 | Boem X Eva Abeida - A Little Less Will Be OK |
|
 | Den Harrow - Bad Boy |
|
 | @wizzy,
╰┈➤ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly Όχι φίλε για να σώσεις τον κόσμο που έχει λειψυδρία ....SAVE WATER DRINK BEER!!!!😁😁🙃🤪 Beats International - Dub Be Good To Me (Dim Zach edit) veroniki, mitsaras |
|
 |  Εγώ να πληρώσω το νερό πήγα! ΑΛΕΞ, ΑΛΕΕΕΕΞ... Κοιτάζω τι να δω, η Μπεκατώρου! Gokce Kilincer - Gunesin Kiz Kardesi a26410, veroniki |
|
 | |
|
 | Two Face - Fire In Your Eyes (Ay Ay) |
|
 | Two Face - Fire In Your Eyes (Ay Ay) stefania |
|
 | @ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ,
╰┈➤ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ Να είναι πάντα "το αγόρι σου"... πόσο γλυκό; Όπως είστε κι εσείς! 🥰 Bertine Zetlitz - Girl Like You |
|
 | @ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ, να είστε πάντα μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι 🌷🌷🌻🌻🎈🎈 La Fouine - Repartir a zero |
|
 | @wizzy, μπύρες χωρίς αλκοόλ; La Fouine - Repartir a zero |
|
 | linaevelyn, stefania |
|
 | ❤️❤️❤️❤️ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!❤️❤️❤️ Aretha Franklin - Think stefania, angie, voula |
|
 |   (ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly) Aretha Franklin - Think veroniki |
|
 | Aretha Franklin - Think |
|
 | Αφού λες για τουριστικό αυτό που θυμάμαι εγώ είναι Marie Claire Dubaldo... Πολύ όμορφο τραγούδι... Και κύρια! ❤️🎵 Adriano Celentano - 24000 Baci |
|
 | Adriano Celentano - 24000 Baci |
|
 | Θα ζητούσα Jolene με τη σχέση με τη Miley Cyrus αλλά με προβάλετε με Dolly parton! Army Of Lovers - La Plage de Saint Tropez |
|
 | Το πήγαινες και για Think (Aretha Franklin)... Dolly Parton - 9 to 5 |
|
 | Bruce Springsteen - Downbound Train |
|
 | Μαύρο το πρωί, μαύρες ασπιρίνες και μαύρο χαρτί μαύρη κιμωλία και μαύρο το πιόνι μαύρο το καρπούζι και μαύρο πεπόνι μαύρος ο πουρές και μαύρος λαπάς μαύρα και τα πάμπερς, μαύρος Κοσκωτάς μαύρος μπακαλιάρος, μαύρος υπουργός μαύρο μαύρο μαύρο Λουκιανός Apurimac & Λουκιανός Κηλαηδόνης - Αν ήταν μαύρος ο θεός veroniki, angie |
|
 | Όταν είναι να παίξεις Λουκιανό το διαισθάνομαι και μπαίνω και ακούω. Apurimac & Λουκιανός Κηλαηδόνης - Αν ήταν μαύρος ο θεός wizzy |
|
 | Apurimac & Λουκιανός Κηλαηδόνης - Αν ήταν μαύρος ο θεός wizzy |
|
 | @michaelm, Α ΣΤΟ ΚΑΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;; ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;;;;; Clint Eastwood & General Saint - Stop that train michaelm |
|
 | Clint Eastwood & General Saint - Stop that train wizzy |
|
 | Clint Eastwood & General Saint - Stop that train veroniki |
|
 | Δωσεεεεεε 🎵🎵 Τέρμα τα ηχεία Stromae - Papaoutai |
|
 | Ορίστε που οδηγουν οι δρομοι του πουθενα...! Touch & Go - Straight To Number One |
|
 | 09:20 :  Τσβαιραουμβονουγκ 🙂 Touch & Go - Straight To Number One |
|
 | KAΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ... Touch & Go - Straight To Number One |
|
 | Abu Ft. Yousra - 3 Daqat linaevelyn |
|
 | Abu Ft. Yousra - 3 Daqat |
|
 | Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλη την παρέα... 4 Non Blondes - What's up |
|
 | ╰┈➤Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα Μια φίλη καθηγήτρια μου το είχε ζητήσει για τα μαθήματα, το άκουγαν και το ανέλυαν. Τυχερά τα παιδιά που το έζησαν, ίσως έβγαλε μια σωστή "παρτίδα"! 4 Non Blondes - What's up michaelm, veroniki |
|
 | Καλημέρα Αμβρακιώτες ....πάνω στην ώρα που....γρατζουνάνε κάπως πιο ροκ οι ήχοι !!!👍👍😉😉❤️🎵🎵 4 Non Blondes - What's up veroniki, vagglo |
|
 | Ah! Sunscreen! Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα. Τελειώνουν σχόλιο σήμερα και είναι στη καλή χαρά. Καλημέρα σε όλη την παρέα!🎵 Baz Luhrmann - Everybody's free (to wear sunscreen) wizzy |
|
 | Bee Gees - Massachusetts vagglo |
|
 | Βοnjour sweet boss.Καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵 Bee Gees - Massachusetts veroniki |
|
 | Duran Duran - Save a prayer |
|
 | Duran Duran - Save a prayer |
|
 |   @Voula, σε βρήκα! Real Thing - You To Me Are Everything voula, vagglo |
|
 | Μα σας ακούω από όπου βρίσκομαι ☺️Baci!!🇮🇹 Fabrizio De Andre - Dolcenera |
|
 | Καλημέρα 🎵🎵🎵 πεθαίνω για Γιώργο Μαργαρίτη και το Κελί 33. Υποψιάζομαι πως το Ράδιο Πήγασος αν υπάρχει θα καλύψει ηχητικά την συναυλία. Από τότε που πήγαινα στα πανηγύρια στη Γραμμενίτσα πάντα μου έστελνε καλημέρες και καληνύχτες σε μηνύματα στο Facebook ΧΑ ΧΑ Fabrizio De Andre - Dolcenera |
|
 | Boney M - Rivers of Babylon wizzy, veroniki, stefania |
|
 | Happy Friyay da Sicilia!! 💙🎵🎵🎵☕️ Boney M - Rivers of Babylon wizzy |
|
 | 26/06/2026 Ωραία πράγματα θα συμβούν! Καλημέρα! Ricchi E Poveri - Come Vorrei (Remix) wizzy |
|
 | Καλημέρα Αμβρακιώτες, το ΣΚ είναι δίπλα μας... χαλαρώστε με μουσικάρες!!! Καλημέρα Άλεξ, Boney M. - Rivers of Babylon, πριν μας πάρει το ποτάμι - πριν μας πάρει ο ποταμός!!!🎵🎵🎵 Kemopetrol - Child is my name wizzy |
|
 | Girls don't cry for Louie Louie wouldn't cry for you Vaya Con Dios - Don't Cry For Louie george70 |
|
 | 08:28 :  Καλημέρα από Lohne! Αλέξη, να σεακούσουμε όλοι μαζί το Child is my name? Τα φιλιά μας. Δημήτρης & Κατερίνα Vaya Con Dios - Don't Cry For Louie wizzy |
|
 | Καλημέρα και καλό Παρασκευοσαββατοκυριακο να φτιάξουμε! Vaya Con Dios - Don't Cry For Louie catherine |
|
 | @alekos, @Αγγελική, γρκρρρρρρρρρρ, θα με βάλετε σε τέτοιο δρόμο;;; Supertramp - Don't Leave Me Now |
|
 | Supertramp - Don't Leave Me Now |
|
 | Καλημερα σε ολους αμβρακιωτες μου U2 - With or without you alekos, catherine, veroniki, stefania |
|
 | Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά veroniki |
|
 | καλημερες Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά christosp, vasilis, alekos, catherine, veroniki |
|
 | Καλημέρα και καλό πουσουκου σε όλους τους Αμβρακιώτες!!!! Βάλε και ένα "πεθαίνω για σένα "την δεύτερη ώρα 😀..... Θα ζήσουμε στιγμές Δάκη πάλι εδώ στην Άρτα!!!!😀👍❤️ Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά christosp, catherine, stefania |
|
 | Ωωωωωι 🎵❤️❤️🎵 Καλημερα σε όλους!!! Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά alekos, vasilis, catherine, stefania |
|
 | Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά konstskandal, catherine, alekos, christosp, stefania |
|
 | Καλημέρα σας❤️❤️❤️❤️🎼🎼🎼🎼🎼🎼 Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά konstskandal, alekos, christosp, stefania, veroniki, angie |
|
 | Τέρμα τα ηχεία !!! Καλημέρα stromae! Καλημέρα σε όλους Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά catherine, konstskandal, alekos, christosp, stefania |
|
 | Καλημέρα και πάμε για μαγική Παρασκευή! Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά catherine, christosp, alekos, stefania, veroniki |
|
 | Με τρομάζει ώρα ώρα αυτή η τηλεπάθεια... Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά |
|
 | Χθες μόλις είπες Μαργαρίτης είπα άντε να ακούσουμε και τους δρόμους του πουθενά... Γιώργος Μαργαρίτης - Δρόμοι του πουθενά veroniki |
|
 | Maria Montell - Di da di alekos, catherine, christosp |
|
 | |
|
Πέμπτη 25 Ιουνίου
|
 | Είμαι συντονισμένη στην Ερτ1 παράλληλα wizzy παίζει το αγαπημένο μου σίριαλ από Ήλιο σε Ήλιο. Bed of Roses από Bon Jovi παίζει; Mr Big - To be with you michaelm |
|
 | Be with you....more than words then. Classic combo!😛 Or Under the bridge! Mr Big - To be with you veroniki, angie |
|
 | @wizzy, cats in the cradle, girl you'll never be a woman again and something from Lenny....maybe cab driver. Nirvana - Come As You Are veroniki |
|
 | Παραγγελιές δεκτές, μαζί με τελικό Masterchef. (αν και έχω ετοιμάσει ωραία συνέχεια) Aerosmith - Janie's got a gun michaelm, veroniki |
|
 | Πολύ rock απόψε και μου αρέσει πολύ! Είμαι έτοιμος για ολονυχτία δουλειά σήμερα και μου κάνετε καλή παρέα! @wizzy! 👍 Aerosmith - Janie's got a gun |
|
 | linaevelyn, stefania |
|
 | ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΚΙ ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΜΒΡΑΚΙΩΤΕΣ ΜΟΥ..........VAGELIS RIZOS ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ  «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, linaevelyn, stefania, magazaki, a26410 |
|
 | Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, linaevelyn |
|
 | Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη, καλό βράδυ και να περάσεις θεσπέσια στα Τζουμέρκα το Σ/Κ 😀 Καλό βράδυ σε όλο το τσατ . «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, vagelisr, mitsaras |
|
 | εχει slikiti αφτερ dj rizos? «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | Φατσικά σε θυμήθηκα, πράγματι ερχόμουν εκεί όπου έπαιζες μουσική. Έτσι εξηγείται που άκουγα το κομμάτι the fresh όπου πήγαινα και το θεωρούσα σύμπτωση. «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr |
|
 | Ε πες το ότι έγινες δεκτός μέσω εισαγωγικών εξετάσεων εκεί στον 919!! 😂😂😀 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki |
|
 |  Melody Maker???? Αλήθεια τώρα;;; Καλέ, ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;; «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn, veroniki, stefania |
|
 | Χτύπησες φλέβα με το τραγούδι Μπαλάντα του Ανδρέα Τσουκαλά «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn |
|
 | Μπράβο Βαγγέλη!!! Που τα θυμήθηκες; Εφηβικά χρόνια! 🎵❤️ Λατρεμένα και τα 2!!! 🎵❤️ «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, linaevelyn |
|
 | ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ- ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΡΙΦΙΦΗ - ΑΝ Μ'ΑΡΝΗΘΕΙΣ 🎵🎵❤️❤️ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΟΝ 919@ «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο stefania, anna, veroniki, linaevelyn |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο |
|
 | «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn, katerinanka |
|
 | ╰┈➤ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο; 🙄🙄🙄🙄 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn |
|
 | ╰┈➤Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα ΜΜΜΜμμ, ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;;; «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn, stefania |
|
 | ╰┈➤Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 (Υπάρχουν μερικά βατράχια,που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες...)είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν) Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο veroniki, wizzy, katerinanka |
|
 | Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 "Υπάρχουν μερικά βατράχια, που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες..." είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν) «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο katerinanka, vagelisr, veroniki, linaevelyn |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη, καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο linaevelyn, mitsaras, veroniki, alekos, vagelisr, anna |
|
 | Καλησπέρα συννεφιασμένη ☁ «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, anna, katerinanka, alekos, veroniki |
|
 | Καλησπέρα Βαγγέλη σε σένα και τους ακροατές σου! Καλή εκπομπή! 🎵🎵 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, linaevelyn, katerinanka, mitsaras, alekos |
|
 |  Όταν έμενα Άρτα και έβγαινα έξω έπαιζε πάντα το τραγούδι The fresh των Kool and the Gang. «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο wizzy, vagelisr, a26410, alekos, anna, katerinanka |
|
 | Ross Lustre - Love saves no one... Άντε ρε φίλε, επιτέλους. Νόμιζα ότι μόνο σε μένα άρεσε... ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ! Πω πωωω... «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, katerinanka |
|
 | Καλησπέρα και καλή εκπομπή...🎵❤️🎵 «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, katerinanka |
|
 | Καλησπέρα σε όλους και καλή ακρόαση 😀 Βαγγέλη καλά να περάσετε!!° «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο mitsaras, vagelisr, linaevelyn, katerinanka, stefania |
|
 | καλησπερα καλησπερα απο το καλυτερο φαρμακειο του μοναστηρακιου βονιτσας! να αφιερωσω στη γυναικα μου το τραγουδι σαμανθα! «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, wizzy, linaevelyn, katerinanka |
|
 | @vagelisr, Έλα και έμεινε ο Captain America "ορφανός"... «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο vagelisr, a26410 |
|
 | Καυσωνιάτικες άστατες από καιρό καλησπέρες από Θεσσαλονίκη «Μουσικό αλατοπίπερο» με τον Βαγγέλη Ρίζο mitsaras, vagelisr, linaevelyn |
|
 | Καλσπέρα Βαγγέλη και καλη εκπομπή Luigi Catalano - La Mia Tristezza veroniki, vagelisr |
|
 | Βροχερες Πεμπτιατικες Καλησπερες Απο Αρτα Και Αμβρακια 919@ Vagelis Rizos Now 19.00-21.00 Shaun Escoffery - When The Love Is Gone mitsaras, veroniki, wizzy, linaevelyn, katerinanka, stefania |
|
 | linaevelyn |
|
 | @vasilis, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν! Southside Johnny - Captured vasilis, angie |
|
 | @wizzy, downbound train by Bruce Southside Johnny - Captured wizzy, angie |
|
 | @Αγγελική, ένα Bruce αύριο;;;;;; Από τα παλιά. The Power Station - Some Like It Hot angie |
|
 | Bruce? Is that you? 🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵 I check my look in the mirror I wanna change my clothes, my hair, my face Man I ain't getting nowhere I'm just living in a dump like this There's something happening somewhere baby I just know that there is
Bruce Springsteen - Dancing In The Dark linaevelyn |
|
 | INXS - Original Sin |
|