 | |
|
Τετάρτη 24 Ιουνίου
|
 | Σας ευχαριστώ για την παρέα σας και απόψε.Ελπίχω να ταξιδέψατε μαζί με τα παιδία προς το NordKapp Καλό ξημέρωμα🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez, linaevelyn, mitsaras, veroniki, katerinanka |
|
 | Καληνύχτα σε όλες και όλους. 👍👍👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn, katerinanka |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού, Βαγγέλη καλό βραδυ και καλους δρομους στις ρόδες των παιδιών. Να περασουν τέλεια. 👍👍👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό katerinanka |
|
 | Καλό βράδυ ευχαριστώ πολύ για την παρέα «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn, katerinanka |
|
 | Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn, katerinanka |
|
 | Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη εσένα και την παρέα σου, καλό ξημέρωμα 🌉 Καλό ξημέρωμα σε όλο το τσατ 🌉 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό mitsaras, georgez, katerinanka |
|
 | EEE μα πρόσεχε με τα κουμπάκια. 😂😂😂😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Κάνε πάσα καμιά ματιά 'κει χάμω... «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , τους αποψινούς σου καλεσμένους πάντως τους συγχαίρω που οδηγούν μοτοσικλέτα και διανύουν τόσο μεγάλες αποστάσεις. Εύγε τους. Τους εύχομαι να διασχίσουν και τη route 66 👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό mitsaras |
|
 | σαν αεεεερικόοοο.... 🎵🎵🎵🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Ε ναι ρε φιλε.. Φευγει με τη μηχανη ο Μαβερικ στο ηλιοβασίλεμα μαλλια κουβαρια. πως να μη σε στιγματίσει.👍👍🎵🎵🎵😂😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki |
|
 | Σύνορα, μεθοριακούς σταθμούς κ.ο.κ. «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki, katerinanka, georgez, linaevelyn, wizzy |
|
 | @georgez, το είπα από πραγματική απορία! «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez |
|
 | 23:05 : 🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️ «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @wizzy, Εχει κανει καλή δουλειά ο Κατσαδωράκης ...δεν τον ξέρεις 😂😂😂😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @wizzy, εχετε τόσο καλή μόνωση. 😀 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό wizzy |
|
 | Συγνώμη, δεν έχει συναυλία στο Εκθεσιακό; Τι στο καλό; Παίζουν χαμηλά, ή έχουμε τόσο καλή μόνωση;;; «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @veroniki, μια από τα ίδια και ο γάτος μου! Αν δεν μπω πρώτα εγώ στο σπίτι δεν μπαίνει αυτός! Ιππότης και συνάμα ζηλιάρης! Ζηλιαρόγατος με όλη τη σημασία της λέξης! 🐈 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki |
|
 | Και το Ελσίνκι μου άρεσε... Εχει πολλά μπαρακια το βραδυ που παιζουν μπαντες.. κυρίως μεταλ. 😉 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Καλησπέρα + στον καλεσμένο σου! «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Πανέμορφη πόλη η Βουδαπεστη.. 👍👍👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Χαιρετίσματα από Κωνσντινουπολη «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn |
|
 | @ Λίνα -Ευαγγελία με τις γυναίκες είναι ιππότης εκτός από γλύκας και κούκλος. Έδιωξε τον άντρα μου από το σπίτι γιατί δεν τα πάει καλά με τους άντρες δεν αντέχει τον ανταγωνισμό. Με τα αρσενικά σκυλιά να δεις καυγάδες που ρίχνει. «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό linaevelyn |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη και καλή εκπομπή «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @veroniki, πρέπει να είναι μεγάλος κολπατζής ο Diesel! Γλύκας και κούκλος! «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki, alekos |
|
 | την Καλησπέρα μας στην παρέα σου στο στούντιο.🏍️ «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | Καλησπέρα Ευάγγελε σε εσένα και στην καλεσμένη σου 🎵💚🎵 Καλησπέρα παρέα 🎵💚🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki, katerinanka |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , Έμιλυ in ARTA....(Λυμπεροπουλου)....(και μακαρόνια με κιμά....Σάκης)😀👍 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού ο φιλοξενούμενος μου ο Diesel «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό alekos, katerinanka, linaevelyn |
|
 | @veroniki, Καλησπέρα Σλόνικα🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό veroniki |
|
 | @alekos, Έλα απο εδώ μετά για μια καλησπέρα🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό alekos |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού καλησπέρα «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Katerina Lefkada, Καλησπέρα καμάρι μου ,τι να περιμένω για σήμερα?🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό katerinanka |
|
 | @georgez, Καλησπέρα πατρίδα μου ,πολλα φιλία στην Έλενα 🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , καλησπέρα και καλή εκπομπή 😀👍 Έλα δίπλα 😂 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη μου!Καλώς ήλθες!!! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό georgez, linaevelyn |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλή εκπομπή Βαγγέλη χαιρετίσματα κι απ την Ελενα.😉 «Στη σκιά του Φεγγαριού» με τον Βαγγέλη Ζαβερδινό |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού, μπήκες στο studio και ανέβηκε η θερμοκρασία!!! The Cure - Lullaby |
|
 | @Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλώς το παιδί. Έτοιμος όπως πάντα να φανταστώ...😉 The Cure - Lullaby |
|
 | @wizzy, Ειμαι εδώωωω οουουουουουου🎵❤️🎵 The Cure - Lullaby wizzy, katerinanka, veroniki |
|
 | @wizzy, Γεια χαρά. Περιμένουμε το φεγγαροΐσκιωτο απόψε.. 😉🎵 The Cure - Lullaby wizzy, katerinanka |
|
 | Εδώ είμαστε περιμένουμε!!🎵❤️🎵 The Rasmus - Sail Away wizzy |
|
 | Ή περιμένουμε Ζαβερδινό, ή ξέχασα τα πάντα ανοιχτά το πρωί!! The Rasmus - Sail Away katerinanka |
|
 | REM - Everybody hurts linaevelyn |
|
 | Oh God please make this moment lastInto your skin, into the stars Into your breath and by your eyes 🎵❤️🎵 Abbie Gale - Lovesong |
|
 | Bryan Adams - Heaven linaevelyn |
|
 | Billy Idol - Bitter Taste mitsaras, linaevelyn |
|
 | @919_bot, τι ακούμε τώρα ? Billy Idol - Bitter Taste |
|
 | Roni Iron - The Last of Enigmas linaevelyn |
|
 | Emigre - Φύσα δυνατά (Mikro Mix) linaevelyn |
|
 | linaevelyn |
|
 | Ricchi E Poveri - Come Vorrei (δια χειρός Αλεξάνδρου) Ricchi E Poveri - Come Vorrei (Remix) stefania, linaevelyn, katerinanka |
|
 | linaevelyn, stefania, vasilis, a26410, veroniki, angie |
|
 | ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ... Space & Cerys - The ballad of Tom Jones linaevelyn |
|
 | Barry White - Let The Music Play wizzy, angie, linaevelyn |
|
 | Blackbox - Fantasy |
|
 | Blackbox - Fantasy |
|
 | Love platonique, Nuit électrique, Une vague romantique, Un souffle un déclic, Instamatic , L'instant magique Francois Feldman - Love platonique (Dim Zach Remix) wizzy |
|
 | Τετ 09:40 : eko Καλημέρα σε όλους 😃 Francois Feldman - Love platonique (Dim Zach Remix) |
|
 | Francois Feldman - Love platonique (Dim Zach Remix) |
|
 | καλημερα!!απο την πρεβεζαρα!! Mango - Come Monna Lisa |
|
 | Mango - Come Monna Lisa |
|
 | Mango - Come Monna Lisa stefania |
|
 | Καλημέρα dj Alex, καλημέρα στην παρέα της εκπομπής!!! Fine Young Cannibals - She drives me crazy |
|
 | Fine Young Cannibals - She drives me crazy |
|
 | ΚΑΛΗΜΕΡΑΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΑ... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞ 🎵🎵🎵 SHE DRIVES ME CRAZY... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ... 😉😉😉 Fleetwood Mac - Big Love angie, wizzy |
|
 | Τετ 09:25 : Buona Giornata Maestro! (Katerina Lefkada από γραφείο)😉🎵❤️🎵 Κώστας Τουρνάς - Δε Μετανιώνω |
|
 | καλημέρα μαέστρο! Καλημέρα σε όλους! 🎵🎵🎵 Elton John - Club At The End Of The Street konstskandal |
|
 | Elton John - Club At The End Of The Street stefania |
|
 | You don't fool me - those pretty eyes That sexy smile - you don't fool me You don't rule me - you're no surprise You're telling lies - you don't fool me Queen - You Don't Fool Me angie, george70 |
|
 | ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕΧΥ ΦΩΝΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΣΟΥ Queen - You Don't Fool Me |
|
 | https://roon.app/en/ Δυστυχώς δεν υπάρχουν καινούρια CD αυτές τις μέρες και η δικιά μου συλλογή έχει μείνει στα τέλη 90ς☹️. Thank god for 919.gr, Alex and team! Kirka - Sadness In Your Eyes (Dim Zach & Deem edit) |
|
 | Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα... Grace ft. G Eazy - You Don't Own Me |
|
 | Εντελώς άσχετο αλλά το δικό μου Roon server, έβαλε kirka Sadness on your eyes χθες. Πρέπει να μύρισε καλοκαίρι το Linux box!! Πολύ αργό τραγούδι σχετικά αλλά φταις εσυ που το ταυτοποιήσεις στο μυαλό μου για καλοκαιρινό! 😂 Cosmic Dawn - I Will Survive Adventure Of A Lifetime |
|
 | @alekos, εξαρτάται από το σκορ Cosmic Dawn - I Will Survive Adventure Of A Lifetime |
|
 | @mitsaras, 3ltr μπύρα πίνετε εκεί στο Λίβερπουλ???? Gloria Gaynor - I will survive |
|
 | @mitsaras, καλημέρα!!!❤️❤️ Gloria Gaynor - I will survive mitsaras |
|
 | Gloria Gaynor - I will survive catherine |
|
 | Την καλημέρα μου και από εδώ μεριά!🎵❤️🎵 Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) catherine |
|
 | @alekos, η μπύρα με άφησε ξύπνιο. Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) alekos |
|
 | Καλημέρα μας κι ας άργησα!!!🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼❤️ Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) stefania |
|
 | Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) |
|
 | @mitsaras, καλημέρα.....κι αυτή η Αγγλία με το 0-0 μας έχει αφήσει ξυπνιους έτσι???😂😂 Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) mitsaras |
|
 | Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) alekos, michaelm |
|
 | Miley Cyrus - Flowers (Discorama Remix) alekos, catherine |
|
 | @wizzy, από τις 6 στο "ΕΓΡΑΨΑ" OMD - Dream of me wizzy |
|
 | @stefania, κράτα τη ξύπνια, έρχεται σε λίγο. Chris Rea - Josephine stefania |
|
 | 😀 μια εβδομάδα θα είμαστε εκεί! 👍 Visage - Fade to gray wizzy |
|
 | Ω ναι... σωστά @mitsaras, Flowers! Έχει ξυπνήσει και η Βασιλική που το λατρεύει, έτοιμη να το ακούσει...🎵🎵 Απολαυστική Τετάρτη να ζήσουμε! Καλημέρα! 😀😀😀 Visage - Fade to gray wizzy, alekos, mitsaras, linaevelyn |
|
 | Κι άλλη μια πολύ ωραία εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 29 Ιουνίου από τον σύλλογο Σκοπευτηρίου με θέμα τα ΒΕΛΟΥΧΙΑ.....τα μαγαζιά που υπήρχαν κατά μήκους του σκοπευτηρίου και διασκέδαζε ο κόσμος τις δεκαετίες του '50 και του '60....
 Visage - Fade to gray linaevelyn |
|
 | Josephine (french edit) Chris Rea πάει ωραία με αυτό. Ίσως ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια! Καλημερα σε όλους! Phil Collins - In the air tonight (maxi) alekos, catherine |
|
 | Phil Collins - In the air tonight (maxi) alekos, konstskandal, stefania, catherine |
|
 | Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα! Adriano Celentano - Don't play that song alekos, stefania, catherine |
|
 |  Privacy? No Καλημέρα Adriano Celentano - Don't play that song alekos, wizzy, catherine, linaevelyn |
|
 | Καλημέρα Αμβρακιώτες 😀👍 Μεσοβδομαδιάτικη και χαλαρή απ'ότι ακούω 👍❤️ Terence Trent D'Arby & Des'ree - Delicate christosp, stefania, catherine |
|
 | Terence Trent D'Arby & Des'ree - Delicate wizzy |
|
 | @christosp, you ask for it, you got it! Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin' but a 'G' thang (Dj ''S'') christosp |
|
 | Εεεεεεεετσι....It's like this and like that 🎵❤️❤️🎵 καλημερες Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin' but a 'G' thang (Dj ''S'') alekos, stefania, catherine |
|
 | Θυμήσου.  Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin' but a 'G' thang (Dj ''S'') alekos, stefania, wizzy, linaevelyn |
|
 | Brigid Boden - Oh how i cry christosp, alekos, stefania, catherine |
|
 | |
|
 | Paul Anka - Put your head on my shoulder christosp, alekos, catherine |
|
Τρίτη 23 Ιουνίου
|
 | @wizzy, πρόσθεσε: Stephen Colbert, John Oliver, South Park
╰┈➤Λατρεύω Jon Stewart
Def Leppard - Hysteria |
|
 | linaevelyn |
|