00:35 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιάννης Πάνου
linaevelyn

00:32 : Ολγαρα

Ευχαριστώ για την παρέα. Καλό υπόλοιπο!!!
linaevelyn, katerinanka

00:31 : mitsaras

Που τον θυμήθηκες αυτόν ?


Κάτι τα πιτόγυρα με τα όλα τους κάτι τα τρίγωνα Πανοράματος...
Ευχαριστούμε Γιάννη που μας έκανες το τραπέζι! 😀😂
Ευχαριστώ για τη συντροφιά, καλό Σ/Κ.
Καλό Σ/Κ σε όλο το τσατ.
mitsaras, katerinanka


Σας ευχαριστώ που για μια ακόμη φορά ....βγάλατε τα εσώψυχά σας εδώ μαζί μου!!!Καλή συνέχει και καλό Σ/Κ σε όλους!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵
katerinanka, veroniki, linaevelyn, olga

00:29 : veroniki

Καλό βράδυ Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ για την παρέα σε περιμένω για καφέ στην Θεσσαλονίκη θα χαρώ πολύ να σε δω
johnp919gr


@Ματθαίος , καλή σας συνέχεια και καλό Σ/Κ❤️❤️❤️❤️❤️


@Ματθαίος ,
╰┈➤Καληνύχτα από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο!!! Γιάννη σκέψου το πάρτυ

......οδηγώ και το σκέφτομαι!!!!
😛😛😛😂😛😂😂❤️❤️🎵👍😉
veroniki


Καληνύχτα από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο!!! Γιάννη σκέψου το πάρτυ 🤣😁😉
linaevelyn, katerinanka


🎵💚🎵💚🎵


Εντάξει παιδιά μου ευχαριστώ🎵❤️🎵


@mitsaras, και εγώ ευχαριστώ φίλε,καλή συνέχεια!!1
mitsaras


@Katerina Lefkada,
╰┈➤τι είναι το ''τρίγωνο''

Κατερίνα...όχι δεν είναι....τρίγωνο Πανοράματος...απαντώ εγώ για τη Βερονίκη...είναι περιοχή εδώ της Άρτας!!!😛😛😛😛
katerinanka

00:19 : veroniki

Katerina Lefkada είναι περιοχή της Άρτας κοντά στο γεφύρι εκεί κυρίως μένανε οι παρέες μου ως φοιτήτρια που ήμουν.
katerinanka

00:18 : mitsaras

καλή συνεχεια σε όλο το CHAT
katerinanka, johnp919gr, linaevelyn


Ξέρεις ότι μπορώ να σου λέω κομμάτια μέχρι την επόμενη Παρασκευή και βάλε 😂🤣😂🤣😂
johnp919gr

00:18 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιάννη, καλή συνέχεια.
johnp919gr


@veroniki, αγαπημένη τι είναι το ''τρίγωνο''?


@Ματθαίος ,
╰┈➤A Tout Le Monde ένα κομμάτι στα Γαλλικά!!! Megadeth

ΚΟΜΜΑΤΆΡΑ....αλλά για άλλη φορά
😛😛😂😂

00:15 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου έμενα πίσω από το Old Post και πριν πάω για μπάνιο προσπαθούσα να πιάσω συχνότητα στο ραδιόφωνο. Το αφήνω στην συχνότητα του Αμβρακία και όταν γυρνάω από το μπάνιο εκείνη την ώρα έπαιζε το σήμα του σταθμού και εντυπωσιάστηκα από την φωνή που άκουσα εντάξει δεν μου έφυγε η πετσέτα ουαου είπα θα την γνωρίσω κάποτε από κοντά αυτή τη φωνή σκέφτηκα και αμέσως ντύθηκα έφυγα και έπαιζε ο σταθμός κοιμήθηκα Τρίγωνο γύρισα σπίτι την άλλη μέρα και έπαιζε το ραδιόφωνο
katerinanka


@Katerina Lefkada,
╰┈➤HELLOWEEN - Forever And One αν χωρέσει Γιάννη παιδί μου

αν προλάβουμε θα το ακούσουμε....αλλιώς το κρατάω!
❤️👍🎵
katerinanka


A Tout Le Monde ένα κομμάτι στα Γαλλικά!!! Megadeth


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Λυρική ποίηση

σε ευχαριστώ Έβελίν μου❤️🎵👍
linaevelyn


╰┈➤τι παίζεις ρε φίλε;;[/q]
[q]τι παίζω;;;; έλα ντε;

Λυρική ποίηση... 😉😉📝


HELLOWEEN - Forever And One αν χωρέσει Γιάννη παιδί μου❤️
linaevelyn


@fuzz,
╰┈➤Καλησπέρα σε όλους....τι παίζεις ρε φίλε

καλησπέρα αγαπητέ....τι παίζω;;;; έλα ντε;😂😂😛😛
veroniki

00:07 : fuzz

Καλησπέρα σε όλους....τι παίζεις ρε φίλε;;
veroniki, mitsaras, linaevelyn, katerinanka, stefania


@veroniki,
╰┈➤Γιαννης Πάνου εννοούσα του Κατσαδωράκη την φωνή στο σήμα του σταθμού που έλεγε Δημοτική Ραδιοφωνία Άρτας όταν είχα αϋπνίες πάντα με συντρόφευε. Γιατί είχα περίπλοκη ζωή όπως και οι φίλες μου και πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνο

😛😛😛😛τώρα ....κοκκίνισα ακόμη περισσότερο😚😚😚😚 με ...την πατάτα που έκανα😂😂
veroniki

00:05 : veroniki

@Γιαννης Πάνου εννοούσα του Κατσαδωράκη την φωνή στο σήμα του σταθμού που έλεγε Δημοτική Ραδιοφωνία Άρτας όταν είχα αϋπνίες πάντα με συντρόφευε. Γιατί είχα περίπλοκη ζωή όπως και οι φίλες μου και πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνος για αυτό δεν βόλεψε να γνωριστούμε.

00:02 : mitsaras

👍👍👍👍🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️


@veroniki,
╰┈➤Γιάννης Πάνου Ο Αμβρακία fm έπαιζε στο σπίτι μου συγκεκριμένα είχα το ραδιόφωνο δίπλα στο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Βγαίνω από το μπάνιο ακούω το σήμα του σταθμού παθαίνω πλάκα με την φωνή. Αλλά όλο κάτι μου συνέβαινε και δεν ασχολήθηκα να σας γνωρίσω

γιατί το έκανες αυτό Βερονίκη μου; Πρώτα με έκανες να κοκκινίσω και ...έπειτα...μα γιατί δεν ...βόλεψε να γίνει η γνωριμία;☹️☹️☹️
veroniki

Παρασκευή 26 Ιουνίου

@Λίνα-Ευαγγελία , , @Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Επειδή ο Γιάννης σαν... εξομολόγος έχει από τώρα επιτυχία, όσοι πιστοί σκοπεύουμε να προσέλθουμε στο μυστήριο συνιστώ να εξοπλιστούμε με καρτερικότητα γιατί υποπτεύομαι πως θα έχουμε να του εκμυστηρευτούμε πάρα πολλά έκαστος εξ ημών

πάνω από όλα ....εχεμύθεια ....😉😉🎵❤️
linaevelyn


Yes I do...!


🎵🎵🎵
💚💚💚
📻📻📻
veroniki

23:56 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Ο Αμβρακία fm έπαιζε στο σπίτι μου συγκεκριμένα είχα το ραδιόφωνο δίπλα στο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Βγαίνω από το μπάνιο ακούω το σήμα του σταθμού παθαίνω πλάκα με την φωνή. Αλλά όλο κάτι μου συνέβαινε και δεν ασχολήθηκα να σας γνωρίσω


Επειδή ο Γιάννης σαν... εξομολόγος έχει από τώρα επιτυχία, όσοι πιστοί σκοπεύουμε να προσέλθουμε στο μυστήριο συνιστώ να εξοπλιστούμε με καρτερικότητα γιατί υποπτεύομαι πως θα έχουμε να του εκμυστηρευτούμε πάρα πολλά έκαστος εξ ημών! 😂😂😀😀
veroniki, katerinanka


Εγώ σου πρότεινα να κάνεις ένα πάρτυ!!! Χαμούλης θα γίνει 🤘🤘🤘🤘
veroniki


@Ματθαίος ,
╰┈➤Είδες όμως τι ζητάω

Ποιήματα!!!👍👍👍😉😉🎵🎵❤️❤️
veroniki


Είδες όμως τι ζητάω 😁🤘😁🤘


╰┈➤Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.

Πολύ ευχαρίστως! 👍🎵
veroniki


@veroniki,
╰┈➤Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.

θα γίνει και αυτό!!
veroniki

23:46 : veroniki

Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.
linaevelyn


@veroniki,
╰┈➤Θυμάμαι τα παλιά και προφανώς γελάω

γι' αυτές τις στιγμές που γεμίζουν τις ζωές μας πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που τις ζήσαμε!!!❤️❤️
veroniki


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Τα πιτόγυρα της Θεσσαλονίκης μου έχουν μείνει αξέχαστα

ε ναι!!!
👍👍
linaevelyn

23:42 : veroniki

Θυμάμαι τα παλιά και προφανώς γελάω 😂😂😛


╰┈➤γύρο από όλα;;; δηλαδή τζατζίκι, κρεμμυδι κετσαπ μουτστάρδα κομπλέ;;;😁😀😀😎😎😂🤣😁

Τα πιτόγυρα της Θεσσαλονίκης μου έχουν μείνει αξέχαστα 😀
╰┈➤Θα πάρουμε και τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μαζί από τώρα😂😂😂😂

@Katerina Lefkada, πες το ψέματα... 😂😀
katerinanka


@Katerina Lefkada,
╰┈➤Απόψε για κάποιο λόγο γελάω μέχρι δακρύων!Να είσαι πάντα καλά Ιωάννη παιδί μου

και εσύ να είσαι καλά παιδί μου Κατερίνα!!
katerinanka


@Λίνα-Ευαγγελία , Θα πάρουμε και τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μαζί από τώρα😂😂😂😂
linaevelyn


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Γίνεται παρακαλώ να έχουμε και δεύτερο γύρο από

γύρο από όλα;;; δηλαδή τζατζίκι, κρεμμυδι κετσαπ μουτστάρδα κομπλέ;;;😁😀😀😎😎😂🤣😁


╰┈➤Και παρακαλώ να παραβρεθούν και η Λίνα και ο Μάρκος Αυρήλιος😂😂😂😂 Φόρεσε το πετραχήλι Δέσποτα😂😂😂

@Katerina Lefkada, θα τον ετοιμάσω και θα είμαστε εκεί πρώτοι-πρώτοι 😂😂😂
katerinanka


Απόψε για κάποιο λόγο γελάω μέχρι δακρύων!Να είσαι πάντα καλά Ιωάννη παιδί μου😂😂😂


Γίνεται παρακαλώ να έχουμε και δεύτερο γύρο από Scorpions, επί παραδείγματι when you know ή lonely nights;
katerinanka


Και παρακαλώ να παραβρεθούν και η Λίνα και ο Μάρκος Αυρήλιος😂😂😂😂 Φόρεσε το πετραχήλι Δέσποτα😂😂😂
olga, veroniki, linaevelyn

23:34 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Με έκανες και γέλασα με αυτό που είπες για τις πεθερές.Ήμουν διακριτική παρουσία στο χώρο .
Ακόμα και χωρισμένος με παιδιά στην ηλικία μου με είχε τύχει ότι να ναι. Ακόμα θυμάμαι τον συνεργάτη του Δήμου σας το τι παλέτες μπύρες είχε κατεβάσει με Κλάρκ στα Άγναντα έπεφταν βροχή και ούτε το χέρι με έπιασε τα είχα με ραδιοφωνικό παραγωγό στην Ορεστιάδα τότε


Beyond the Realms of Death🎵🎵🎵 JUDAS PRIEST


@Katerina Lefkada,
╰┈➤Προτείνω να οργανώσουμε μια βραδιά εξομολογήσεων δια ζώσης όμως! Κι εμένα ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας 30 χρόνια πίσω ήταν από Άρτα!😂😂😂 Αμ πώς!

😮😮😮😮😮😮ωωωω τι λες τώρα ρε Κατερίνα.....για ...΄περάστε...μισό λεπτό να ...φορέσω το πετραχήλι!!!😛😛😛😂😂
veroniki, alxppz


Προτείνω να οργανώσουμε μια βραδιά εξομολογήσεων δια ζώσης όμως! Κι εμένα ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας 30 χρόνια πίσω ήταν από Άρτα!😂😂😂 Αμ πώς!😛😛😛😂😂😂
veroniki, linaevelyn, alxppz


@georgez,
╰┈➤αληνυχτιζουμε γιαννη φτασαμε. Κονσερβα το υπόλοιπο. Κερνα ομως την παρεα sugar απο Editors.

καλή συνέχεια φίλε...εννοείται πως θα ...κεράσω, από εσένα φυσικά τα...κερασμένα!!
😀😀😂😂


@veroniki,
╰┈➤Λουλούδια του Αγρού όλα τους μου φέρνανε και τις μαμάδες τους να μου κάνουν την πεθερά ειδικά στους μεγαλύτερους από μένα από δέκα μέχρι είκοσι χρόνια είχα τρομερό σουξέ

εεε, αφού έκανες και ...τις πεθερές να σε θέλουν τι άλλο να πω; γι' αυτό από τότε που έφυγες όλες φοράνε μαύρα!!!😂😂😂
veroniki


╰┈➤τι λες να πάμε ημίωρη παράταση απόψε;

@Γιάννης Πάνου, εξυπακούεται ΝΑΙ!

23:27 : georgez

Καληνυχτιζουμε γιαννη φτασαμε. Κονσερβα το υπόλοιπο. Κερνα ομως την παρεα sugar απο Editors.. 😉
Καλη συνεχεια σε ολες κι όλους.. 🎵
linaevelyn, katerinanka


@Λίνα-Ευαγγελία , να και η βραδιά ποίησης....τι λες να πάμε ημίωρη παράταση απόψε;
linaevelyn, katerinanka


@Γιάννης Πάνου, ξανά μας απογείωσες
Ξανά στα αστέρια μας πήγες
Τέτοιες εκπομπές απλούστατα δεν υπάρχουν
Οι μουσικές μας επιλογές; Ουκ ολίγες 👍🎵👍👍
veroniki

23:24 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Λουλούδια του Αγρού όλα τους μου φέρνανε και τις μαμάδες τους να μου κάνουν την πεθερά ειδικά στους μεγαλύτερους από μένα από δέκα μέχρι είκοσι χρόνια είχα τρομερό σουξέ.

23:22 : veroniki

@Λινα Ευαγγελία κλαίω από τα γέλια με το τραγούδι το πα στον παπά αμάρτησα.
linaevelyn


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤καλό αυτό, να το πεις και στον Μάκαρ

το ξέρει...😂😂😂
linaevelyn


@veroniki,
╰┈➤Από κοντά οι εξομολογήσεις γιατί έχω και από Άρτα πλευρά αμαρτωλές εξομολογήσεις

έτσι να έρθεις από κοντα να....εξομολογηθείς ....τέκνο μου
😛😛 είμαι σίγουρος ότι έχεις ....κεραυνοβολήσει πολλούς Αρτινούς!!😉😉👍👍
veroniki


@Γιάννης Πάνου, καλό αυτό, να το πεις και στον Μάκαρο 👍

23:18 : veroniki

Από κοντά οι εξομολογήσεις γιατί έχω και από Άρτα πλευρά αμαρτωλές εξομολογήσεις αυτή που δημοσίευσα ήταν η πιο αθώα.
Θυμάμαι ένα μήνυμα που έλαβα από τον πλήκτρα του Bella Notte όποιος σε δει σε ερωτεύεται αλλά μετά που μπορεί να σε βρει μετά από δύο χρόνια το είδα στο messenger ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Θυμάμαι έφευγα από το μαγαζί μου πετούσε γαρύφαλλα και με ρωταγε που πας;;;;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ


Τι τραγουδάρα!!!
johnp919gr


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤το 'πα στον παπά αμάρτησα αμάρτησα
Το 'πα στον παπά και άφεση δεν άκουσα

τον ρυθμό τον ξέρεις;;; τουπα τουπα τουπαπα...έτσι πάει στα ντραμς
😛😛😛
veroniki, linaevelyn


╰┈➤εξομολογήσου τωρα!!!

@Γιάννης Πάνου, το 'πα στον παπά αμάρτησα αμάρτησα
Το 'πα στον παπά και άφεση δεν άκουσα 😛😛😛😛
veroniki


@26810,
╰┈➤κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

ζακέτα να πάρει!!!😛😛😁😁


@26810, Είμαστε εξωστρεφείς τύποι εδώ 😛😂😛😂😂😂😂


@veroniki,
╰┈➤Πω ρε φίλε τι θυμήθηκα το τραγούδι Οδηγώ και σε σκέφτομαι του Αντύπα μου το αφιέρωνε ενας πρώην μου που συμπτωματικά είχε και σχολή οδηγών τρομερή σύμπτωση

για πες ...εξομολογήσου τωρα!!!
veroniki


@26810,
╰┈➤ερνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

Τώρα μίλησες ορθά...👍👍😉😉🎵🎵❤️❤️😀😀😂😂

23:09 : 26810

╰┈➤Αυτό ξαναπές το

@Γιάννης Πάνου,
Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

23:09 : veroniki

Πω ρε φίλε τι θυμήθηκα το τραγούδι Οδηγώ και σε σκέφτομαι του Αντύπα μου το αφιέρωνε ενας πρώην μου που συμπτωματικά είχε και σχολή οδηγών τρομερή σύμπτωση.🙄
linaevelyn


@georgez,
╰┈➤Σε ευχαριστεί δικιά της επιλογή ήταν

το περίμενα...έχει επίπεδο ρε φίλε!!😉😉🎵🎵❤️❤️

23:07 : georgez

Σε ευχαριστεί δικιά της επιλογή ήταν
johnp919gr

23:06 : georgez

❤️❤️


@veroniki, @Λίνα-Ευαγγελία , τα κρατάω τα...άσματα να ξέρετε!!!😛😛😛😂😂
veroniki, linaevelyn

23:05 : alekos

@Ολγαρα,
veroniki, linaevelyn, katerinanka, olga


╰┈➤Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα

Πίσω από τα ξέπλεκα μαλλιά σου
Ποσό με πληγώνει η ματιά σου...
veroniki

23:03 : veroniki

@Λίνα Ευαγγελία έπικ κομμάτι 👍👍
linaevelyn

23:01 : alxppz

@Ολγαρα, τον πάλευα 3 χρόνια να παίξει τους "δρόμους για το πουθενά"
katerinanka, olga


Madrugada!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
linaevelyn


╰┈➤πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου εγώ και ο πόνος μου

Πρώτο τραπέζι κι η ορχήστρα να παίζει... 🎤🎺🎻🎸🎷
veroniki

23:00 : Ολγαρα

Με Μαργαρίτη πρέπει να κλείσει η εκπομπή, τιμής ένεκεν
veroniki, alxppz, alekos

22:59 : veroniki

Θα προτιμούσα Γονίδη στο κλείσιμο της εκπομπής πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου εγώ και ο πόνος μου ΧΑ ΧΑ ΧΑ έτσι να θυμηθώ το Bella Notte που πήγαινα αν και πάντα έπαιζε Νότη εκεί ειδικά το τραγούδι Δάνειο


@Ματθαίος , ναι ρε φίλε σου έφτιαξε τη διάθεση...ο χορός και η Αθήνα!!😉😉👍👍🎵🎵❤️❤️


@Λίνα-Ευαγγελία ,
[qάντως αν είναι να κλείσεις την εκπομπή ξανά με Νότη βάλε το "Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα [/q]μπορείς να το λες όσο θες!!!
😛😛😛
linaevelyn


Κοίτα, την προηγούμενη Παρασκευή σε έχασα γιατί χόρευα!! Τώρα που γύρισα από Αθήνα με όλο το υλικό που είδες, έχω κέφια!!!


@Γιάννης Πάνου, πάντως αν είναι να κλείσεις την εκπομπή ξανά με Νότη βάλε το "Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα"
╰┈➤παλεύω με το θηρίο

@alxppz, γειά σου Διγενή Ακρίτα! 😂😂
alxppz


@veroniki,
╰┈➤Τα σπάτε στις φωτογραφίες παιδιά τι καλά να ήμουν και εγώ στην παρέα σας

όποτε θέλεις!!👍👍👍

22:54 : veroniki

Τα σπάτε στις φωτογραφίες παιδιά τι καλά να ήμουν και εγώ στην παρέα σας
alekos


@26810,
╰┈➤Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω.

Αυτό ξαναπές το...καλήν εσπέρα !!!
26810

22:52 : alxppz

@Γιάννης Πάνου, παλεύω με το θηρίο 😂😂


Δώσε Γιάννη! Ευχαριστώ σε🎵❤️🎵

22:52 : 26810

Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω....
veroniki


@georgez,
╰┈➤Καλησπέρα σας καλή εκπομπή γιάννη είμαστε στο δρόμο και είπαμε αν δεν έχει παίξει να παίξει το november rain

άσε φίλε δεν λέει να βρέξει!!!😛😛😛😛

22:50 : alekos


Για όλους στο chat😀
katerinanka, linaevelyn, alxppz, veroniki, olga, johnp919gr

22:50 : georgez

Καλησπέρα σας καλή εκπομπή γιάννη είμαστε στο δρόμο και είπαμε αν δεν έχει παίξει να παίξει το november rain
alekos, linaevelyn, katerinanka


@alxppz, που είσαι εσύ ρε παιδί;;;


Scorpions 🎵💚🎵
katerinanka, alekos

22:47 : alxppz

🎵❤️🎵❤️
katerinanka, linaevelyn


╰┈➤Νύχτες φτιαγμένες από Μέταλλο χωρίς Metallica δεν γίνεται

Α να γειά σου!


@Ματθαίος ,
╰┈➤Νύχτες φτιαγμένες από Μέταλλο χωρίς Metallica δεν γίνεται!!! Fade to Black

να τος ο ....άλλος ρίχνει άδεια για να πιάσει γεμάτα!!!.🤣😁😁😁🤓🤓

22:45 : veroniki

🎵🎵❤️❤️❤️~


Νύχτες φτιαγμένες από Μέταλλο χωρίς Metallica δεν γίνεται!!! Fade to Black 🎵🎵🤘🤘🤘


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Λαχανικών

λαχανικά ....έτρωγε και το γουρουνάκι....για να γίνει σουβλάκιι!!!


Ευχαριστούμε Γιάννη μας 😁😁😁
johnp919gr


@Ολγαρα,
╰┈➤Αν είναι εφικτό.

όχι απλά εφικτό....διαταγή θα έλεγα...επιβάλλεται να το ακούσουμε!!❤️🎵👍
olga


Grave Digger-Emerald Eyes❤️


╰┈➤σουβλάκια

Λαχανικών; 😛😛🍆🍅🌽
veroniki

22:32 : Ολγαρα

Όχι, δεν κλαίω, κάτι μπήκε στο μάτι μου. ❤️


@Γιάννης Πάνου, επειδή έχασα ένα κομμάτι της αναμετάδοσης λόγω δικτύου, αν δεν ακούσαμε scorpions θα ήθελα να ακούσουμε το a moment in a million years


Never ending nightmare
No escape this time from you...

22:29 : veroniki

🎵🎵 Θα ήθελα να ακούσω το a whiter shade of pale των procol harum


@alekos,
╰┈➤θέλεις και σουβλάκια ή μόνο μπύρες?

εεεε, αν είναι να κάνεις το...έγκλημα να το κάνεις ολοκληρωμένο!😁😁😁😛
alekos, olga

22:28 : alekos

@Γιάννης Πάνου, θέλεις και σουβλάκια ή μόνο μπύρες?????

22:28 : Ολγαρα

Εγώ θα ήθελα να ακούσω Apocalyptica που έχω καιρό... Το bittersweet.
Αν είναι εφικτό.


Εγώ και ο φιλόσοφος ευχαριστούμε τα μάλα!
🎵🎵🎵
💚💚💚

22:26 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn


@alekos, δεν πειράζει φίλε, κονσερβοκούτι εσύ!!!!😉😉👍👍❤️🎵
alekos

22:25 : alekos

@Γιάννης Πάνου, δυστυχώς δεν μπορώ να ακούσω απόψε τις μπαλάντες.....
Καλή εκπομπή σε σένα και καλή ακρόαση σε όλους!!!😀👍❤️
katerinanka, linaevelyn, mitsaras, veroniki

22:22 : Ολγαρα

Μπράβο στον Μακαρο για την επιλογή! Επικροτω!🎵
katerinanka


@Αγγελική, Καλησπέρα και σε σένα αγγελική μου, καλά να περάσουμε!!👍🎵❤️❤️
angie


Κι απόψε θα βαλλίσουμε
Κι απόψε στις μπαλάντες του Γιάννη θα αφεθούμε
Πάλι μας παρασέρνει έχει δεν έχει ετούτο το παιδί
Άραγε το ξέρει; 😂😛😀
johnp919gr, katerinanka


Testament-Return to Serenity 🤘🤘


@Katerina Lefkada, Καλησπέρα και σε σένα Κατερίνα μου καλά να περάσουμε!!!❤️❤️🎵🎵
katerinanka


╰┈➤κακή μου διάθεση.

@Ολγαρα, ο Γιάννης θα στην εκτοξεύσει στα ύψη αμέσως! 👍
olga


@veroniki, Καλησπέρα Βερονίκη μου, καλησπέρα στην όμορφη Θεσσαλονίκη!!!❤️❤️🎵🎵👍👍

22:13 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιώργος Γκοτζαμάνης
linaevelyn


Καλησπέρα Γιάννη μου!(Ξανα)καλησπέρα παρεά!🎵❤️🎵
linaevelyn


Τα υπόλοιπα θα μου τα φέρεις εσύ όταν επιστρέψεις από τη συναυλία 😁🤘😁🤘


MSG - nightmare
(Η παραγγελία είναι + απο τον Μάρκο Αυρήλιο 😀🐈, την αποφασίσαμε ομού! 😉😀)
olga


@Ολγαρα, καλησπέρα Ολγάρα....δεν πειράζει αρκεί να περάσουν καλά εκεί που πήγαν και εμείς εδώ τέλεια θα περάσουμε!!!❤️❤️🎵🎵
olga


Καλησπέρα Γιάννη
Καλή εκπομπή


Η φίλη σου ανταποδίδει
johnp919gr

22:09 : veroniki

Καλησπέρα Γιάννη καλή εκπομπή σου εύχομαι


@Λίνα-Ευαγγελία , καλησπέρα Έβελιν καλη μας διασκέδαση!!❤️❤️🎵👍👍
linaevelyn

22:09 : Ολγαρα

Καλησπέρα στην αγαπημένη μας ραδιοφωνική εκπομπή. Η οικογένεια Χρόνη σήμερα κατακερματιστηκε.
Μόνη μου σήμερα σας ακούω και το θέμα της εκπομπής ταιριάζει στην κακή μου διάθεση.
Καλή εκπομπή ❤️
linaevelyn


@Ματθαίος , καλησπέρα και σε σας, φιλιά στη Φένια!!❤️❤️🎵🎵


@mitsaras, καλησπέρα φίλε καλά να περάσουμε!!!❤️❤️🎵🎵👍👍


Καλησπέρα Γιάννη καλησπέρα παρέα!
katerinanka, mitsaras


Καλησπέρα από εμάς!!!
linaevelyn, katerinanka


╰┈➤Χαιρετισμούς στο εκλεκτό τσατ

@Dmitri, ανταποδίδω.

22:03 : mitsaras

Καλησπέρα Γιάννη και καλή εκπομπή.


@Ημέρες Βινυλίου, ευχαριστώ για τη συντροφιά, καλό Σ/Κ 👍

22:02 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιώργο, καλή συνέχεια.

22:02 : Dmitri

Τι ωραία πέρασα! Ευχαριστώ θείε. Χαιρετισμούς στο εκλεκτό τσατ
linaevelyn, mitsaras, katerinanka


🎵🎵Elektrotwist - Zero trick
linaevelyn, katerinanka


🎵🎵Elektrotwist - I wonder what the next move will be
linaevelyn


🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵🎵


🎵🎵Mitch Ryder and the Detroit Wheels - Little latin Lupe Lu
katerinanka, linaevelyn, angie

21:49 :

Ευχαριστώ πολύ, ανταποδίδω τα δέοντα


🎵🎵Breadmakers - Searchin' for cool
linaevelyn


🎵🎵Checkerlads - Shake yourself down
linaevelyn

21:45 : Dmitri

❤️


🎵🎵Pete Klint Quartet - Shake
linaevelyn, angie, veroniki


🎵🎵Hillbilly Moon Explosion - Enola gay
linaevelyn, angie, veroniki

21:39 : veroniki

Καλησπέρα Θείε Γιώργο 🎵🎵
vinyldays, katerinanka


Τι ωραίες μουσικές !!🎵🎵
Και πάλι ευχαριστώ
vinyldays

21:38 : Dmitri

Τι κέφι! Πόσο μου είχε λείψει η εκπομπή!
vinyldays


🎵🎵Hugo Montenegro - I dreram of Jeannie
angie, linaevelyn


I dream of Jeannie ήρθε στο μυαλό
katerinanka


🎵🎵Shawn Lee - Teen beat
linaevelyn, angie


🎵🎵Alan Moorehouse & his Bond Street Brigade - Funky fever
linaevelyn, angie


Ευχαριστώ για τα μουσικά ταξίδια που μας προσφέρετε. Χαιρετισμούς από Τζουμέρκα
vinyldays, angie


🎵🎵🎵 ευχαριστώ πολύ! Και φανταζόμαστε τον Φρεντ Αστέρ να χορεύει
vinyldays


╰┈➤κόκκινο ημίγλυκο κρασί Λευκάδας

Ευοί ευάν!
angie


╰┈➤1 λιτρο παγωτό εγκρινεται ?

απόλυτα!!


🎵🎵Bing Crosby - Puttin' on the Ritz
linaevelyn, angie

21:27 : mitsaras

1 λιτρο παγωτό εγκρινεται ?
angie


Bing Crosby,
Συντροφιά σήμερα το κόκκινο ημίγλυκο κρασί Λευκάδας
vinyldays


🎵🎵Skeewiff - Mojito mix
linaevelyn


@Αγγελική,
╰┈➤Put it on the Ritz

το'χω από Big Crosby, Frank Sinatra, Dim Zack
. Ποιο προτιμας


🎵🎵The Bongolian - Mojito time baby
linaevelyn, angie


να ακούσουμε και ένα Put it on the Ritz Γιώργο αν είναι διαθέσιμο και ταιριάζει;


🎵🎵James & Bobby Purify - Shake you tailfeather
linaevelyn


Κούκος βραδινός! 😀👍
veroniki

21:17 : mitsaras

Καλησπέρα Θείε Γιώργο καλή εκπομπή.
vinyldays, linaevelyn, angie, katerinanka

21:17 : Dmitri

Καλησπέρα σε όλους!
vinyldays, mitsaras, linaevelyn, katerinanka


🎵🎵Locomondo - Misirlou🎵🎵
linaevelyn, veroniki


🎵🎵Perez Prado & Rosemary Clooney - Sway
linaevelyn, angie, mitsaras


🎵🎵Nancy Sinatra & Lee Hazelwood - Save the last dance for me
linaevelyn, angie, katerinanka


Καλησπέρα Γιώργο και εκλεκτή παρέα!🎵❤️🎵
vinyldays, anna, linaevelyn, angie, mitsaras

21:07 : Anna

Καλησπέρα θείε Γιώργο και καλή εκπομπή! 🎵🎵
Καλησπέρα συνακροατές! 😀
katerinanka, linaevelyn, vinyldays, angie, mitsaras


Καλησπέρα θείε Γιώργο,
Καλησπέρα σε όλους!
καλή εκπομπή
vinyldays, katerinanka, linaevelyn, anna, veroniki


καλησπέρα από τις Ημέρες Βινυλίου🎵🎵
linaevelyn, katerinanka, anna, mitsaras, veroniki


🎵🎵Pink Martini - Amado mio
linaevelyn, angie, veroniki


@Ημέρες Βινυλίου, καλησπέρα και καλή εκπομπή.
Καλησπέρα βινυλιόφρονες.
vinyldays, katerinanka, anna, angie, mitsaras

katerinanka, linaevelyn, mitsaras

Παρ 14:03 : christosp

🎵❤️❤️🎵

Παρ 13:41 : vasilis

🎵🎵❤️❤️


@wizzy,
╰┈➤ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly

Όχι φίλε για να σώσεις τον κόσμο που έχει λειψυδρία ....SAVE WATER DRINK BEER!!!!😁😁🙃🤪
veroniki, mitsaras

Παρ 12:34 : wizzy


Εγώ να πληρώσω το νερό πήγα!
ΑΛΕΞ, ΑΛΕΕΕΕΞ... Κοιτάζω τι να δω, η Μπεκατώρου!
a26410, veroniki

Παρ 12:19 : 919_bot

Καλησπέρα.

Παρ 10:55 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

@Αγγελική, ❤️❤️

Παρ 10:54 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

@stefania, ❤️❤️
stefania

Παρ 10:09 : stefania

@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ,
╰┈➤ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

Να είναι πάντα "το αγόρι σου"... πόσο γλυκό; Όπως είστε κι εσείς! 🥰

Παρ 10:06 : Αγγελική

@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ, να είστε πάντα μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι 🌷🌷🌻🌻🎈🎈

Παρ 10:05 : Αγγελική

@wizzy, μπύρες χωρίς αλκοόλ;

Παρ 10:02 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, stefania

Παρ 09:57 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

❤️❤️❤️❤️ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!❤️❤️❤️
stefania, angie, voula

Παρ 09:57 : wizzy


(ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly)
veroniki

Παρ 09:55 : dimitrisn

❤️

Παρ 09:55 : michaelm

Αφού λες για τουριστικό αυτό που θυμάμαι εγώ είναι Marie Claire Dubaldo... Πολύ όμορφο τραγούδι... Και κύρια! ❤️🎵
wizzy

Παρ 09:54 : stefania

🎵❤️🎵

Παρ 09:51 : michaelm

Θα ζητούσα Jolene με τη σχέση με τη Miley Cyrus αλλά με προβάλετε με Dolly parton!

Παρ 09:49 : dimitrisn

Το πήγαινες και για Think (Aretha Franklin)...


🎵🎵🚂

Παρ 09:36 : wizzy

Μαύρο το πρωί, μαύρες ασπιρίνες και μαύρο χαρτί
μαύρη κιμωλία και μαύρο το πιόνι
μαύρο το καρπούζι και μαύρο πεπόνι
μαύρος ο πουρές και μαύρος λαπάς
μαύρα και τα πάμπερς, μαύρος Κοσκωτάς
μαύρος μπακαλιάρος, μαύρος υπουργός
μαύρο μαύρο μαύρο Λουκιανός
veroniki, angie

Παρ 09:36 : dimitrisn

Όταν είναι να παίξεις Λουκιανό το διαισθάνομαι και μπαίνω και ακούω.
wizzy


Apurimac επίσης θεοί!!!
wizzy

Παρ 09:30 : wizzy

@michaelm, Α ΣΤΟ ΚΑΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;;;;;
michaelm

Παρ 09:29 : michaelm

Ah la la long...😛
wizzy


Καλημέρα!
veroniki

Παρ 09:24 : Αγγελική

Δωσεεεεεε 🎵🎵
Τέρμα τα ηχεία


Ορίστε που οδηγουν οι δρομοι του πουθενα...!

Παρ 09:20 :

Τσβαιραουμβονουγκ 🙂

Παρ 09:20 : evangelo

KAΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...

Παρ 09:13 : veroniki

🎵🎵🎵
linaevelyn

Παρ 09:11 : annabark

❤️❤️


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλη την παρέα...

Παρ 09:08 : wizzy

╰┈➤Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα

Μια φίλη καθηγήτρια μου το είχε ζητήσει για τα μαθήματα, το άκουγαν και το ανέλυαν. Τυχερά τα παιδιά που το έζησαν, ίσως έβγαλε μια σωστή "παρτίδα"!
michaelm, veroniki


Καλημέρα Αμβρακιώτες ....πάνω στην ώρα που....γρατζουνάνε κάπως πιο ροκ οι ήχοι !!!👍👍😉😉❤️🎵🎵
veroniki, vagglo

Παρ 09:05 : michaelm

Ah! Sunscreen! Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα. Τελειώνουν σχόλιο σήμερα και είναι στη καλή χαρά. Καλημέρα σε όλη την παρέα!🎵
wizzy

Παρ 08:59 : annabark

🎵🎵😉❤️
vagglo

Παρ 08:58 : Βαγγέλης Ζ.

Βοnjour sweet boss.Καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
veroniki

Παρ 08:54 : eko

Καλημέρα σε όλους 😃

Παρ 08:52 : Voula

😱😱😱😱

Παρ 08:49 : wizzy


@Voula, σε βρήκα!
voula, vagglo

Παρ 08:45 : Voula

Μα σας ακούω από όπου βρίσκομαι ☺️Baci!!🇮🇹

Παρ 08:44 : veroniki

Καλημέρα 🎵🎵🎵 πεθαίνω για Γιώργο Μαργαρίτη και το Κελί 33.
Υποψιάζομαι πως το Ράδιο Πήγασος αν υπάρχει θα καλύψει ηχητικά την συναυλία.
Από τότε που πήγαινα στα πανηγύρια στη Γραμμενίτσα πάντα μου έστελνε καλημέρες και καληνύχτες σε μηνύματα στο Facebook ΧΑ ΧΑ

Παρ 08:40 : Voula

wizzy, veroniki, stefania

Παρ 08:39 : Voula

Happy Friyay da Sicilia!! 💙🎵🎵🎵☕️
wizzy

Παρ 08:36 : stefania

26/06/2026
Ωραία πράγματα θα συμβούν!
Καλημέρα!
wizzy

Παρ 08:32 : george70

Καλημέρα Αμβρακιώτες, το ΣΚ είναι δίπλα μας... χαλαρώστε με μουσικάρες!!!
Καλημέρα Άλεξ, Boney M. - Rivers of Babylon, πριν μας πάρει το ποτάμι - πριν μας πάρει ο ποταμός!!!🎵🎵🎵
wizzy

Παρ 08:29 : wizzy

Girls don't cry for Louie
Louie wouldn't cry for you
george70

Παρ 08:28 :

Καλημέρα από Lohne! Αλέξη, να σεακούσουμε όλοι μαζί το Child is my name? Τα φιλιά μας. Δημήτρης & Κατερίνα
wizzy

Παρ 08:28 : blamawo

Καλημέρα και καλό Παρασκευοσαββατοκυριακο να φτιάξουμε!
catherine

Παρ 08:15 : wizzy

@alekos, @Αγγελική, γρκρρρρρρρρρρ, θα με βάλετε σε τέτοιο δρόμο;;;

Παρ 08:14 : Αγγελική

🎵🎵 πεθαίνω για σένα 🎵🎵

Παρ 08:09 : vagelisr

Καλημερα σε ολους αμβρακιωτες μου
alekos, catherine, veroniki, stefania

Παρ 08:08 : vagelisr

αυτα ειναι
veroniki

Παρ 08:08 : vagelisr

καλημερες
christosp, vasilis, alekos, catherine, veroniki

Παρ 08:07 : alekos

Καλημέρα και καλό πουσουκου σε όλους τους Αμβρακιώτες!!!!
Βάλε και ένα "πεθαίνω για σένα "την δεύτερη ώρα 😀.....
Θα ζήσουμε στιγμές Δάκη πάλι εδώ στην Άρτα!!!!😀👍❤️
christosp, catherine, stefania

Παρ 08:07 : christosp

Ωωωωωι 🎵❤️❤️🎵
Καλημερα σε όλους!!!
alekos, vasilis, catherine, stefania


Καλημέρα
konstskandal, catherine, alekos, christosp, stefania

Παρ 08:06 : catherine

Καλημέρα σας❤️❤️❤️❤️🎼🎼🎼🎼🎼🎼
konstskandal, alekos, christosp, stefania, veroniki, angie

Παρ 08:05 : Αγγελική

Τέρμα τα ηχεία !!! Καλημέρα stromae!
Καλημέρα σε όλους
catherine, konstskandal, alekos, christosp, stefania


Καλημέρα και πάμε για μαγική Παρασκευή!
catherine, christosp, alekos, stefania, veroniki


Με τρομάζει ώρα ώρα αυτή η τηλεπάθεια...


Χθες μόλις είπες Μαργαρίτης είπα άντε να ακούσουμε και τους δρόμους του πουθενά...
veroniki


Καλημέρα
alekos, catherine, christosp

Παρ 02:15 : 919_bot

Είναι κανείς εδώ;

Πέμπτη 25 Ιουνίου
Πέμ 21:48 : veroniki

Είμαι συντονισμένη στην Ερτ1 παράλληλα wizzy παίζει το αγαπημένο μου σίριαλ από Ήλιο σε Ήλιο.
Bed of Roses από Bon Jovi παίζει;
michaelm

Πέμ 21:47 : michaelm

Be with you....more than words then. Classic combo!😛 Or Under the bridge!
veroniki, angie

Πέμ 21:46 : michaelm

@wizzy, cats in the cradle, girl you'll never be a woman again and something from Lenny....maybe cab driver.
veroniki

Πέμ 21:31 : wizzy

Παραγγελιές δεκτές, μαζί με τελικό Masterchef.
(αν και έχω ετοιμάσει ωραία συνέχεια)
michaelm, veroniki

Πέμ 21:29 : michaelm

Πολύ rock απόψε και μου αρέσει πολύ! Είμαι έτοιμος για ολονυχτία δουλειά σήμερα και μου κάνετε καλή παρέα! @wizzy! 👍

Πέμ 21:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ρίζος
linaevelyn, stefania

Πέμ 20:58 : vagelisr

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΚΙ ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΜΒΡΑΚΙΩΤΕΣ ΜΟΥ..........VAGELIS RIZOS ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
veroniki, linaevelyn, stefania, magazaki, a26410

Πέμ 20:56 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
veroniki, linaevelyn

Πέμ 20:56 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη, καλό βράδυ και να περάσεις θεσπέσια στα Τζουμέρκα το Σ/Κ 😀
Καλό βράδυ σε όλο το τσατ .
veroniki, vagelisr, mitsaras

Πέμ 20:46 : a26410

εχει slikiti αφτερ dj rizos?

Πέμ 20:39 : veroniki

Φατσικά σε θυμήθηκα, πράγματι ερχόμουν εκεί όπου έπαιζες μουσική.
Έτσι εξηγείται που άκουγα το κομμάτι the fresh όπου πήγαινα και το θεωρούσα σύμπτωση.
vagelisr


Ε πες το ότι έγινες δεκτός μέσω εισαγωγικών εξετάσεων εκεί στον 919!! 😂😂😀


🎵🎵💃💃🎶
veroniki

Πέμ 20:31 : veroniki

❤️❤️❤️🎵🎵
vagelisr, linaevelyn


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο