Reflejo de Luna🎵❤️🎵

02:41 : wizzy

╰┈➤πέθανε, γιατί δεν πήγε για Rehab

Πήγε, για 15 λεπτά...☹️

02:00 : Maria

@Anna το γνωρίζω πόσο λυπηρό.

01:55 : Anna

@Maria , η Amy από την άλλη, πέθανε, γιατί δεν πήγε για Rehab...

Σάββατο 27 Ιουνίου
23:18 : Maria

Πεθαίνω για το τραγούδι Rehab της Amy Winehouse

23:16 : 919_bot

Καλησπέρα.


@wizzy, απόλυτα δίκιο!

22:22 : wizzy

@Αγγελική, Τι λέμε τόσα χρόνια; Δεν είναι το Νο1 που θυμόμαστε. Αλλά ειδικά σε αυτή την περίπτωση θα μείνει ΑΞΕΧΑΣΤΟ! Απίστευτος ο Ιταλός!


Grande amore mio 👍🎵🎵👍
Και στα εύκολα και στα δύσκολα


🎵🎵❤️


🪙 per sempre si
wizzy


🎵👍🎵
linaevelyn

21:27 : wizzy

Σε ευχαριστούμε Μαρία.

21:24 : Maria

Ωραίες μουσικές επιλογές 🎵🎵
wizzy

20:45 : wizzy

Down in the Mexicali, there's a crazy little place that I know
Where the drinks are hotter than the chili sauce
And the boss is a cat named Joe
katerinanka



Hello 🎵🎵
katerinanka



A Hazy Shade of Winter
katerinanka, georgez

Σάβ 15:49 : georgez

🎵🎵🎵🎵🎵

Σάβ 14:45 : wizzy

Hot summer streets and the pavements are burning, I sit around
Trying to smile, but the air is so heavy and dry

Σάβ 14:38 : veroniki

Αναζωογονητική η θάλασσα στο σημείο όπου ο Θερμαϊκός κόλπος εκβάλλει στο Αιγαίο κοντά στην παραλία Ναυάγιο Επανομής.
Πριν γίνω μαμά κάναμε ψαροντούφεκο με τον άντρα μου μέσα στο Ναυάγιο.
alekos

Σάβ 14:20 : Αγγελική

❤️🎵🎵👍

Σάβ 14:20 : Katerina Lefkada

Gonna dress you up in my love
All over, all over
Gonna dress you up in my love🎵🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵🎵

Σάβ 13:43 : wizzy

Pornorama - I'd Say Yes
James Douglas - Out of Your Mind
(δύο κλασικά καλοκαιρινά των 00's)
katerinanka, veroniki

Σάβ 13:42 : Katerina Lefkada

Αγορασμένο από Αυστρία παλιά το συγκεκριμένο... όλα τα είδη μουσικής και αγορασμένα από επίσημα δισκοπωλεία του παλιού καλού καιρού....
wizzy, veroniki, angie

Σάβ 13:39 : wizzy

@veroniki, Empire State of Mind!!!
veroniki

Σάβ 13:36 : veroniki

Με Lady Gaga μεγάλωσα θυμάμαι το Just Dance.
Κάτι από Alicia Keys παίζει;;

Σάβ 13:33 : Katerina Lefkada

@wizzy,
╰┈➤Που το θυμήθηκες αυτό;

τα έχω σε βινύλια και cd❤️ Έχω μεγάλη συλλογή που ΄όπως είχα πει και στο Ζαβερδινό θέλω να τα χαρίσω στο σταθμό (εφόσον τα θέλετε)❤️
wizzy

Σάβ 13:31 : wizzy

╰┈➤Benny Benassi - Satisfaction

WTF? Που το θυμήθηκες αυτό; και το είχα διαγράψει πριν χρόνια!
katerinanka

Σάβ 13:30 : Katerina Lefkada

Amvrakia fm καίγεται το κοτόπουλοοοο!!!! χαλάλι! YOU ARE SIMPLY THE BEST!!!🎵❤️🎵

Σάβ 13:30 : wizzy

@Katerina Lefkada, Don't call me name...

Σάβ 13:27 : Katerina Lefkada

Δε μπορει χαχαχχαχααααα😛😛😛

Σάβ 13:27 : Katerina Lefkada

Benny Benassi - Satisfaction
wizzy

Σάβ 13:26 : wizzy

Dark Beat...

Σάβ 13:25 : Αγγελική

🎵👍🎵
katerinanka

Σάβ 13:25 : Katerina Lefkada

@wizzy, xaxxaxa Maestro you are one of a kind!!🎵❤️🎵

Σάβ 13:24 : Katerina Lefkada

Scream & Shout ?
wizzy

Σάβ 13:23 : Katerina Lefkada

i like to move it?

Σάβ 13:22 : wizzy

Will.I.Am???

Σάβ 13:19 : wizzy

Και έρχεται Meet me halfway...
katerinanka

Σάβ 13:16 : Katerina Lefkada

🎼🎵🎶🎶🎶🎵❤️🎵

Σάβ 13:06 : wizzy

Dragostea din tei, και αξέχαστα καλοκαίρια με τις κόρες μου! Στο repeat...
katerinanka

Σάβ 12:48 : wizzy

@veroniki, αααα, για εμάς μιλάς!
veroniki

Σάβ 12:48 : 919_bot

Vaya Con Dios - Puerto Rico (Dim Zach ReWork), από 11:14 έως 11:20
veroniki

Σάβ 12:48 : wizzy

@919_bot, τι έπαιζε στις 11:15?

Σάβ 11:32 : mitsaras

╰┈➤Σταυρόλεξα έτοιμα

Μάλλον το ενδιαφέρον για την γλώσσα έχει περιοριστεί.
wizzy, katerinanka

Σάβ 10:34 : wizzy

Σταυρόλεξα έτοιμα στο Artinoi.gr. Κακώς έχουμε κόψει επαφές με το μαμα-site μας, άλλωστε το Artinoi.gr μας φιλοξενεί.

https://www.artinoi.gr/cgi-bin/forumV2/crossword.pl (κλασικό σταυρόλεξο)
https://www.artinoi.gr/cgi-bin/forumV2/white.pl (λευκό σταυρόλεξο)

katerinanka, a26410, mitsaras, christi

Σάβ 10:18 : Αγγελική

🎵🎵
Καλημέρα σε όλους
katerinanka

Σάβ 08:39 : 919_bot

Καλημέρα.

Σάβ 05:07 : Katerina Lefkada

🎵❤️🎵
veroniki

Σάβ 00:35 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιάννης Πάνου
linaevelyn, stefania

Σάβ 00:32 : Ολγαρα

Ευχαριστώ για την παρέα. Καλό υπόλοιπο!!!
linaevelyn, katerinanka

Σάβ 00:31 : mitsaras

Που τον θυμήθηκες αυτόν ?


Κάτι τα πιτόγυρα με τα όλα τους κάτι τα τρίγωνα Πανοράματος...
Ευχαριστούμε Γιάννη που μας έκανες το τραπέζι! 😀😂
Ευχαριστώ για τη συντροφιά, καλό Σ/Κ.
Καλό Σ/Κ σε όλο το τσατ.
mitsaras, katerinanka


Σας ευχαριστώ που για μια ακόμη φορά ....βγάλατε τα εσώψυχά σας εδώ μαζί μου!!!Καλή συνέχει και καλό Σ/Κ σε όλους!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️🎵🎵🎵
katerinanka, veroniki, linaevelyn, olga

Σάβ 00:29 : veroniki

Καλό βράδυ Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ για την παρέα σε περιμένω για καφέ στην Θεσσαλονίκη θα χαρώ πολύ να σε δω
johnp919gr


@Ματθαίος , καλή σας συνέχεια και καλό Σ/Κ❤️❤️❤️❤️❤️


@Ματθαίος ,
╰┈➤Καληνύχτα από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο!!! Γιάννη σκέψου το πάρτυ

......οδηγώ και το σκέφτομαι!!!!
😛😛😛😂😛😂😂❤️❤️🎵👍😉
veroniki

Σάβ 00:24 : Ματθαίος

Καληνύχτα από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο!!! Γιάννη σκέψου το πάρτυ 🤣😁😉
linaevelyn, katerinanka


🎵💚🎵💚🎵

Σάβ 00:20 : Katerina Lefkada

Εντάξει παιδιά μου ευχαριστώ🎵❤️🎵


@mitsaras, και εγώ ευχαριστώ φίλε,καλή συνέχεια!!1
mitsaras


@Katerina Lefkada,
╰┈➤τι είναι το ''τρίγωνο''

Κατερίνα...όχι δεν είναι....τρίγωνο Πανοράματος...απαντώ εγώ για τη Βερονίκη...είναι περιοχή εδώ της Άρτας!!!😛😛😛😛
katerinanka

Σάβ 00:19 : veroniki

Katerina Lefkada είναι περιοχή της Άρτας κοντά στο γεφύρι εκεί κυρίως μένανε οι παρέες μου ως φοιτήτρια που ήμουν.
katerinanka

Σάβ 00:18 : mitsaras

καλή συνεχεια σε όλο το CHAT
katerinanka, johnp919gr, linaevelyn

Σάβ 00:18 : Ματθαίος

Ξέρεις ότι μπορώ να σου λέω κομμάτια μέχρι την επόμενη Παρασκευή και βάλε 😂🤣😂🤣😂
johnp919gr

Σάβ 00:18 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιάννη, καλή συνέχεια.
johnp919gr

Σάβ 00:18 : Katerina Lefkada

@veroniki, αγαπημένη τι είναι το ''τρίγωνο''?


@Ματθαίος ,
╰┈➤A Tout Le Monde ένα κομμάτι στα Γαλλικά!!! Megadeth

ΚΟΜΜΑΤΆΡΑ....αλλά για άλλη φορά
😛😛😂😂

Σάβ 00:15 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου έμενα πίσω από το Old Post και πριν πάω για μπάνιο προσπαθούσα να πιάσω συχνότητα στο ραδιόφωνο. Το αφήνω στην συχνότητα του Αμβρακία και όταν γυρνάω από το μπάνιο εκείνη την ώρα έπαιζε το σήμα του σταθμού και εντυπωσιάστηκα από την φωνή που άκουσα εντάξει δεν μου έφυγε η πετσέτα ουαου είπα θα την γνωρίσω κάποτε από κοντά αυτή τη φωνή σκέφτηκα και αμέσως ντύθηκα έφυγα και έπαιζε ο σταθμός κοιμήθηκα Τρίγωνο γύρισα σπίτι την άλλη μέρα και έπαιζε το ραδιόφωνο
katerinanka, wizzy


@Katerina Lefkada,
╰┈➤HELLOWEEN - Forever And One αν χωρέσει Γιάννη παιδί μου

αν προλάβουμε θα το ακούσουμε....αλλιώς το κρατάω!
❤️👍🎵
katerinanka

Σάβ 00:13 : Ματθαίος

A Tout Le Monde ένα κομμάτι στα Γαλλικά!!! Megadeth


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Λυρική ποίηση

σε ευχαριστώ Έβελίν μου❤️🎵👍
linaevelyn


╰┈➤τι παίζεις ρε φίλε;;[/q]

[q]τι παίζω;;;; έλα ντε;


Λυρική ποίηση... 😉😉📝

Σάβ 00:10 : Katerina Lefkada

HELLOWEEN - Forever And One αν χωρέσει Γιάννη παιδί μου❤️
linaevelyn


@fuzz,
╰┈➤Καλησπέρα σε όλους....τι παίζεις ρε φίλε

καλησπέρα αγαπητέ....τι παίζω;;;; έλα ντε;😂😂😛😛
veroniki

Σάβ 00:07 : fuzz

Καλησπέρα σε όλους....τι παίζεις ρε φίλε;;
veroniki, mitsaras, linaevelyn, katerinanka, stefania


@veroniki,
╰┈➤Γιαννης Πάνου εννοούσα του Κατσαδωράκη την φωνή στο σήμα του σταθμού που έλεγε Δημοτική Ραδιοφωνία Άρτας όταν είχα αϋπνίες πάντα με συντρόφευε. Γιατί είχα περίπλοκη ζωή όπως και οι φίλες μου και πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνο

😛😛😛😛τώρα ....κοκκίνισα ακόμη περισσότερο😚😚😚😚 με ...την πατάτα που έκανα😂😂
veroniki

Σάβ 00:05 : veroniki

@Γιαννης Πάνου εννοούσα του Κατσαδωράκη την φωνή στο σήμα του σταθμού που έλεγε Δημοτική Ραδιοφωνία Άρτας όταν είχα αϋπνίες πάντα με συντρόφευε. Γιατί είχα περίπλοκη ζωή όπως και οι φίλες μου και πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνος για αυτό δεν βόλεψε να γνωριστούμε.

Σάβ 00:02 : mitsaras

👍👍👍👍🎵🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️


@veroniki,
╰┈➤Γιάννης Πάνου Ο Αμβρακία fm έπαιζε στο σπίτι μου συγκεκριμένα είχα το ραδιόφωνο δίπλα στο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Βγαίνω από το μπάνιο ακούω το σήμα του σταθμού παθαίνω πλάκα με την φωνή. Αλλά όλο κάτι μου συνέβαινε και δεν ασχολήθηκα να σας γνωρίσω

γιατί το έκανες αυτό Βερονίκη μου; Πρώτα με έκανες να κοκκινίσω και ...έπειτα...μα γιατί δεν ...βόλεψε να γίνει η γνωριμία;☹️☹️☹️
veroniki

Παρασκευή 26 Ιουνίου

@Λίνα-Ευαγγελία , , @Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Επειδή ο Γιάννης σαν... εξομολόγος έχει από τώρα επιτυχία, όσοι πιστοί σκοπεύουμε να προσέλθουμε στο μυστήριο συνιστώ να εξοπλιστούμε με καρτερικότητα γιατί υποπτεύομαι πως θα έχουμε να του εκμυστηρευτούμε πάρα πολλά έκαστος εξ ημών

πάνω από όλα ....εχεμύθεια ....😉😉🎵❤️
linaevelyn


Yes I do...!


🎵🎵🎵
💚💚💚
📻📻📻
veroniki

Παρ 23:56 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Ο Αμβρακία fm έπαιζε στο σπίτι μου συγκεκριμένα είχα το ραδιόφωνο δίπλα στο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Βγαίνω από το μπάνιο ακούω το σήμα του σταθμού παθαίνω πλάκα με την φωνή. Αλλά όλο κάτι μου συνέβαινε και δεν ασχολήθηκα να σας γνωρίσω


Επειδή ο Γιάννης σαν... εξομολόγος έχει από τώρα επιτυχία, όσοι πιστοί σκοπεύουμε να προσέλθουμε στο μυστήριο συνιστώ να εξοπλιστούμε με καρτερικότητα γιατί υποπτεύομαι πως θα έχουμε να του εκμυστηρευτούμε πάρα πολλά έκαστος εξ ημών! 😂😂😀😀
veroniki, katerinanka

Παρ 23:52 : Ματθαίος

Εγώ σου πρότεινα να κάνεις ένα πάρτυ!!! Χαμούλης θα γίνει 🤘🤘🤘🤘
veroniki


@Ματθαίος ,
╰┈➤Είδες όμως τι ζητάω

Ποιήματα!!!👍👍👍😉😉🎵🎵❤️❤️
veroniki

Παρ 23:50 : Ματθαίος

Είδες όμως τι ζητάω 😁🤘😁🤘


╰┈➤Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.

Πολύ ευχαρίστως! 👍🎵
veroniki


@veroniki,
╰┈➤Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.

θα γίνει και αυτό!!
veroniki

Παρ 23:46 : veroniki

Άντε να ανταμώσουμε όλοι παρέα να φάμε πιτογυρα να πίνουμε και να συζητάμε αδιάκοπα.
linaevelyn


@veroniki,
╰┈➤Θυμάμαι τα παλιά και προφανώς γελάω

γι' αυτές τις στιγμές που γεμίζουν τις ζωές μας πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που τις ζήσαμε!!!❤️❤️
veroniki


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Τα πιτόγυρα της Θεσσαλονίκης μου έχουν μείνει αξέχαστα

ε ναι!!!
👍👍
linaevelyn

Παρ 23:42 : veroniki

Θυμάμαι τα παλιά και προφανώς γελάω 😂😂😛


╰┈➤γύρο από όλα;;; δηλαδή τζατζίκι, κρεμμυδι κετσαπ μουτστάρδα κομπλέ;;;😁😀😀😎😎😂🤣😁

Τα πιτόγυρα της Θεσσαλονίκης μου έχουν μείνει αξέχαστα 😀

╰┈➤Θα πάρουμε και τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μαζί από τώρα😂😂😂😂

@Katerina Lefkada, πες το ψέματα... 😂😀
katerinanka


@Katerina Lefkada,
╰┈➤Απόψε για κάποιο λόγο γελάω μέχρι δακρύων!Να είσαι πάντα καλά Ιωάννη παιδί μου

και εσύ να είσαι καλά παιδί μου Κατερίνα!!
katerinanka

Παρ 23:40 : Katerina Lefkada

@Λίνα-Ευαγγελία , Θα πάρουμε και τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μαζί από τώρα😂😂😂😂
linaevelyn


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤Γίνεται παρακαλώ να έχουμε και δεύτερο γύρο από

γύρο από όλα;;; δηλαδή τζατζίκι, κρεμμυδι κετσαπ μουτστάρδα κομπλέ;;;😁😀😀😎😎😂🤣😁


╰┈➤Και παρακαλώ να παραβρεθούν και η Λίνα και ο Μάρκος Αυρήλιος😂😂😂😂 Φόρεσε το πετραχήλι Δέσποτα😂😂😂

@Katerina Lefkada, θα τον ετοιμάσω και θα είμαστε εκεί πρώτοι-πρώτοι 😂😂😂
katerinanka

Παρ 23:37 : Katerina Lefkada

Απόψε για κάποιο λόγο γελάω μέχρι δακρύων!Να είσαι πάντα καλά Ιωάννη παιδί μου😂😂😂


Γίνεται παρακαλώ να έχουμε και δεύτερο γύρο από Scorpions, επί παραδείγματι when you know ή lonely nights;
katerinanka

Παρ 23:34 : Katerina Lefkada

Και παρακαλώ να παραβρεθούν και η Λίνα και ο Μάρκος Αυρήλιος😂😂😂😂 Φόρεσε το πετραχήλι Δέσποτα😂😂😂
olga, veroniki, linaevelyn

Παρ 23:34 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Με έκανες και γέλασα με αυτό που είπες για τις πεθερές.Ήμουν διακριτική παρουσία στο χώρο .
Ακόμα και χωρισμένος με παιδιά στην ηλικία μου με είχε τύχει ότι να ναι. Ακόμα θυμάμαι τον συνεργάτη του Δήμου σας το τι παλέτες μπύρες είχε κατεβάσει με Κλάρκ στα Άγναντα έπεφταν βροχή και ούτε το χέρι με έπιασε τα είχα με ραδιοφωνικό παραγωγό στην Ορεστιάδα τότε

Παρ 23:34 : Ματθαίος

Beyond the Realms of Death🎵🎵🎵 JUDAS PRIEST


@Katerina Lefkada,
╰┈➤Προτείνω να οργανώσουμε μια βραδιά εξομολογήσεων δια ζώσης όμως! Κι εμένα ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας 30 χρόνια πίσω ήταν από Άρτα!😂😂😂 Αμ πώς!

😮😮😮😮😮😮ωωωω τι λες τώρα ρε Κατερίνα.....για ...΄περάστε...μισό λεπτό να ...φορέσω το πετραχήλι!!!😛😛😛😂😂
veroniki, alxppz

Παρ 23:32 : Katerina Lefkada

Προτείνω να οργανώσουμε μια βραδιά εξομολογήσεων δια ζώσης όμως! Κι εμένα ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας 30 χρόνια πίσω ήταν από Άρτα!😂😂😂 Αμ πώς!😛😛😛😂😂😂
veroniki, linaevelyn, alxppz


@georgez,
╰┈➤αληνυχτιζουμε γιαννη φτασαμε. Κονσερβα το υπόλοιπο. Κερνα ομως την παρεα sugar απο Editors.

καλή συνέχεια φίλε...εννοείται πως θα ...κεράσω, από εσένα φυσικά τα...κερασμένα!!
😀😀😂😂


@veroniki,
╰┈➤Λουλούδια του Αγρού όλα τους μου φέρνανε και τις μαμάδες τους να μου κάνουν την πεθερά ειδικά στους μεγαλύτερους από μένα από δέκα μέχρι είκοσι χρόνια είχα τρομερό σουξέ

εεε, αφού έκανες και ...τις πεθερές να σε θέλουν τι άλλο να πω; γι' αυτό από τότε που έφυγες όλες φοράνε μαύρα!!!😂😂😂
veroniki


╰┈➤τι λες να πάμε ημίωρη παράταση απόψε;

@Γιάννης Πάνου, εξυπακούεται ΝΑΙ!

Παρ 23:27 : georgez

Καληνυχτιζουμε γιαννη φτασαμε. Κονσερβα το υπόλοιπο. Κερνα ομως την παρεα sugar απο Editors.. 😉
Καλη συνεχεια σε ολες κι όλους.. 🎵
linaevelyn, katerinanka


@Λίνα-Ευαγγελία , να και η βραδιά ποίησης....τι λες να πάμε ημίωρη παράταση απόψε;
linaevelyn, katerinanka


@Γιάννης Πάνου, ξανά μας απογείωσες
Ξανά στα αστέρια μας πήγες
Τέτοιες εκπομπές απλούστατα δεν υπάρχουν
Οι μουσικές μας επιλογές; Ουκ ολίγες 👍🎵👍👍
veroniki

Παρ 23:24 : veroniki

@ Γιάννης Πάνου Λουλούδια του Αγρού όλα τους μου φέρνανε και τις μαμάδες τους να μου κάνουν την πεθερά ειδικά στους μεγαλύτερους από μένα από δέκα μέχρι είκοσι χρόνια είχα τρομερό σουξέ.

Παρ 23:22 : veroniki

@Λινα Ευαγγελία κλαίω από τα γέλια με το τραγούδι το πα στον παπά αμάρτησα.
linaevelyn


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤καλό αυτό, να το πεις και στον Μάκαρ

το ξέρει...😂😂😂
linaevelyn


@veroniki,
╰┈➤Από κοντά οι εξομολογήσεις γιατί έχω και από Άρτα πλευρά αμαρτωλές εξομολογήσεις

έτσι να έρθεις από κοντα να....εξομολογηθείς ....τέκνο μου
😛😛 είμαι σίγουρος ότι έχεις ....κεραυνοβολήσει πολλούς Αρτινούς!!😉😉👍👍
veroniki


@Γιάννης Πάνου, καλό αυτό, να το πεις και στον Μάκαρο 👍

Παρ 23:18 : veroniki

Από κοντά οι εξομολογήσεις γιατί έχω και από Άρτα πλευρά αμαρτωλές εξομολογήσεις αυτή που δημοσίευσα ήταν η πιο αθώα.
Θυμάμαι ένα μήνυμα που έλαβα από τον πληκτρά του Bella Notte όποιος σε δει σε ερωτεύεται αλλά μετά που μπορεί να σε βρει μετά από δύο χρόνια το είδα στο messenger ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Θυμάμαι έφευγα από το μαγαζί μου πετούσε γαρύφαλλα και με ρωταγε που πας;;;;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Παρ 23:17 : Katerina Lefkada

Τι τραγουδάρα!!!
johnp919gr


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤το 'πα στον παπά αμάρτησα αμάρτησα
Το 'πα στον παπά και άφεση δεν άκουσα

τον ρυθμό τον ξέρεις;;; τουπα τουπα τουπαπα...έτσι πάει στα ντραμς
😛😛😛
veroniki, linaevelyn


╰┈➤εξομολογήσου τωρα!!!

@Γιάννης Πάνου, το 'πα στον παπά αμάρτησα αμάρτησα
Το 'πα στον παπά και άφεση δεν άκουσα 😛😛😛😛
veroniki


@26810,
╰┈➤κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

ζακέτα να πάρει!!!😛😛😁😁

Παρ 23:12 : Katerina Lefkada

@26810, Είμαστε εξωστρεφείς τύποι εδώ 😛😂😛😂😂😂😂


@veroniki,
╰┈➤Πω ρε φίλε τι θυμήθηκα το τραγούδι Οδηγώ και σε σκέφτομαι του Αντύπα μου το αφιέρωνε ενας πρώην μου που συμπτωματικά είχε και σχολή οδηγών τρομερή σύμπτωση

για πες ...εξομολογήσου τωρα!!!
veroniki


@26810,
╰┈➤ερνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

Τώρα μίλησες ορθά...👍👍😉😉🎵🎵❤️❤️😀😀😂😂

Παρ 23:09 : 26810

╰┈➤Αυτό ξαναπές το

@Γιάννης Πάνου,
Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

Παρ 23:09 : veroniki

Πω ρε φίλε τι θυμήθηκα το τραγούδι Οδηγώ και σε σκέφτομαι του Αντύπα μου το αφιέρωνε ενας πρώην μου που συμπτωματικά είχε και σχολή οδηγών τρομερή σύμπτωση.🙄
linaevelyn


@georgez,
╰┈➤Σε ευχαριστεί δικιά της επιλογή ήταν

το περίμενα...έχει επίπεδο ρε φίλε!!😉😉🎵🎵❤️❤️

Παρ 23:07 : georgez

Σε ευχαριστεί δικιά της επιλογή ήταν
johnp919gr

Παρ 23:06 : georgez

❤️❤️


@veroniki, @Λίνα-Ευαγγελία , τα κρατάω τα...άσματα να ξέρετε!!!😛😛😛😂😂
veroniki, linaevelyn

Παρ 23:05 : alekos

@Ολγαρα,
veroniki, linaevelyn, katerinanka, olga


╰┈➤Ωπα ωπα σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα

Πίσω από τα ξέπλεκα μαλλιά σου
Ποσό με πληγώνει η ματιά σου...
veroniki

Παρ 23:03 : veroniki

@Λίνα Ευαγγελία έπικ κομμάτι 👍👍
linaevelyn

Παρ 23:01 : alxppz

@Ολγαρα, τον πάλευα 3 χρόνια να παίξει τους "δρόμους για το πουθενά"
katerinanka, olga

Παρ 23:01 : Katerina Lefkada

Madrugada!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
linaevelyn


╰┈➤πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου εγώ και ο πόνος μου

Πρώτο τραπέζι κι η ορχήστρα να παίζει... 🎤🎺🎻🎸🎷
veroniki

Παρ 23:00 : Ολγαρα

Με Μαργαρίτη πρέπει να κλείσει η εκπομπή, τιμής ένεκεν
veroniki, alxppz, alekos


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο