Δημοτική Ραδιοφωνία Άρτας όταν είχα αϋπνίες πάντα με συντρόφευε. Γιατί είχα περίπλοκη ζωή όπως και οι φίλες μου και πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνο

😛😛😛😛τώρα ....κοκκίνισα ακόμη περισσότερο😚😚😚😚 με ...την πατάτα που έκανα😂😂
veroniki

Σάβ 00:05 : veroniki

@Γιαννης Πάνου εννοούσα του Κατσαδωράκη την φωνή στο σήμα του σταθμού που έλεγε Δημοτική Ραδιοφωνία Άρτας όταν είχα αϋπνίες πάντα με συντρόφευε. Γιατί είχα περίπλοκη ζωή όπως και οι φίλες μου και πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνος για αυτό δεν βόλεψε να γνωριστούμε.

Σάβ 00:02 : mitsaras

👍👍👍👍🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️


@veroniki,
╰┈➤Γιάννης Πάνου Ο Αμβρακία fm έπαιζε στο σπίτι μου συγκεκριμένα είχα το ραδιόφωνο δίπλα στο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Βγαίνω από το μπάνιο ακούω το σήμα του σταθμού παθαίνω πλάκα με την φωνή. Αλλά όλο κάτι μου συνέβαινε και δεν ασχολήθηκα να σας γνωρίσω

γιατί το έκανες αυτό Βερονίκη μου; Πρώτα με έκανες να κοκκινίσω και ...έπειτα...μα γιατί δεν ...βόλεψε να γίνει η γνωριμία;☹️☹️☹️
veroniki

Παρασκευή 26 Ιουνίου

@Λίνα-Ευαγγελία , , @Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Επειδή ο Γιάννης σαν... εξομολόγος έχει από τώρα επιτυχία, όσοι πιστοί σκοπεύουμε να προσέλθουμε στο μυστήριο συνιστώ να εξοπλιστούμε με καρτερικότητα γιατί υποπτεύομαι πως θα έχουμε να του εκμυστηρευτούμε πάρα πολλά έκαστος εξ ημών

πάνω από όλα ....εχεμύθεια ....😉😉🎵❤️
linaevelyn


Yes I do...!


🎵🎵🎵
💚💚💚
📻📻📻
veroniki

Παρ 23:56 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Ο Αμβρακία fm έπαιζε στο σπίτι μου συγκεκριμένα είχα το ραδιόφωνο δίπλα στο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Βγαίνω από το μπάνιο ακούω το σήμα του σταθμού παθαίνω πλάκα με την φωνή. Αλλά όλο κάτι μου συνέβαινε και δεν ασχολήθηκα να σας γνωρίσω


Επειδή ο Γιάννης σαν... εξομολόγος έχει από τώρα επιτυχία, όσοι πιστοί σκοπεύουμε να προσέλθουμε στο μυστήριο συνιστώ να εξοπλιστούμε με καρτερικότητα γιατί υποπτεύομαι πως θα έχουμε να του εκμυστηρευτούμε πάρα πολλά έκαστος εξ ημών! 😂😂😀😀
veroniki, katerinanka

Παρ 23:52 : Ματθαίος

Εγώ σου πρότεινα να κάνεις ένα πάρτυ!!! Χαμούλης θα γίνει 🤘🤘🤘🤘
veroniki


@Ματθαίος ,
╰┈➤Είδες όμως τι ζητάω

Ποιήματα!!!👍👍👍😉😉🎵🎵❤️❤️
veroniki

Παρ 23:50 : Ματθαίος

Είδες όμως τι ζητάω 😁🤘😁🤘


╰┈➤Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.

Πολύ ευχαρίστως! 👍🎵
veroniki


@veroniki,
╰┈➤Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.

θα γίνει και αυτό!!
veroniki

Παρ 23:46 : veroniki

Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.
linaevelyn


@veroniki,
╰┈➤Θυμάμαι τα παλιά και προφανώς γελάω

γι' αυτές τις στιγμές που γεμίζουν τις ζωές μας πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που τις ζήσαμε!!!❤️❤️
veroniki


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Τα πιτόγυρα της Θεσσαλονίκης μου έχουν μείνει αξέχαστα

ε ναι!!!
👍👍
linaevelyn

Παρ 23:42 : veroniki

Θυμάμαι τα παλιά και προφανώς γελάω 😂😂😛


╰┈➤γύρο από όλα;;; δηλαδή τζατζίκι, κρεμμυδι κετσαπ μουτστάρδα κομπλέ;;;😁😀😀😎😎😂🤣😁

Τα πιτόγυρα της Θεσσαλονίκης μου έχουν μείνει αξέχαστα 😀

╰┈➤Θα πάρουμε και τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μαζί από τώρα😂😂😂😂

@Katerina Lefkada, πες το ψέματα... 😂😀
katerinanka


@Katerina Lefkada,
╰┈➤Απόψε για κάποιο λόγο γελάω μέχρι δακρύων!Να είσαι πάντα καλά Ιωάννη παιδί μου

και εσύ να είσαι καλά παιδί μου Κατερίνα!!
katerinanka

Παρ 23:40 : Katerina Lefkada

@Λίνα-Ευαγγελία , Θα πάρουμε και τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μαζί από τώρα😂😂😂😂
linaevelyn


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Γίνεται παρακαλώ να έχουμε και δεύτερο γύρο από

γύρο από όλα;;; δηλαδή τζατζίκι, κρεμμυδι κετσαπ μουτστάρδα κομπλέ;;;😁😀😀😎😎😂🤣😁


╰┈➤Και παρακαλώ να παραβρεθούν και η Λίνα και ο Μάρκος Αυρήλιος😂😂😂😂 Φόρεσε το πετραχήλι Δέσποτα😂😂😂

@Katerina Lefkada, θα τον ετοιμάσω και θα είμαστε εκεί πρώτοι-πρώτοι 😂😂😂
katerinanka

Παρ 23:37 : Katerina Lefkada

Απόψε για κάποιο λόγο γελάω μέχρι δακρύων!Να είσαι πάντα καλά Ιωάννη παιδί μου😂😂😂


Γίνεται παρακαλώ να έχουμε και δεύτερο γύρο από Scorpions, επί παραδείγματι when you know ή lonely nights;
katerinanka

Παρ 23:34 : Katerina Lefkada

Και παρακαλώ να παραβρεθούν και η Λίνα και ο Μάρκος Αυρήλιος😂😂😂😂 Φόρεσε το πετραχήλι Δέσποτα😂😂😂
olga, veroniki, linaevelyn

Παρ 23:34 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Με έκανες και γέλασα με αυτό που είπες για τις πεθερές.Ήμουν διακριτική παρουσία στο χώρο .
Ακόμα και χωρισμένος με παιδιά στην ηλικία μου με είχε τύχει ότι να ναι. Ακόμα θυμάμαι τον συνεργάτη του Δήμου σας το τι παλέτες μπύρες είχε κατεβάσει με Κλάρκ στα Άγναντα έπεφταν βροχή και ούτε το χέρι με έπιασε τα είχα με ραδιοφωνικό παραγωγό στην Ορεστιάδα τότε

Παρ 23:34 : Ματθαίος

Beyond the Realms of Death🎵🎵🎵 JUDAS PRIEST


@Katerina Lefkada,
╰┈➤Προτείνω να οργανώσουμε μια βραδιά εξομολογήσεων δια ζώσης όμως! Κι εμένα ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας 30 χρόνια πίσω ήταν από Άρτα!😂😂😂 Αμ πώς!

😮😮😮😮😮😮ωωωω τι λες τώρα ρε Κατερίνα.....για ...΄περάστε...μισό λεπτό να ...φορέσω το πετραχήλι!!!😛😛😛😂😂
veroniki, alxppz

Παρ 23:32 : Katerina Lefkada

Προτείνω να οργανώσουμε μια βραδιά εξομολογήσεων δια ζώσης όμως! Κι εμένα ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας 30 χρόνια πίσω ήταν από Άρτα!😂😂😂 Αμ πώς!😛😛😛😂😂😂
veroniki, linaevelyn, alxppz


@georgez,
╰┈➤αληνυχτιζουμε γιαννη φτασαμε. Κονσερβα το υπόλοιπο. Κερνα ομως την παρεα sugar απο Editors.

καλή συνέχεια φίλε...εννοείται πως θα ...κεράσω, από εσένα φυσικά τα...κερασμένα!!
😀😀😂😂


@veroniki,
╰┈➤Λουλούδια του Αγρού όλα τους μου φέρνανε και τις μαμάδες τους να μου κάνουν την πεθερά ειδικά στους μεγαλύτερους από μένα από δέκα μέχρι είκοσι χρόνια είχα τρομερό σουξέ

εεε, αφού έκανες και ...τις πεθερές να σε θέλουν τι άλλο να πω; γι' αυτό από τότε που έφυγες όλες φοράνε μαύρα!!!😂😂😂
veroniki


╰┈➤τι λες να πάμε ημίωρη παράταση απόψε;

@Γιάννης Πάνου, εξυπακούεται ΝΑΙ!

Παρ 23:27 : georgez

Καληνυχτιζουμε γιαννη φτασαμε. Κονσερβα το υπόλοιπο. Κερνα ομως την παρεα sugar απο Editors.. 😉
Καλη συνεχεια σε ολες κι όλους.. 🎵
linaevelyn, katerinanka


@Λίνα-Ευαγγελία , να και η βραδιά ποίησης....τι λες να πάμε ημίωρη παράταση απόψε;
linaevelyn, katerinanka


@Γιάννης Πάνου, ξανά μας απογείωσες
Ξανά στα αστέρια μας πήγες
Τέτοιες εκπομπές απλούστατα δεν υπάρχουν
Οι μουσικές μας επιλογές; Ουκ ολίγες 👍🎵👍👍
veroniki

Παρ 23:24 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Λουλούδια του Αγρού όλα τους μου φέρνανε και τις μαμάδες τους να μου κάνουν την πεθερά ειδικά στους μεγαλύτερους από μένα από δέκα μέχρι είκοσι χρόνια είχα τρομερό σουξέ.

Παρ 23:22 : veroniki

@Λινα Ευαγγελία κλαίω από τα γέλια με το τραγούδι το πα στον παπά αμάρτησα.
linaevelyn


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤καλό αυτό, να το πεις και στον Μάκαρ

το ξέρει...😂😂😂
linaevelyn


@veroniki,
╰┈➤Από κοντά οι εξομολογήσεις γιατί έχω και από Άρτα πλευρά αμαρτωλές εξομολογήσεις

έτσι να έρθεις από κοντα να....εξομολογηθείς ....τέκνο μου
😛😛 είμαι σίγουρος ότι έχεις ....κεραυνοβολήσει πολλούς Αρτινούς!!😉😉👍👍
veroniki


@Γιάννης Πάνου, καλό αυτό, να το πεις και στον Μάκαρο 👍

Παρ 23:18 : veroniki

Από κοντά οι εξομολογήσεις γιατί έχω και από Άρτα πλευρά αμαρτωλές εξομολογήσεις αυτή που δημοσίευσα ήταν η πιο αθώα.
Θυμάμαι ένα μήνυμα που έλαβα από τον πληκτρά του Bella Notte όποιος σε δει σε ερωτεύεται αλλά μετά που μπορεί να σε βρει μετά από δύο χρόνια το είδα στο messenger ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Θυμάμαι έφευγα από το μαγαζί μου πετούσε γαρύφαλλα και με ρωταγε που πας;;;;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Παρ 23:17 : Katerina Lefkada

Τι τραγουδάρα!!!
johnp919gr


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤το 'πα στον παπά αμάρτησα αμάρτησα
Το 'πα στον παπά και άφεση δεν άκουσα

τον ρυθμό τον ξέρεις;;; τουπα τουπα τουπαπα...έτσι πάει στα ντραμς
😛😛😛
veroniki, linaevelyn


╰┈➤εξομολογήσου τωρα!!!

@Γιάννης Πάνου, το 'πα στον παπά αμάρτησα αμάρτησα
Το 'πα στον παπά και άφεση δεν άκουσα 😛😛😛😛
veroniki


@26810,
╰┈➤κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

ζακέτα να πάρει!!!😛😛😁😁

Παρ 23:12 : Katerina Lefkada

@26810, Είμαστε εξωστρεφείς τύποι εδώ 😛😂😛😂😂😂😂


@veroniki,
╰┈➤Πω ρε φίλε τι θυμήθηκα το τραγούδι Οδηγώ και σε σκέφτομαι του Αντύπα μου το αφιέρωνε ενας πρώην μου που συμπτωματικά είχε και σχολή οδηγών τρομερή σύμπτωση

για πες ...εξομολογήσου τωρα!!!
veroniki


@26810,
╰┈➤ερνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

Τώρα μίλησες ορθά...👍👍😉😉🎵🎵❤️❤️😀😀😂😂

Παρ 23:09 : 26810

╰┈➤Αυτό ξαναπές το

@Γιάννης Πάνου,
Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

Παρ 23:09 : veroniki

Πω ρε φίλε τι θυμήθηκα το τραγούδι Οδηγώ και σε σκέφτομαι του Αντύπα μου το αφιέρωνε ενας πρώην μου που συμπτωματικά είχε και σχολή οδηγών τρομερή σύμπτωση.🙄
linaevelyn


@georgez,
╰┈➤Σε ευχαριστεί δικιά της επιλογή ήταν

το περίμενα...έχει επίπεδο ρε φίλε!!😉😉🎵🎵❤️❤️

Παρ 23:07 : georgez

Σε ευχαριστεί δικιά της επιλογή ήταν
johnp919gr

Παρ 23:06 : georgez

❤️❤️


@veroniki, @Λίνα-Ευαγγελία , τα κρατάω τα...άσματα να ξέρετε!!!😛😛😛😂😂
veroniki, linaevelyn

Παρ 23:05 : alekos

@Ολγαρα,
veroniki, linaevelyn, katerinanka, olga


╰┈➤Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα

Πίσω από τα ξέπλεκα μαλλιά σου
Ποσό με πληγώνει η ματιά σου...
veroniki

Παρ 23:03 : veroniki

@Λίνα Ευαγγελία έπικ κομμάτι 👍👍
linaevelyn

Παρ 23:01 : alxppz

@Ολγαρα, τον πάλευα 3 χρόνια να παίξει τους "δρόμους για το πουθενά"
katerinanka, olga

Παρ 23:01 : Katerina Lefkada

Madrugada!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
linaevelyn


╰┈➤πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου εγώ και ο πόνος μου

Πρώτο τραπέζι κι η ορχήστρα να παίζει... 🎤🎺🎻🎸🎷
veroniki

Παρ 23:00 : Ολγαρα

Με Μαργαρίτη πρέπει να κλείσει η εκπομπή, τιμής ένεκεν
veroniki, alxppz, alekos

Παρ 22:59 : veroniki

Θα προτιμούσα Γονίδη στο κλείσιμο της εκπομπής πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου εγώ και ο πόνος μου ΧΑ ΧΑ ΧΑ έτσι να θυμηθώ το Bella Notte που πήγαινα αν και πάντα έπαιζε Νότη εκεί ειδικά το τραγούδι Δάνειο


@Ματθαίος , ναι ρε φίλε σου έφτιαξε τη διάθεση...ο χορός και η Αθήνα!!😉😉👍👍🎵🎵❤️❤️


@Λίνα-Ευαγγελία ,
[qάντως αν είναι να κλείσεις την εκπομπή ξανά με Νότη βάλε το "Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα [/q]μπορείς να το λες όσο θες!!!
😛😛😛
linaevelyn

Παρ 22:56 : Ματθαίος

Κοίτα, την προηγούμενη Παρασκευή σε έχασα γιατί χόρευα!! Τώρα που γύρισα από Αθήνα με όλο το υλικό που είδες, έχω κέφια!!!


@Γιάννης Πάνου, πάντως αν είναι να κλείσεις την εκπομπή ξανά με Νότη βάλε το "Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα"

╰┈➤παλεύω με το θηρίο

@alxppz, γειά σου Διγενή Ακρίτα! 😂😂
alxppz


@veroniki,
╰┈➤Τα σπάτε στις φωτογραφίες παιδιά τι καλά να ήμουν και εγώ στην παρέα σας

όποτε θέλεις!!👍👍👍

Παρ 22:54 : veroniki

Τα σπάτε στις φωτογραφίες παιδιά τι καλά να ήμουν και εγώ στην παρέα σας
alekos


@26810,
╰┈➤Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω.

Αυτό ξαναπές το...καλήν εσπέρα !!!
26810

Παρ 22:52 : alxppz

@Γιάννης Πάνου, παλεύω με το θηρίο 😂😂

Παρ 22:52 : Katerina Lefkada

Δώσε Γιάννη! Ευχαριστώ σε🎵❤️🎵

Παρ 22:52 : 26810

Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω....
veroniki


@georgez,
╰┈➤Καλησπέρα σας καλή εκπομπή γιάννη είμαστε στο δρόμο και είπαμε αν δεν έχει παίξει να παίξει το november rain

άσε φίλε δεν λέει να βρέξει!!!😛😛😛😛

Παρ 22:50 : alekos


Για όλους στο chat😀
katerinanka, linaevelyn, alxppz, veroniki, olga, johnp919gr, georgez

Παρ 22:50 : georgez

Καλησπέρα σας καλή εκπομπή γιάννη είμαστε στο δρόμο και είπαμε αν δεν έχει παίξει να παίξει το november rain
alekos, linaevelyn, katerinanka


@alxppz, που είσαι εσύ ρε παιδί;;;


Scorpions 🎵💚🎵
katerinanka, alekos

Παρ 22:47 : alxppz

🎵❤️🎵❤️
katerinanka, linaevelyn


╰┈➤Νύχτες φτιαγμένες από Μέταλλο χωρίς Metallica δεν γίνεται

Α να γειά σου!


@Ματθαίος ,
╰┈➤Νύχτες φτιαγμένες από Μέταλλο χωρίς Metallica δεν γίνεται!!! Fade to Black

να τος ο ....άλλος ρίχνει άδεια για να πιάσει γεμάτα!!!.🤣😁😁😁🤓🤓

Παρ 22:45 : veroniki

🎵🎵❤️❤️❤️~

Παρ 22:42 : Ματθαίος

Νύχτες φτιαγμένες από Μέταλλο χωρίς Metallica δεν γίνεται!!! Fade to Black 🎵🎵🤘🤘🤘


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Λαχανικών

λαχανικά ....έτρωγε και το γουρουνάκι....για να γίνει σουβλάκιι!!!

Παρ 22:37 : Ματθαίος

Ευχαριστούμε Γιάννη μας 😁😁😁
johnp919gr


@Ολγαρα,
╰┈➤Αν είναι εφικτό.

όχι απλά εφικτό....διαταγή θα έλεγα...επιβάλλεται να το ακούσουμε!!❤️🎵👍
olga

Παρ 22:34 : Katerina Lefkada

Grave Digger-Emerald Eyes❤️


╰┈➤σουβλάκια

Λαχανικών; 😛😛🍆🍅🌽
veroniki

Παρ 22:32 : Ολγαρα

Όχι, δεν κλαίω, κάτι μπήκε στο μάτι μου. ❤️

Παρ 22:32 : Αγγελική

@Γιάννης Πάνου, επειδή έχασα ένα κομμάτι της αναμετάδοσης λόγω δικτύου, αν δεν ακούσαμε scorpions θα ήθελα να ακούσουμε το a moment in a million years


Never ending nightmare
No escape this time from you...

Παρ 22:29 : veroniki

🎵🎵 Θα ήθελα να ακούσω το a whiter shade of pale των procol harum


@alekos,
╰┈➤θέλεις και σουβλάκια ή μόνο μπύρες?

εεεε, αν είναι να κάνεις το...έγκλημα να το κάνεις ολοκληρωμένο!😁😁😁😛
alekos, olga

Παρ 22:28 : alekos

@Γιάννης Πάνου, θέλεις και σουβλάκια ή μόνο μπύρες?????

Παρ 22:28 : Ολγαρα

Εγώ θα ήθελα να ακούσω Apocalyptica που έχω καιρό... Το bittersweet.

Αν είναι εφικτό.



Εγώ και ο φιλόσοφος ευχαριστούμε τα μάλα!
🎵🎵🎵
💚💚💚

Παρ 22:26 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn


@alekos, δεν πειράζει φίλε, κονσερβοκούτι εσύ!!!!😉😉👍👍❤️🎵
alekos

Παρ 22:25 : alekos

@Γιάννης Πάνου, δυστυχώς δεν μπορώ να ακούσω απόψε τις μπαλάντες.....
Καλή εκπομπή σε σένα και καλή ακρόαση σε όλους!!!😀👍❤️
katerinanka, linaevelyn, mitsaras, veroniki

Παρ 22:22 : Ολγαρα

Μπράβο στον Μακαρο για την επιλογή! Επικροτω!🎵
katerinanka


@Αγγελική, Καλησπέρα και σε σένα αγγελική μου, καλά να περάσουμε!!👍🎵❤️❤️
angie


Κι απόψε θα βαλλίσουμε
Κι απόψε στις μπαλάντες του Γιάννη θα αφεθούμε
Πάλι μας παρασέρνει έχει δεν έχει ετούτο το παιδί
Άραγε το ξέρει; 😂😛😀
johnp919gr, katerinanka

Παρ 22:18 : Ματθαίος

Testament-Return to Serenity 🤘🤘


@Katerina Lefkada, Καλησπέρα και σε σένα Κατερίνα μου καλά να περάσουμε!!!❤️❤️🎵🎵
katerinanka


╰┈➤κακή μου διάθεση.

@Ολγαρα, ο Γιάννης θα στην εκτοξεύσει στα ύψη αμέσως! 👍
olga


@veroniki, Καλησπέρα Βερονίκη μου, καλησπέρα στην όμορφη Θεσσαλονίκη!!!❤️❤️🎵🎵👍👍

Παρ 22:13 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιώργος Γκοτζαμάνης
linaevelyn

Παρ 22:13 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Γιάννη μου!(Ξανα)καλησπέρα παρεά!🎵❤️🎵
linaevelyn

Παρ 22:13 : Ματθαίος

Τα υπόλοιπα θα μου τα φέρεις εσύ όταν επιστρέψεις από τη συναυλία 😁🤘😁🤘


MSG - nightmare
(Η παραγγελία είναι + απο τον Μάρκο Αυρήλιο 😀🐈, την αποφασίσαμε ομού! 😉😀)
olga


@Ολγαρα, καλησπέρα Ολγάρα....δεν πειράζει αρκεί να περάσουν καλά εκεί που πήγαν και εμείς εδώ τέλεια θα περάσουμε!!!❤️❤️🎵🎵
olga

Παρ 22:11 : Αγγελική

Καλησπέρα Γιάννη
Καλή εκπομπή

Παρ 22:10 : Ματθαίος

Η φίλη σου ανταποδίδει
johnp919gr

Παρ 22:09 : veroniki

Καλησπέρα Γιάννη καλή εκπομπή σου εύχομαι


@Λίνα-Ευαγγελία , καλησπέρα Έβελιν καλη μας διασκέδαση!!❤️❤️🎵👍👍
linaevelyn

Παρ 22:09 : Ολγαρα

Καλησπέρα στην αγαπημένη μας ραδιοφωνική εκπομπή. Η οικογένεια Χρόνη σήμερα κατακερματιστηκε.

Μόνη μου σήμερα σας ακούω και το θέμα της εκπομπής ταιριάζει στην κακή μου διάθεση.

Καλή εκπομπή ❤️

linaevelyn


@Ματθαίος , καλησπέρα και σε σας, φιλιά στη Φένια!!❤️❤️🎵🎵


@mitsaras, καλησπέρα φίλε καλά να περάσουμε!!!❤️❤️🎵🎵👍👍


Καλησπέρα Γιάννη καλησπέρα παρέα!
katerinanka, mitsaras

Παρ 22:06 : Ματθαίος

Καλησπέρα από εμάς!!!
linaevelyn, katerinanka


╰┈➤Χαιρετισμούς στο εκλεκτό τσατ

@Dmitri, ανταποδίδω.

Παρ 22:03 : mitsaras

Καλησπέρα Γιάννη και καλή εκπομπή.


@Ημέρες Βινυλίου, ευχαριστώ για τη συντροφιά, καλό Σ/Κ 👍

Παρ 22:02 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιώργο, καλή συνέχεια.

Παρ 22:02 : Dmitri

Τι ωραία πέρασα! Ευχαριστώ θείε. Χαιρετισμούς στο εκλεκτό τσατ
linaevelyn, mitsaras, katerinanka


🎵🎵Elektrotwist - Zero trick
linaevelyn, katerinanka


🎵🎵Elektrotwist - I wonder what the next move will be
linaevelyn

Παρ 21:52 : Katerina Lefkada

🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵🎵


🎵🎵Mitch Ryder and the Detroit Wheels - Little latin Lupe Lu
katerinanka, linaevelyn, angie

Παρ 21:49 :

Ευχαριστώ πολύ, ανταποδίδω τα δέοντα


🎵🎵Breadmakers - Searchin' for cool
linaevelyn


🎵🎵Checkerlads - Shake yourself down
linaevelyn

Παρ 21:45 : Dmitri

❤️


🎵🎵Pete Klint Quartet - Shake
linaevelyn, angie, veroniki


🎵🎵Hillbilly Moon Explosion - Enola gay
linaevelyn, angie, veroniki

Παρ 21:39 : veroniki

Καλησπέρα Θείε Γιώργο 🎵🎵
vinyldays, katerinanka

Παρ 21:38 : Αγγελική

Τι ωραίες μουσικές !!🎵🎵
Και πάλι ευχαριστώ
vinyldays

Παρ 21:38 : Dmitri

Τι κέφι! Πόσο μου είχε λείψει η εκπομπή!
vinyldays


🎵🎵Hugo Montenegro - I dreram of Jeannie
angie, linaevelyn

Παρ 21:35 : Αγγελική

I dream of Jeannie ήρθε στο μυαλό
katerinanka


🎵🎵Shawn Lee - Teen beat
linaevelyn, angie


🎵🎵Alan Moorehouse & his Bond Street Brigade - Funky fever
linaevelyn, angie

Παρ 21:30 : Λευτέρης

Ευχαριστώ για τα μουσικά ταξίδια που μας προσφέρετε. Χαιρετισμούς από Τζουμέρκα
vinyldays, angie

Παρ 21:29 : Αγγελική

🎵🎵🎵 ευχαριστώ πολύ! Και φανταζόμαστε τον Φρεντ Αστέρ να χορεύει
vinyldays


╰┈➤κόκκινο ημίγλυκο κρασί Λευκάδας

Ευοί ευάν!
angie


╰┈➤1 λιτρο παγωτό εγκρινεται ?

απόλυτα!!


🎵🎵Bing Crosby - Puttin' on the Ritz
linaevelyn, angie

Παρ 21:27 : mitsaras

1 λιτρο παγωτό εγκρινεται ?
angie

Παρ 21:26 : Αγγελική

Bing Crosby,
Συντροφιά σήμερα το κόκκινο ημίγλυκο κρασί Λευκάδας
vinyldays


🎵🎵Skeewiff - Mojito mix
linaevelyn


@Αγγελική,
╰┈➤Put it on the Ritz

το'χω από Big Crosby, Frank Sinatra, Dim Zack
. Ποιο προτιμας


🎵🎵The Bongolian - Mojito time baby
linaevelyn, angie

Παρ 21:20 : Αγγελική

να ακούσουμε και ένα Put it on the Ritz Γιώργο αν είναι διαθέσιμο και ταιριάζει;


🎵🎵James & Bobby Purify - Shake you tailfeather
linaevelyn


Κούκος βραδινός! 😀👍
veroniki

Παρ 21:17 : mitsaras

Καλησπέρα Θείε Γιώργο καλή εκπομπή.
vinyldays, linaevelyn, angie, katerinanka

Παρ 21:17 : Dmitri

Καλησπέρα σε όλους!
vinyldays, mitsaras, linaevelyn, katerinanka


🎵🎵Locomondo - Misirlou🎵🎵
linaevelyn, veroniki


🎵🎵Perez Prado & Rosemary Clooney - Sway
linaevelyn, angie, mitsaras


🎵🎵Nancy Sinatra & Lee Hazelwood - Save the last dance for me
linaevelyn, angie, katerinanka

Παρ 21:07 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Γιώργο και εκλεκτή παρέα!🎵❤️🎵
vinyldays, anna, linaevelyn, angie, mitsaras

Παρ 21:07 : Anna

Καλησπέρα θείε Γιώργο και καλή εκπομπή! 🎵🎵
Καλησπέρα συνακροατές! 😀
katerinanka, linaevelyn, vinyldays, angie, mitsaras

Παρ 21:06 : Αγγελική

Καλησπέρα θείε Γιώργο,
Καλησπέρα σε όλους!
καλή εκπομπή
vinyldays, katerinanka, linaevelyn, anna, veroniki


καλησπέρα από τις Ημέρες Βινυλίου🎵🎵
linaevelyn, katerinanka, anna, mitsaras, veroniki


🎵🎵Pink Martini - Amado mio
linaevelyn, angie, veroniki


@Ημέρες Βινυλίου, καλησπέρα και καλή εκπομπή.
Καλησπέρα βινυλιόφρονες.
vinyldays, katerinanka, anna, angie, mitsaras


στις 9
katerinanka, linaevelyn, mitsaras

Παρ 14:03 : christosp

🎵❤️❤️🎵

Παρ 13:41 : vasilis

🎵🎵❤️❤️


@wizzy,
╰┈➤ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly

Όχι φίλε για να σώσεις τον κόσμο που έχει λειψυδρία ....SAVE WATER DRINK BEER!!!!😁😁🙃🤪
veroniki, mitsaras

Παρ 12:34 : wizzy


Εγώ να πληρώσω το νερό πήγα!
ΑΛΕΞ, ΑΛΕΕΕΕΞ... Κοιτάζω τι να δω, η Μπεκατώρου!
a26410, veroniki

Παρ 12:19 : 919_bot

Καλησπέρα.

Παρ 10:55 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

@Αγγελική, ❤️❤️

Παρ 10:54 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

@stefania, ❤️❤️
stefania

Παρ 10:09 : stefania

@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ,
╰┈➤ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

Να είναι πάντα "το αγόρι σου"... πόσο γλυκό; Όπως είστε κι εσείς! 🥰

Παρ 10:06 : Αγγελική

@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ, να είστε πάντα μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι 🌷🌷🌻🌻🎈🎈

Παρ 10:05 : Αγγελική

@wizzy, μπύρες χωρίς αλκοόλ;

Παρ 10:02 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, stefania

Παρ 09:57 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

❤️❤️❤️❤️ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!❤️❤️❤️
stefania, angie, voula

Παρ 09:57 : wizzy


(ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly)
veroniki

Παρ 09:55 : dimitrisn

❤️

Παρ 09:55 : michaelm

Αφού λες για τουριστικό αυτό που θυμάμαι εγώ είναι Marie Claire Dubaldo... Πολύ όμορφο τραγούδι... Και κύρια! ❤️🎵
wizzy

Παρ 09:54 : stefania

🎵❤️🎵

Παρ 09:51 : michaelm

Θα ζητούσα Jolene με τη σχέση με τη Miley Cyrus αλλά με προβάλετε με Dolly parton!

Παρ 09:49 : dimitrisn

Το πήγαινες και για Think (Aretha Franklin)...


🎵🎵🚂

Παρ 09:36 : wizzy

Μαύρο το πρωί, μαύρες ασπιρίνες και μαύρο χαρτί
μαύρη κιμωλία και μαύρο το πιόνι
μαύρο το καρπούζι και μαύρο πεπόνι
μαύρος ο πουρές και μαύρος λαπάς
μαύρα και τα πάμπερς, μαύρος Κοσκωτάς
μαύρος μπακαλιάρος, μαύρος υπουργός
μαύρο μαύρο μαύρο Λουκιανός
veroniki, angie

Παρ 09:36 : dimitrisn

Όταν είναι να παίξεις Λουκιανό το διαισθάνομαι και μπαίνω και ακούω.
wizzy


Apurimac επίσης θεοί!!!
wizzy

Παρ 09:30 : wizzy

@michaelm, Α ΣΤΟ ΚΑΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;;;;;
michaelm

Παρ 09:29 : michaelm

Ah la la long...😛
wizzy


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο