@wizzy,
╰┈➤ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly

Όχι φίλε για να σώσεις τον κόσμο που έχει λειψυδρία ....SAVE WATER DRINK BEER!!!!😁😁🙃🤪

12:34 : wizzy


Εγώ να πληρώσω το νερό πήγα!
ΑΛΕΞ, ΑΛΕΕΕΕΞ... Κοιτάζω τι να δω, η Μπεκατώρου!

12:19 : 919_bot

Καλησπέρα.


@Αγγελική, ❤️❤️


@stefania, ❤️❤️
stefania

10:09 : stefania

@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ,
╰┈➤ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

Να είναι πάντα "το αγόρι σου"... πόσο γλυκό; Όπως είστε κι εσείς! 🥰


@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ, να είστε πάντα μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι 🌷🌷🌻🌻🎈🎈


@wizzy, μπύρες χωρίς αλκοόλ;

10:02 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, stefania


❤️❤️❤️❤️ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!❤️❤️❤️
stefania, angie, voula

09:57 : wizzy


(ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly)
veroniki

09:55 : dimitrisn

❤️

09:55 : michaelm

Αφού λες για τουριστικό αυτό που θυμάμαι εγώ είναι Marie Claire Dubaldo... Πολύ όμορφο τραγούδι... Και κύρια! ❤️🎵

09:54 : stefania

🎵❤️🎵

09:51 : michaelm

Θα ζητούσα Jolene με τη σχέση με τη Miley Cyrus αλλά με προβάλετε με Dolly parton!

09:49 : dimitrisn

Το πήγαινες και για Think (Aretha Franklin)...


🎵🎵🚂

09:36 : wizzy

Μαύρο το πρωί, μαύρες ασπιρίνες και μαύρο χαρτί
μαύρη κιμωλία και μαύρο το πιόνι
μαύρο το καρπούζι και μαύρο πεπόνι
μαύρος ο πουρές και μαύρος λαπάς
μαύρα και τα πάμπερς, μαύρος Κοσκωτάς
μαύρος μπακαλιάρος, μαύρος υπουργός
μαύρο μαύρο μαύρο Λουκιανός
veroniki, angie

09:36 : dimitrisn

Όταν είναι να παίξεις Λουκιανό το διαισθάνομαι και μπαίνω και ακούω.
wizzy


Apurimac επίσης θεοί!!!
wizzy

09:30 : wizzy

@michaelm, Α ΣΤΟ ΚΑΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;;;;;
michaelm

09:29 : michaelm

Ah la la long...😛
wizzy


Καλημέρα!
veroniki


Δωσεεεεεε 🎵🎵
Τέρμα τα ηχεία


Ορίστε που οδηγουν οι δρομοι του πουθενα...!

09:20 :

Τσβαιραουμβονουγκ 🙂

09:20 : evangelo

KAΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...

09:13 : veroniki

🎵🎵🎵
linaevelyn

09:11 : annabark

❤️❤️


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλη την παρέα...

09:08 : wizzy

╰┈➤Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα

Μια φίλη καθηγήτρια μου το είχε ζητήσει για τα μαθήματα, το άκουγαν και το ανέλυαν. Τυχερά τα παιδιά που το έζησαν, ίσως έβγαλε μια σωστή "παρτίδα"!
michaelm, veroniki


Καλημέρα Αμβρακιώτες ....πάνω στην ώρα που....γρατζουνάνε κάπως πιο ροκ οι ήχοι !!!👍👍😉😉❤️🎵🎵
veroniki, vagglo

09:05 : michaelm

Ah! Sunscreen! Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα. Τελειώνουν σχόλιο σήμερα και είναι στη καλή χαρά. Καλημέρα σε όλη την παρέα!🎵
wizzy

08:59 : annabark

🎵🎵😉❤️
vagglo


Βοnjour sweet boss.Καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
veroniki

08:54 : eko

Καλημέρα σε όλους 😃

08:52 : Voula

😱😱😱😱

08:49 : wizzy


@Voula, σε βρήκα!
voula, vagglo

08:45 : Voula

Μα σας ακούω από όπου βρίσκομαι ☺️Baci!!🇮🇹

08:44 : veroniki

Καλημέρα 🎵🎵🎵 πεθαίνω για Γιώργο Μαργαρίτη και το Κελί 33.
Υποψιάζομαι πως το Ράδιο Πήγασος αν υπάρχει θα καλύψει ηχητικά την συναυλία.
Από τότε που πήγαινα στα πανηγύρια στη Γραμμενίτσα πάντα μου έστελνε καλημέρες και καληνύχτες σε μηνύματα στο Facebook ΧΑ ΧΑ

08:40 : Voula

wizzy, veroniki, stefania

08:39 : Voula

Happy Friyay da Sicilia!! 💙🎵🎵🎵☕️
wizzy

08:36 : stefania

26/06/2026
Ωραία πράγματα θα συμβούν!
Καλημέρα!
wizzy

08:32 : george70

Καλημέρα Αμβρακιώτες, το ΣΚ είναι δίπλα μας... χαλαρώστε με μουσικάρες!!!
Καλημέρα Άλεξ, Boney M. - Rivers of Babylon, πριν μας πάρει το ποτάμι - πριν μας πάρει ο ποταμός!!!🎵🎵🎵
wizzy

08:29 : wizzy

Girls don't cry for Louie
Louie wouldn't cry for you
george70

08:28 :

Καλημέρα από Lohne! Αλέξη, να σεακούσουμε όλοι μαζί το Child is my name? Τα φιλιά μας. Δημήτρης & Κατερίνα
wizzy

08:28 : blamawo

Καλημέρα και καλό Παρασκευοσαββατοκυριακο να φτιάξουμε!
catherine

08:15 : wizzy

@alekos, @Αγγελική, γρκρρρρρρρρρρ, θα με βάλετε σε τέτοιο δρόμο;;;


🎵🎵 πεθαίνω για σένα 🎵🎵

08:09 : vagelisr

Καλημερα σε ολους αμβρακιωτες μου
alekos, catherine, veroniki, stefania

08:08 : vagelisr

αυτα ειναι
veroniki

08:08 : vagelisr

καλημερες
christosp, vasilis, alekos, catherine, veroniki

08:07 : alekos

Καλημέρα και καλό πουσουκου σε όλους τους Αμβρακιώτες!!!!
Βάλε και ένα "πεθαίνω για σένα "την δεύτερη ώρα 😀.....
Θα ζήσουμε στιγμές Δάκη πάλι εδώ στην Άρτα!!!!😀👍❤️
christosp, catherine, stefania

08:07 : christosp

Ωωωωωι 🎵❤️❤️🎵
Καλημερα σε όλους!!!
alekos, vasilis, catherine, stefania


Καλημέρα
konstskandal, catherine, alekos, christosp, stefania

08:06 : catherine

Καλημέρα σας❤️❤️❤️❤️🎼🎼🎼🎼🎼🎼
konstskandal, alekos, christosp, stefania, veroniki, angie


Τέρμα τα ηχεία !!! Καλημέρα stromae!
Καλημέρα σε όλους
catherine, konstskandal, alekos, christosp, stefania


Καλημέρα και πάμε για μαγική Παρασκευή!
catherine, christosp, alekos, stefania, veroniki


Με τρομάζει ώρα ώρα αυτή η τηλεπάθεια...


Χθες μόλις είπες Μαργαρίτης είπα άντε να ακούσουμε και τους δρόμους του πουθενά...
veroniki


Καλημέρα
alekos, catherine, christosp

02:15 : 919_bot

Είναι κανείς εδώ;

Πέμπτη 25 Ιουνίου
Πέμ 21:48 : veroniki

Είμαι συντονισμένη στην Ερτ1 παράλληλα wizzy παίζει το αγαπημένο μου σίριαλ από Ήλιο σε Ήλιο.
Bed of Roses από Bon Jovi παίζει;
michaelm

Πέμ 21:47 : michaelm

Be with you....more than words then. Classic combo!😛 Or Under the bridge!
veroniki, angie

Πέμ 21:46 : michaelm

@wizzy, cats in the cradle, girl you'll never be a woman again and something from Lenny....maybe cab driver.
veroniki

Πέμ 21:31 : wizzy

Παραγγελιές δεκτές, μαζί με τελικό Masterchef.
(αν και έχω ετοιμάσει ωραία συνέχεια)
michaelm, veroniki

Πέμ 21:29 : michaelm

Πολύ rock απόψε και μου αρέσει πολύ! Είμαι έτοιμος για ολονυχτία δουλειά σήμερα και μου κάνετε καλή παρέα! @wizzy! 👍

Πέμ 21:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ρίζος
linaevelyn, stefania

Πέμ 20:58 : vagelisr

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΚΙ ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΜΒΡΑΚΙΩΤΕΣ ΜΟΥ..........VAGELIS RIZOS ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
veroniki, linaevelyn, stefania, magazaki, a26410

Πέμ 20:56 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
veroniki, linaevelyn

Πέμ 20:56 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη, καλό βράδυ και να περάσεις θεσπέσια στα Τζουμέρκα το Σ/Κ 😀
Καλό βράδυ σε όλο το τσατ .
veroniki, vagelisr, mitsaras

Πέμ 20:46 : a26410

εχει slikiti αφτερ dj rizos?

Πέμ 20:39 : veroniki

Φατσικά σε θυμήθηκα, πράγματι ερχόμουν εκεί όπου έπαιζες μουσική.
Έτσι εξηγείται που άκουγα το κομμάτι the fresh όπου πήγαινα και το θεωρούσα σύμπτωση.
vagelisr


Ε πες το ότι έγινες δεκτός μέσω εισαγωγικών εξετάσεων εκεί στον 919!! 😂😂😀


🎵🎵💃💃🎶
veroniki

Πέμ 20:31 : veroniki

❤️❤️❤️🎵🎵
vagelisr, linaevelyn


🎶🎶🎶
veroniki

Πέμ 20:22 : wizzy


Melody Maker???? Αλήθεια τώρα;;;
Καλέ, ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;
vagelisr, linaevelyn, veroniki, stefania

Πέμ 20:20 : veroniki

Χτύπησες φλέβα με το τραγούδι Μπαλάντα του Ανδρέα Τσουκαλά
linaevelyn

Πέμ 20:19 : Anna

Μπράβο Βαγγέλη!!! Που τα θυμήθηκες; Εφηβικά χρόνια! 🎵❤️
Λατρεμένα και τα 2!!! 🎵❤️
veroniki, linaevelyn

Πέμ 20:18 : vagelisr

ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ- ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΡΙΦΙΦΗ - ΑΝ Μ'ΑΡΝΗΘΕΙΣ 🎵🎵❤️❤️ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΟΝ 919@
stefania, anna, veroniki, linaevelyn


🎵🎵🎵🎵🎵

Πέμ 20:11 : stefania

Την καλησπέρα μου....😂
linaevelyn, katerinanka

Πέμ 20:10 : stefania

╰┈➤ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;

🙄🙄🙄🙄
vagelisr, linaevelyn

Πέμ 20:08 : wizzy

╰┈➤Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα

ΜΜΜΜμμ, ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;;;
linaevelyn, stefania


╰┈➤Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 (Υπάρχουν μερικά βατράχια,που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες...)είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect
στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν)

Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα
veroniki, wizzy, katerinanka

Πέμ 20:03 : wizzy

Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 "Υπάρχουν μερικά βατράχια,
που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες..."

είναι το κορυφαίο του 24ωρου.

Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν)

katerinanka, vagelisr, veroniki, linaevelyn

Πέμ 19:58 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Βαγγέλη, καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, veroniki, alekos, vagelisr, anna


Καλησπέρα συννεφιασμένη ☁
vagelisr, anna, katerinanka, alekos, veroniki

Πέμ 19:51 : Anna

Καλησπέρα Βαγγέλη σε σένα και τους ακροατές σου! Καλή εκπομπή! 🎵🎵
vagelisr, linaevelyn, katerinanka, mitsaras, alekos

Πέμ 19:47 : veroniki


Όταν έμενα Άρτα και έβγαινα έξω έπαιζε πάντα το τραγούδι The fresh των Kool and the Gang.
wizzy, vagelisr, a26410, alekos, anna, katerinanka

Πέμ 19:37 : wizzy

Ross Lustre - Love saves no one...
Άντε ρε φίλε, επιτέλους. Νόμιζα ότι μόνο σε μένα άρεσε...
ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ! Πω πωωω...
vagelisr, katerinanka

Πέμ 19:29 : magazaki

Καλησπέρα και καλή εκπομπή...🎵❤️🎵
vagelisr, katerinanka

Πέμ 19:19 : alekos

Καλησπέρα σε όλους και καλή ακρόαση 😀
Βαγγέλη καλά να περάσετε!!°
mitsaras, vagelisr, linaevelyn, katerinanka, stefania

Πέμ 19:07 : a26410

καλησπερα καλησπερα απο το καλυτερο φαρμακειο του μοναστηρακιου βονιτσας! να αφιερωσω στη γυναικα μου το τραγουδι σαμανθα!
vagelisr, wizzy, linaevelyn, katerinanka

Πέμ 19:03 : wizzy

@vagelisr, Έλα και έμεινε ο Captain America "ορφανός"...
vagelisr, a26410

Πέμ 19:02 : veroniki

Καυσωνιάτικες άστατες από καιρό καλησπέρες από Θεσσαλονίκη
mitsaras, vagelisr, linaevelyn

Πέμ 19:02 : mitsaras

Καλσπέρα Βαγγέλη και καλη εκπομπή
veroniki, vagelisr

Πέμ 18:58 : vagelisr

Βροχερες Πεμπτιατικες Καλησπερες Απο Αρτα Και Αμβρακια 919@ Vagelis Rizos Now 19.00-21.00
mitsaras, veroniki, wizzy, linaevelyn, katerinanka, stefania

Πέμ 16:13 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn

Πέμ 15:02 : wizzy

@vasilis, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν!
vasilis, angie

Πέμ 15:01 : vasilis

@wizzy, downbound train by Bruce
wizzy, angie

Πέμ 14:55 : wizzy

@Αγγελική, ένα Bruce αύριο;;;;;; Από τα παλιά.
angie

Πέμ 14:50 : Αγγελική

Bruce? Is that you?
🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
I check my look in the mirror
I wanna change my clothes, my hair, my face
Man I ain't getting nowhere
I'm just living in a dump like this
There's something happening somewhere
baby I just know that there is
linaevelyn

Πέμ 14:48 : Αγγελική

🎵🎵🎵

Πέμ 10:00 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
spanik, linaevelyn, veroniki

Πέμ 09:50 : wizzy

╰┈➤ "πεθαίνω για σενα"

Θα συμφωνήσω...
Και να εκτεθώ λέγοντας ότι έχω αγοράσει δίσκο του Γιώργου Μαργαρίτη ΤΟΤΕ, στα 80ς όταν άκουσα σε πειρατικό ραδιόφωνο το cult άσμα "Στην κλειδωμένη πόρτα σου" (έβγα και μην ανοίξεις και μια ματιά στο δυστυχή που σ'αγαπά να ρίξεις")!!!
a26410, spanik, veroniki, vasilis

Πέμ 09:47 : alekos

@Γιάννης Πάνου, "πεθαίνω για σενα"....σίγουρα στίχος για μπαλαντάρα 😉😛
spanik

Πέμ 09:45 : Βαγγέλης Ζ.

Την πήγαινα για χτένισμα......ηταν κατάμαυρη.Η καστανή της τρίχα ειναι η ''νεκρη'' την χτενιζεις φευγει και ξαναείναι μαύρο το λυκόσκυλο 😂😂😂
spanik, alekos

Πέμ 09:44 : eko

Καλημέρα σε όλη την παρέα 😁
spanik

Πέμ 09:42 : Βαγγέλης Ζ.

ο δικός μου έρωτας....η ΉΡΑ ενα υπέροχο Groenendael (Βέλγικο Λυκόσκυλο).❤️❤️❤️❤️
wizzy, alekos, spanik, vasilis, thanos, veroniki, angie, linaevelyn


@alekos,
╰┈➤ύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live?

Θα τον φωνάξω να έρθει μέσα να πεί ένα γειά και να πει live το δρομοι του πουθενά!!
😂😂😂😂
alekos, spanik, veroniki

Πέμ 09:38 : alekos

@michaelm, @Γιάννης Πάνου, Α καλά!!!εσείς έχετε καταπληκτικά σκυλάκια!!!
@veroniki, όλοι σας!!!!!👍
michaelm, spanik, veroniki


@wizzy, Γι' αυτό είσαι το πιο ....γλυκό αφεντικό!!!!!❤️❤️❤️🎵🎵🎵
alekos, spanik

Πέμ 09:35 : michaelm

Και εδώ ο Bertie βασανισμένος από τα δίδυμα πάλι....
wizzy, alekos, catherine, vagglo, spanik, veroniki, linaevelyn

Πέμ 09:34 : catherine

@wizzy, όχι, οι άλλες γιατί έχουν έρθει;;;;😀
spanik

Πέμ 09:33 : stefania

Happy Birthday στην πάντα υποστηρικτή συνάδελφο Χριστίνα 🎂
Καταπληκτική Πέμπτη!
Καλημέρα!
alekos, catherine, spanik, angie

Πέμ 09:33 : Στέφανος

Καλημέρα από Αθήνα!
stefania, alekos, catherine, spanik

Πέμ 09:33 : veroniki

alekos, catherine, vagglo, spanik, linaevelyn

Πέμ 09:32 : alekos

@Γιάννης Πάνου, καλημέρα!!!αύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live???αν ήταν η Έμιλυ θα μας έλεγε σίγουρα 😂😂
spanik

Πέμ 09:31 : michaelm

Και εγώ μαζί σου Αλέξανδρε για το Game of thrones αλλά περιμένω να μεγαλώσουν τα κορίτσια λίγο ακόμα.... Είναι σίγουρα τουλάχιστον 16+. Τότε θα έχουμε game of thrones binge! Καλημέρα σε όλους!
wizzy, catherine, spanik

Πέμ 09:30 : wizzy

@catherine, μήπως είναι πολύ μεγάλη, ή κανένα περίεργο format (κινητό Samsung???)
catherine, spanik


@wizzy, να ακούσουμε και ένα Blister in the Sun από Violent Femmes;;;;😛
annabark, spanik

Πέμ 09:28 : catherine

Γιατί δεν έρχεται η φωτο με το Λουκά;;;;;;
spanik, veroniki

Πέμ 09:24 : Αγγελική


Τα νεώτερα μέλη της οικογένειάς μας.
johnp919gr, alekos, spanik, linaevelyn


@wizzy, έλα να ροκάρουμε λίγο!!!!😂😂😂
spanik


[Μιας και κάνουμε....διαγωνισμό ομορφιάς η δική μου khaleesi!!
alekos, vasilis, veroniki, spanik, angie, linaevelyn

Πέμ 09:21 : alekos


Σίλα και Ίρις.....του Κωστάκη στο Ναύπλιο 😀😉
johnp919gr, spanik, angie, veroniki, linaevelyn

09:19 : alekos

κούκου κούκου κούκου....
Κιόλας.....
spanik, linaevelyn


Δροσερή καλημέρα Αμβρακιώτες να έχουμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη μουσική!!!!🎵🎵❤️❤️❤️
alekos, spanik, linaevelyn

Πέμ 09:15 : mitsaras


Πως είναι η κατάσταση αυτού?
wizzy, alekos, spanik

Πέμ 09:13 : wizzy

╰┈➤Κι άλλες ομορφιές

Και άλλες...
catherine, alekos, vagglo, johnp919gr, veroniki, spanik, angie, linaevelyn

Πέμ 09:12 : evangelo

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
spanik, catherine

Πέμ 09:10 : Hair Code by Clio

🎵❤️🎵❤️🎵❤️🎵❤️
spanik, wizzy

Πέμ 09:10 : spanik

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ 919 . 👍🎵😉

Πέμ 09:10 : veroniki

@mitsaras @cathrine ευχαριστούμε πολύ την πήγα σήμερα παιδικό γιατί την είχα σπίτι με γαστρεντερίτιδα.
spanik

Πέμ 09:09 : catherine

Κι άλλες ομορφιές!! Περιμένοντας να του πετάξω το μπαλάκι!!!
spanik

Πέμ 09:09 : Βαγγέλης Ζ.

Bonjour sweet boss,καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
spanik, catherine

Πέμ 09:06 : mitsaras

@veroniki, να σας ζήσει η κουκλίτσα σας
spanik

Πέμ 09:05 : catherine

@alekos, ευχαριστώ!!!❤️❤️
spanik

Πέμ 09:04 : catherine

@veroniki, τι καλή τι όμορφη, να αου ζήσει!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
spanik


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα...
spanik


Πάντα ζεστός!!!
spanik

Πέμ 08:58 : Hair Code by Clio

καλημεραααα!😀🎵❤️
catherine, spanik

Πέμ 08:54 : Χρήστος Sv6hef

Καλημέρα αλέξη!!!
spanik

Πέμ 08:53 : veroniki

@wizzy η κόρη μου η Υακίνθη
konstskandal, katrina, spanik

Πέμ 08:52 : vasilis

Καλημέρα dj Alex, καλημέρα σε όλο το παρεάκι της εκπομπής!!!
catherine, spanik

Πέμ 08:49 : veroniki


Καλημέρα
konstskandal, catherine, katrina, vagglo, spanik, alekos, johnp919gr

Πέμ 08:45 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

❤️❤️❤️❤️❤️ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ❤️❤️❤️❤️
catherine, spanik, stefania

Πέμ 08:43 : alekos

@catherine, καλημέρα!!!!όντως πανέμορφη φωτογραφία;έχει απόλυτο δίκιο ο Άλεξ....όλη η ζωή είναι τα λουλούδια,ο κήπος μας.....ο κήπος της Εδέμ!!!!!!👍❤️
catherine, spanik

Πέμ 08:42 : Αγγελική

@catherine, εμείς εδώ χωρίς νερό από το δίκτυο πλέον έχουμε απογοητευτεί με τον κήπο μας. ό,τι αντέξει, μια και κρατάμε το νερό της δεξαμενής για ώρα ανάγκης...
spanik

Πέμ 08:40 : catherine

@Κωνσταντίνος..., ευχαριστώ!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️
konstskandal, spanik


@catherine, ...ομορφιές...❤️❤️❤️❤️
catherine, spanik

Πέμ 08:38 : icewolf

δεν θα ελεγα οχι να ακουγα pretty maids-please don't leave me....καλημερα!!!
catherine, spanik

Πέμ 08:36 : catherine

konstskandal, alekos, angie, veroniki, katrina, spanik, vagglo, johnp919gr, linaevelyn


Καλημέρα και όμορφη! Έλεγες Άλεξ πριν για το fast forward του χρόνου από Δευτέρα σε προπαρασκευή...! Εδώ φτάσαμε από Σεπτέμβρη σε προδιακοπικό μήνα στον ίδιο ρυθμό!Πάει η σεζόν ...ξανά!🙄😉🎵❤️❤️❤️🎵❤️
catherine, angie, spanik, stefania

Πέμ 08:28 : 0681

Καλημέρα!
catherine, konstskandal, spanik

Πέμ 08:28 : catherine

Καλημέρα στην όμορφη παρέα του Amvrakia
μας🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼
konstskandal, angie, alekos, katrina, spanik, stefania, veroniki

Πέμ 08:28 : annabark

❤️🎵
spanik

Πέμ 08:22 : alekos

Καλημέρα σε όλους στο τσατ 😀👍
Αγαπημένος καλλιτέχνης για όλους μας μετά από τα καθιερωμένα ετήσια τρίωρα αφιερώματα του Βαγγέλη Ρίζου!!!!!👍❤️
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 08:17 : Αγγελική

Τί ΚΟΜΜΑΤΙ
spanik

Πέμ 08:13 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα!!
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 08:12 : Αγγελική

🎵❤️🎵👍
Formidable times maestro!
spanik

Πέμ 08:05 : Αγγελική

🎵🎵🎵
Καλημέρα σε όλους! Καλημέρα stromae!
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 08:04 : Κατερίνα

Δυνατό ξεκίνημα 👍
Καλημερα ολούθε 👍
catherine, konstskandal, spanik, stefania


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο