 | Evanescence My Immortal;🎵 Kutiman ft. Dekel - My Everything |
|
 | Bon Jovi - Bed Of Roses |
|
 | Είμαι συντονισμένη στην Ερτ1 παράλληλα wizzy παίζει το αγαπημένο μου σίριαλ από Ήλιο σε Ήλιο. Bed of Roses από Bon Jovi παίζει; Mr Big - To be with you michaelm |
|
 | Be with you....more than words then. Classic combo!😛 Or Under the bridge! Mr Big - To be with you veroniki |
|
 | @wizzy, cats in the cradle, girl you'll never be a woman again and something from Lenny....maybe cab driver. Nirvana - Come As You Are veroniki |
|
 | Παραγγελιές δεκτές, μαζί με τελικό Masterchef. (αν και έχω ετοιμάσει ωραία συνέχεια) Aerosmith - Janie's got a gun michaelm, veroniki |
|
 | Πολύ rock απόψε και μου αρέσει πολύ! Είμαι έτοιμος για ολονυχτία δουλειά σήμερα και μου κάνετε καλή παρέα! @wizzy! 👍 Aerosmith - Janie's got a gun |
|
 | linaevelyn, stefania |
|
 | ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΚΙ ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΜΒΡΑΚΙΩΤΕΣ ΜΟΥ..........VAGELIS RIZOS ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ  «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, linaevelyn, stefania, magazaki, a26410 |
|
 | Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, linaevelyn |
|
 | Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη, καλό βράδυ και να περάσεις θεσπέσια στα Τζουμέρκα το Σ/Κ 😀 Καλό βράδυ σε όλο το τσατ . «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, vagelisr, mitsaras |
|
 | εχει slikiti αφτερ dj rizos? «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | Φατσικά σε θυμήθηκα, πράγματι ερχόμουν εκεί όπου έπαιζες μουσική. Έτσι εξηγείται που άκουγα το κομμάτι the fresh όπου πήγαινα και το θεωρούσα σύμπτωση. «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr |
|
 | Ε πες το ότι έγινες δεκτός μέσω εισαγωγικών εξετάσεων εκεί στον 919!! 😂😂😀 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki |
|
 |  Melody Maker???? Αλήθεια τώρα;;; Καλέ, ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;; «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn, veroniki, stefania |
|
 | Χτύπησες φλέβα με το τραγούδι Μπαλάντα του Ανδρέα Τσουκαλά «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn |
|
 | Μπράβο Βαγγέλη!!! Που τα θυμήθηκες; Εφηβικά χρόνια! 🎵❤️ Λατρεμένα και τα 2!!! 🎵❤️ «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, linaevelyn |
|
 | ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ- ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΡΙΦΙΦΗ - ΑΝ Μ'ΑΡΝΗΘΕΙΣ 🎵🎵❤️❤️ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΟΝ 919@ «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο stefania, anna, veroniki, linaevelyn |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn, katerinanka |
|
 | ╰┈➤ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο; 🙄🙄🙄🙄 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn |
|
 | ╰┈➤Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα ΜΜΜΜμμ, ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;;; «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn, stefania |
|
 | ╰┈➤Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 (Υπάρχουν μερικά βατράχια,που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες...)είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν) Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, wizzy, katerinanka |
|
 | Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 "Υπάρχουν μερικά βατράχια, που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες..." είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν) «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο katerinanka, vagelisr, veroniki, linaevelyn |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη, καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn, mitsaras, veroniki, alekos, vagelisr, anna |
|
 | Καλησπέρα συννεφιασμένη ☁ «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, anna, katerinanka, alekos, veroniki |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη σε σένα και τους ακροατές σου! Καλή εκπομπή! 🎵🎵 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn, katerinanka, mitsaras, alekos |
|
 |  Όταν έμενα Άρτα και έβγαινα έξω έπαιζε πάντα το τραγούδι The fresh των Kool and the Gang. «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο wizzy, vagelisr, a26410, alekos, anna, katerinanka |
|
 | Ross Lustre - Love saves no one... Άντε ρε φίλε, επιτέλους. Νόμιζα ότι μόνο σε μένα άρεσε... ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ! Πω πωωω... «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, katerinanka |
|
 | Καλησπέρα και καλή εκπομπή...🎵❤️🎵 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, katerinanka |
|
 | Καλησπέρα σε όλους και καλή ακρόαση 😀 Βαγγέλη καλά να περάσετε!!° «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο mitsaras, vagelisr, linaevelyn, katerinanka, stefania |
|
 | καλησπερα καλησπερα απο το καλυτερο φαρμακειο του μοναστηρακιου βονιτσας! να αφιερωσω στη γυναικα μου το τραγουδι σαμανθα! «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, wizzy, linaevelyn, katerinanka |
|
 | @vagelisr, Έλα και έμεινε ο Captain America "ορφανός"... «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, a26410 |
|
 | Καυσωνιάτικες άστατες από καιρό καλησπέρες από Θεσσαλονίκη «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο mitsaras, vagelisr, linaevelyn |
|
 | Καλσπέρα Βαγγέλη και καλη εκπομπή Luigi Catalano - La Mia Tristezza veroniki, vagelisr |
|
 | Βροχερες Πεμπτιατικες Καλησπερες Απο Αρτα Και Αμβρακια 919@ Vagelis Rizos Now 19.00-21.00 Shaun Escoffery - When The Love Is Gone mitsaras, veroniki, wizzy, linaevelyn, katerinanka, stefania |
|
 | linaevelyn |
|
 | @vasilis, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν! Southside Johnny - Captured vasilis, angie |
|
 | @wizzy, downbound train by Bruce Southside Johnny - Captured wizzy, angie |
|
 | @Αγγελική, ένα Bruce αύριο;;;;;; Από τα παλιά. The Power Station - Some Like It Hot angie |
|
 | Bruce? Is that you? 🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵 I check my look in the mirror I wanna change my clothes, my hair, my face Man I ain't getting nowhere I'm just living in a dump like this There's something happening somewhere baby I just know that there is
Bruce Springsteen - Dancing In The Dark linaevelyn |
|
 | INXS - Original Sin |
|
 | spanik, linaevelyn, veroniki |
|
 | ╰┈➤ "πεθαίνω για σενα" Θα συμφωνήσω...
Και να εκτεθώ λέγοντας ότι έχω αγοράσει δίσκο του Γιώργου Μαργαρίτη ΤΟΤΕ, στα 80ς όταν άκουσα σε πειρατικό ραδιόφωνο το cult άσμα "Στην κλειδωμένη πόρτα σου" (έβγα και μην ανοίξεις και μια ματιά στο δυστυχή που σ'αγαπά να ρίξεις")!!! Dire Straits - Lady Writer a26410, spanik, veroniki, vasilis |
|
 | @Γιάννης Πάνου, "πεθαίνω για σενα"....σίγουρα στίχος για μπαλαντάρα 😉😛 Whitesnake - Here I Go Again spanik |
|
 | Την πήγαινα για χτένισμα......ηταν κατάμαυρη.Η καστανή της τρίχα ειναι η ''νεκρη'' την χτενιζεις φευγει και ξαναείναι μαύρο το λυκόσκυλο 😂😂😂 Whitesnake - Here I Go Again spanik, alekos |
|
 | Πέμ 09:44 : eko Καλημέρα σε όλη την παρέα 😁 Whitesnake - Here I Go Again spanik |
|
 | ο δικός μου έρωτας....η ΉΡΑ ενα υπέροχο Groenendael (Βέλγικο Λυκόσκυλο).❤️❤️❤️❤️ A Flock Of Seagulls - I Ran wizzy, alekos, spanik, vasilis, thanos, veroniki, angie, linaevelyn |
|
 | @alekos,
╰┈➤ύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live? Θα τον φωνάξω να έρθει μέσα να πεί ένα γειά και να πει live το δρομοι του πουθενά!! 😂😂😂😂 A Flock Of Seagulls - I Ran alekos, spanik, veroniki |
|
 | @michaelm, @Γιάννης Πάνου, Α καλά!!!εσείς έχετε καταπληκτικά σκυλάκια!!! @veroniki, όλοι σας!!!!!👍 A Flock Of Seagulls - I Ran michaelm, spanik, veroniki |
|
 | @wizzy, Γι' αυτό είσαι το πιο ....γλυκό αφεντικό!!!!!❤️❤️❤️🎵🎵🎵 Violent Femmes - Blister In The Sun alekos, spanik |
|
 | Και εδώ ο Bertie βασανισμένος από τα δίδυμα πάλι.... Quarterflash - Harden My Heart wizzy, alekos, catherine, vagglo, spanik, veroniki, linaevelyn |
|
 | @wizzy, όχι, οι άλλες γιατί έχουν έρθει;;;;😀 Quarterflash - Harden My Heart spanik |
|
 | Happy Birthday στην πάντα υποστηρικτή συνάδελφο Χριστίνα 🎂 Καταπληκτική Πέμπτη! Καλημέρα! Quarterflash - Harden My Heart alekos, catherine, spanik, angie |
|
 | Quarterflash - Harden My Heart stefania, alekos, catherine, spanik |
|
 | Quarterflash - Harden My Heart alekos, catherine, vagglo, spanik, linaevelyn |
|
 | @Γιάννης Πάνου, καλημέρα!!!αύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live???αν ήταν η Έμιλυ θα μας έλεγε σίγουρα 😂😂 Quarterflash - Harden My Heart spanik |
|
 | Και εγώ μαζί σου Αλέξανδρε για το Game of thrones αλλά περιμένω να μεγαλώσουν τα κορίτσια λίγο ακόμα.... Είναι σίγουρα τουλάχιστον 16+. Τότε θα έχουμε game of thrones binge! Καλημέρα σε όλους! Pretty Maids - Please Don't Leave Me wizzy, catherine, spanik |
|
 | @catherine, μήπως είναι πολύ μεγάλη, ή κανένα περίεργο format (κινητό Samsung???) Pretty Maids - Please Don't Leave Me catherine, spanik |
|
 | @wizzy, να ακούσουμε και ένα Blister in the Sun από Violent Femmes;;;;😛 Pretty Maids - Please Don't Leave Me annabark, spanik |
|
 | Γιατί δεν έρχεται η φωτο με το Λουκά;;;;;; Pretty Maids - Please Don't Leave Me spanik, veroniki |
|
 |  Τα νεώτερα μέλη της οικογένειάς μας. Badog - Badog Never Diez johnp919gr, alekos, spanik, linaevelyn |
|
 | @wizzy, έλα να ροκάρουμε λίγο!!!!😂😂😂 Badog - Badog Never Diez spanik |
|
 | [Μιας και κάνουμε....διαγωνισμό ομορφιάς η δική μου khaleesi!! Adrian John Loveridge - 400 Dragons alekos, vasilis, veroniki, spanik, angie, linaevelyn |
|
 |   Σίλα και Ίρις.....του Κωστάκη στο Ναύπλιο 😀😉 Adrian John Loveridge - 400 Dragons johnp919gr, spanik, angie, veroniki, linaevelyn |
|
 | κούκου κούκου κούκου.... Κιόλας..... Jimmy Jimmy - Silence spanik, linaevelyn |
|
 | Δροσερή καλημέρα Αμβρακιώτες να έχουμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη μουσική!!!!🎵🎵❤️❤️❤️ Jimmy Jimmy - Silence alekos, spanik, linaevelyn |
|
 |  Πως είναι η κατάσταση αυτού? Jimmy Jimmy - Silence wizzy, alekos, spanik |
|
 | ╰┈➤Κι άλλες ομορφιές Και άλλες...
  Mattiel - Count Your Blessings catherine, alekos, vagglo, johnp919gr, veroniki, spanik, angie, linaevelyn |
|
 | ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ... Mattiel - Count Your Blessings spanik, catherine |
|
 | Queen - Crazy Little Thing Called Love spanik, wizzy |
|
 | ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ 919 . 👍🎵😉 Queen - Crazy Little Thing Called Love |
|
 | @mitsaras @cathrine ευχαριστούμε πολύ την πήγα σήμερα παιδικό γιατί την είχα σπίτι με γαστρεντερίτιδα. Queen - Crazy Little Thing Called Love spanik |
|
 | Κι άλλες ομορφιές!! Περιμένοντας να του πετάξω το μπαλάκι!!! Queen - Crazy Little Thing Called Love spanik |
|
 | Bonjour sweet boss,καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵 Mika - Grace Kelly spanik, catherine |
|
 | @veroniki, να σας ζήσει η κουκλίτσα σας Pet Shop Boys - Domino Dancing spanik |
|
 | @alekos, ευχαριστώ!!!❤️❤️ Pet Shop Boys - Domino Dancing spanik |
|
 | @veroniki, τι καλή τι όμορφη, να αου ζήσει!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️ Pet Shop Boys - Domino Dancing spanik |
|
 | Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα... Pet Shop Boys - Domino Dancing spanik |
|
 | Pet Shop Boys - Domino Dancing spanik |
|
 | Hooverphonic - Club Montepulciano catherine, spanik |
|
 | Giorgio Moroder - Shannon's Eyes (Single) spanik |
|
 | @wizzy η κόρη μου η Υακίνθη Giorgio Moroder - Shannon's Eyes (Single) konstskandal, katrina, spanik |
|
 | Καλημέρα dj Alex, καλημέρα σε όλο το παρεάκι της εκπομπής!!! Giorgio Moroder - Shannon's Eyes (Single) catherine, spanik |
|
 |  Καλημέρα Laid Back - Sunshine reggae konstskandal, catherine, katrina, vagglo, spanik, alekos, johnp919gr |
|
 | ❤️❤️❤️❤️❤️ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ❤️❤️❤️❤️ Ivan - Fotonovela catherine, spanik, stefania |
|
 | @catherine, καλημέρα!!!!όντως πανέμορφη φωτογραφία;έχει απόλυτο δίκιο ο Άλεξ....όλη η ζωή είναι τα λουλούδια,ο κήπος μας.....ο κήπος της Εδέμ!!!!!!👍❤️ Ivan - Fotonovela catherine, spanik |
|
 | @catherine, εμείς εδώ χωρίς νερό από το δίκτυο πλέον έχουμε απογοητευτεί με τον κήπο μας. ό,τι αντέξει, μια και κρατάμε το νερό της δεξαμενής για ώρα ανάγκης... Zaz - Que vendra spanik |
|
 | @Κωνσταντίνος..., ευχαριστώ!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Zaz - Que vendra konstskandal, spanik |
|
 | @catherine, ...ομορφιές...❤️❤️❤️❤️ Aloe Blacc - Love Is The Answer catherine, spanik |
|
 | δεν θα ελεγα οχι να ακουγα pretty maids-please don't leave me....καλημερα!!! Aloe Blacc - Love Is The Answer catherine, spanik |
|
 | Aloe Blacc - Love Is The Answer konstskandal, alekos, angie, veroniki, katrina, spanik, vagglo, johnp919gr, linaevelyn |
|
 | Καλημέρα και όμορφη! Έλεγες Άλεξ πριν για το fast forward του χρόνου από Δευτέρα σε προπαρασκευή...! Εδώ φτάσαμε από Σεπτέμβρη σε προδιακοπικό μήνα στον ίδιο ρυθμό!Πάει η σεζόν ...ξανά!🙄😉🎵❤️❤️❤️🎵❤️ Made in KZ - Et si tu n'existais pas (dombyra cover) catherine, angie, spanik, stefania |
|
 | Beach Boys - Kokomo catherine, konstskandal, spanik |
|
 | Καλημέρα στην όμορφη παρέα του Amvrakia μας🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼 Beach Boys - Kokomo konstskandal, angie, alekos, katrina, spanik, stefania, veroniki |
|
 | Beach Boys - Kokomo spanik |
|
 | Καλημέρα σε όλους στο τσατ 😀👍 Αγαπημένος καλλιτέχνης για όλους μας μετά από τα καθιερωμένα ετήσια τρίωρα αφιερώματα του Βαγγέλη Ρίζου!!!!!👍❤️ Justin Timberlake - Cry Me A River catherine, konstskandal, spanik, stefania |
|
 | George Michael - The Strangest Thing (Live) spanik |
|
 | Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα!! Stromae - Formidable catherine, konstskandal, spanik, stefania |
|
 | 🎵❤️🎵👍 Formidable times maestro! Stromae - Formidable spanik |
|
 | 🎵🎵🎵 Καλημέρα σε όλους! Καλημέρα stromae! DJ Pantelis feat. Notis Mavroudis - Proino Tsigaro catherine, konstskandal, spanik, stefania |
|
 | Δυνατό ξεκίνημα 👍 Καλημερα ολούθε 👍 DJ Pantelis feat. Notis Mavroudis - Proino Tsigaro catherine, konstskandal, spanik, stefania |
|
 | spanik |
|
 | Eagles - One Of These Nights catherine, konstskandal, spanik |
|
 | linaevelyn |
|
Τετάρτη 24 Ιουνίου
|
 | Σας ευχαριστώ για την παρέα σας και απόψε.Ελπίχω να ταξιδέψατε μαζί με τα παιδία προς το NordKapp Καλό ξημέρωμα🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez, linaevelyn, mitsaras, veroniki, katerinanka |
|
 | Καληνύχτα σε όλες και όλους. 👍👍👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn, katerinanka |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού, Βαγγέλη καλό βραδυ και καλους δρομους στις ρόδες των παιδιών. Να περασουν τέλεια. 👍👍👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό katerinanka |
|
 | Καλό βράδυ ευχαριστώ πολύ για την παρέα «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn, katerinanka |
|
 | Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn, katerinanka |
|
 | Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη εσένα και την παρέα σου, καλό ξημέρωμα 🌉 Καλό ξημέρωμα σε όλο το τσατ 🌉 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό mitsaras, georgez, katerinanka |
|
 | EEE μα πρόσεχε με τα κουμπάκια. 😂😂😂😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Κάνε πάσα καμιά ματιά 'κει χάμω... «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , τους αποψινούς σου καλεσμένους πάντως τους συγχαίρω που οδηγούν μοτοσικλέτα και διανύουν τόσο μεγάλες αποστάσεις. Εύγε τους. Τους εύχομαι να διασχίσουν και τη route 66 👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό mitsaras |
|
 | σαν αεεεερικόοοο.... 🎵🎵🎵🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Ε ναι ρε φιλε.. Φευγει με τη μηχανη ο Μαβερικ στο ηλιοβασίλεμα μαλλια κουβαρια. πως να μη σε στιγματίσει.👍👍🎵🎵🎵😂😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki |
|
 | Σύνορα, μεθοριακούς σταθμούς κ.ο.κ. «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki, katerinanka, georgez, linaevelyn, wizzy |
|
 | @georgez, το είπα από πραγματική απορία! «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez |
|
 | Τετ 23:05 : 🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️ «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @wizzy, Εχει κανει καλή δουλειά ο Κατσαδωράκης ...δεν τον ξέρεις 😂😂😂😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @wizzy, εχετε τόσο καλή μόνωση. 😀 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό wizzy |
|
 | Συγνώμη, δεν έχει συναυλία στο Εκθεσιακό; Τι στο καλό; Παίζουν χαμηλά, ή έχουμε τόσο καλή μόνωση;;; «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @veroniki, μια από τα ίδια και ο γάτος μου! Αν δεν μπω πρώτα εγώ στο σπίτι δεν μπαίνει αυτός! Ιππότης και συνάμα ζηλιάρης! Ζηλιαρόγατος με όλη τη σημασία της λέξης! 🐈 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki |
|
 | Και το Ελσίνκι μου άρεσε... Εχει πολλά μπαρακια το βραδυ που παιζουν μπαντες.. κυρίως μεταλ. 😉 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Καλησπέρα + στον καλεσμένο σου! «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Πανέμορφη πόλη η Βουδαπεστη.. 👍👍👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Χαιρετίσματα από Κωνσντινουπολη «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn |
|
 | @ Λίνα -Ευαγγελία με τις γυναίκες είναι ιππότης εκτός από γλύκας και κούκλος. Έδιωξε τον άντρα μου από το σπίτι γιατί δεν τα πάει καλά με τους άντρες δεν αντέχει τον ανταγωνισμό. Με τα αρσενικά σκυλιά να δεις καυγάδες που ρίχνει. «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη και καλή εκπομπή «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @veroniki, πρέπει να είναι μεγάλος κολπατζής ο Diesel! Γλύκας και κούκλος! «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki, alekos |
|
 | την Καλησπέρα μας στην παρέα σου στο στούντιο.🏍️ «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Καλησπέρα Ευάγγελε σε εσένα και στην καλεσμένη σου 🎵💚🎵 Καλησπέρα παρέα 🎵💚🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki, katerinanka |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , Έμιλυ in ARTA....(Λυμπεροπουλου)....(και μακαρόνια με κιμά....Σάκης)😀👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού ο φιλοξενούμενος μου ο Diesel «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό alekos, katerinanka, linaevelyn |
|
 | @veroniki, Καλησπέρα Σλόνικα🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki |
|
 | @alekos, Έλα απο εδώ μετά για μια καλησπέρα🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό alekos |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού καλησπέρα «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Katerina Lefkada, Καλησπέρα καμάρι μου ,τι να περιμένω για σήμερα?🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό katerinanka |
|
 | @georgez, Καλησπέρα πατρίδα μου ,πολλα φιλία στην Έλενα 🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , καλησπέρα και καλή εκπομπή 😀👍 Έλα δίπλα 😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη μου!Καλώς ήλθες!!! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez, linaevelyn |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλή εκπομπή Βαγγέλη χαιρετίσματα κι απ την Ελενα.😉 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού, μπήκες στο studio και ανέβηκε η θερμοκρασία!!! The Cure - Lullaby |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλώς το παιδί. Έτοιμος όπως πάντα να φανταστώ...😉 The Cure - Lullaby |
|
 | @wizzy, Ειμαι εδώωωω οουουουουουου🎵❤️🎵 The Cure - Lullaby wizzy, katerinanka, veroniki |
|
 | @wizzy, Γεια χαρά. Περιμένουμε το φεγγαροΐσκιωτο απόψε.. 😉🎵 The Cure - Lullaby wizzy, katerinanka |
|
 | Εδώ είμαστε περιμένουμε!!🎵❤️🎵 The Rasmus - Sail Away wizzy |
|
 | Ή περιμένουμε Ζαβερδινό, ή ξέχασα τα πάντα ανοιχτά το πρωί!! The Rasmus - Sail Away katerinanka |
|
 | REM - Everybody hurts linaevelyn |
|
 | Oh God please make this moment lastInto your skin, into the stars Into your breath and by your eyes 🎵❤️🎵 Abbie Gale - Lovesong |
|
 | Bryan Adams - Heaven linaevelyn |
|
 | Billy Idol - Bitter Taste mitsaras, linaevelyn |
|
 | @919_bot, τι ακούμε τώρα ? Billy Idol - Bitter Taste |
|
 | Roni Iron - The Last of Enigmas linaevelyn |
|
 | Emigre - Φύσα δυνατά (Mikro Mix) linaevelyn |
|
 | linaevelyn |
|
 | Ricchi E Poveri - Come Vorrei (δια χειρός Αλεξάνδρου) Ricchi E Poveri - Come Vorrei (Remix) stefania, linaevelyn, katerinanka |
|