10:00 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
spanik, linaevelyn

09:50 : wizzy

╰┈➤ "πεθαίνω για σενα"

Θα συμφωνήσω...
Και να εκτεθώ λέγοντας ότι έχω αγοράσει δίσκο του Γιώργου Μαργαρίτη ΤΟΤΕ, στα 80ς όταν άκουσα σε πειρατικό ραδιόφωνο το cult άσμα "Στην κλειδωμένη πόρτα σου" (έβγα και μην ανοίξεις και μια ματιά στο δυστυχή που σ'αγαπά να ρίξεις")!!!
a26410, spanik, veroniki, vasilis

09:47 : alekos

@Γιάννης Πάνου, "πεθαίνω για σενα"....σίγουρα στίχος για μπαλαντάρα 😉😛
spanik


Την πήγαινα για χτένισμα......ηταν κατάμαυρη.Η καστανή της τρίχα ειναι η ''νεκρη'' την χτενιζεις φευγει και ξαναείναι μαύρο το λυκόσκυλο 😂😂😂
spanik, alekos

09:44 : eko

Καλημέρα σε όλη την παρέα 😁
spanik


ο δικός μου έρωτας....η ΉΡΑ ενα υπέροχο Groenendael (Βέλγικο Λυκόσκυλο).❤️❤️❤️❤️
wizzy, alekos, spanik, vasilis, thanos, veroniki, angie, linaevelyn


@alekos,
╰┈➤ύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live?

Θα τον φωνάξω να έρθει μέσα να πεί ένα γειά και να πει live το δρομοι του πουθενά!!
😂😂😂😂
alekos, spanik, veroniki

09:38 : alekos

@michaelm, @Γιάννης Πάνου, Α καλά!!!εσείς έχετε καταπληκτικά σκυλάκια!!!
@veroniki, όλοι σας!!!!!👍
michaelm, spanik, veroniki


@wizzy, Γι' αυτό είσαι το πιο ....γλυκό αφεντικό!!!!!❤️❤️❤️🎵🎵🎵
alekos, spanik

09:35 : michaelm

Και εδώ ο Bertie βασανισμένος από τα δίδυμα πάλι....
wizzy, alekos, catherine, vagglo, spanik, veroniki, linaevelyn

09:34 : catherine

@wizzy, όχι, οι άλλες γιατί έχουν έρθει;;;;😀
spanik

09:33 : stefania

Happy Birthday στην πάντα υποστηρικτή συνάδελφο Χριστίνα 🎂
Καταπληκτική Πέμπτη!
Καλημέρα!
alekos, catherine, spanik, angie


Καλημέρα από Αθήνα!
stefania, alekos, catherine, spanik

09:33 : veroniki

alekos, catherine, vagglo, spanik, linaevelyn

09:32 : alekos

@Γιάννης Πάνου, καλημέρα!!!αύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live???αν ήταν η Έμιλυ θα μας έλεγε σίγουρα 😂😂
spanik

09:31 : michaelm

Και εγώ μαζί σου Αλέξανδρε για το Game of thrones αλλά περιμένω να μεγαλώσουν τα κορίτσια λίγο ακόμα.... Είναι σίγουρα τουλάχιστον 16+. Τότε θα έχουμε game of thrones binge! Καλημέρα σε όλους!
wizzy, catherine, spanik

09:30 : wizzy

@catherine, μήπως είναι πολύ μεγάλη, ή κανένα περίεργο format (κινητό Samsung???)
catherine, spanik


@wizzy, να ακούσουμε και ένα Blister in the Sun από Violent Femmes;;;;😛
annabark, spanik

09:28 : catherine

Γιατί δεν έρχεται η φωτο με το Λουκά;;;;;;
spanik, veroniki



Τα νεώτερα μέλη της οικογένειάς μας.
johnp919gr, alekos, spanik, linaevelyn


@wizzy, έλα να ροκάρουμε λίγο!!!!😂😂😂
spanik


[Μιας και κάνουμε....διαγωνισμό ομορφιάς η δική μου khaleesi!!
alekos, vasilis, veroniki, spanik, angie, linaevelyn

09:21 : alekos


Σίλα και Ίρις.....του Κωστάκη στο Ναύπλιο 😀😉
johnp919gr, spanik, angie, veroniki, linaevelyn

09:19 : alekos

κούκου κούκου κούκου....
Κιόλας.....
spanik


Δροσερή καλημέρα Αμβρακιώτες να έχουμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη μουσική!!!!🎵🎵❤️❤️❤️
alekos, spanik

09:15 : mitsaras


Πως είναι η κατάσταση αυτού?
wizzy, alekos, spanik

09:13 : wizzy

╰┈➤Κι άλλες ομορφιές

Και άλλες...
catherine, alekos, vagglo, johnp919gr, veroniki, spanik, angie, linaevelyn

09:12 : evangelo

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
spanik, catherine


🎵❤️🎵❤️🎵❤️🎵❤️
spanik, wizzy

09:10 : spanik

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ 919 . 👍🎵😉

09:10 : veroniki

@mitsaras @cathrine ευχαριστούμε πολύ την πήγα σήμερα παιδικό γιατί την είχα σπίτι με γαστρεντερίτιδα.
spanik

09:09 : catherine

Κι άλλες ομορφιές!! Περιμένοντας να του πετάξω το μπαλάκι!!!
spanik


Bonjour sweet boss,καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
spanik, catherine

09:06 : mitsaras

@veroniki, να σας ζήσει η κουκλίτσα σας
spanik

09:05 : catherine

@alekos, ευχαριστώ!!!❤️❤️
spanik

09:04 : catherine

@veroniki, τι καλή τι όμορφη, να αου ζήσει!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
spanik


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα...
spanik


Πάντα ζεστός!!!
spanik


καλημεραααα!😀🎵❤️
catherine, spanik


Καλημέρα αλέξη!!!
spanik

08:53 : veroniki

@wizzy η κόρη μου η Υακίνθη
konstskandal, katrina, spanik

08:52 : vasilis

Καλημέρα dj Alex, καλημέρα σε όλο το παρεάκι της εκπομπής!!!
catherine, spanik

08:49 : veroniki


Καλημέρα
konstskandal, catherine, katrina, vagglo, spanik, alekos, johnp919gr


❤️❤️❤️❤️❤️ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ❤️❤️❤️❤️
catherine, spanik, stefania

08:43 : alekos

@catherine, καλημέρα!!!!όντως πανέμορφη φωτογραφία;έχει απόλυτο δίκιο ο Άλεξ....όλη η ζωή είναι τα λουλούδια,ο κήπος μας.....ο κήπος της Εδέμ!!!!!!👍❤️
catherine, spanik


@catherine, εμείς εδώ χωρίς νερό από το δίκτυο πλέον έχουμε απογοητευτεί με τον κήπο μας. ό,τι αντέξει, μια και κρατάμε το νερό της δεξαμενής για ώρα ανάγκης...
spanik

08:40 : catherine

@Κωνσταντίνος..., ευχαριστώ!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️
konstskandal, spanik


@catherine, ...ομορφιές...❤️❤️❤️❤️
catherine, spanik

08:38 : icewolf

δεν θα ελεγα οχι να ακουγα pretty maids-please don't leave me....καλημερα!!!
catherine, spanik

08:36 : catherine

konstskandal, alekos, angie, veroniki, katrina, spanik, vagglo, johnp919gr, linaevelyn


Καλημέρα και όμορφη! Έλεγες Άλεξ πριν για το fast forward του χρόνου από Δευτέρα σε προπαρασκευή...! Εδώ φτάσαμε από Σεπτέμβρη σε προδιακοπικό μήνα στον ίδιο ρυθμό!Πάει η σεζόν ...ξανά!🙄😉🎵❤️❤️❤️🎵❤️
catherine, angie, spanik, stefania

08:28 : 0681

Καλημέρα!
catherine, konstskandal, spanik

08:28 : catherine

Καλημέρα στην όμορφη παρέα του Amvrakia
μας🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼
konstskandal, angie, alekos, katrina, spanik, stefania, veroniki

08:28 : annabark

❤️🎵
spanik

08:22 : alekos

Καλημέρα σε όλους στο τσατ 😀👍
Αγαπημένος καλλιτέχνης για όλους μας μετά από τα καθιερωμένα ετήσια τρίωρα αφιερώματα του Βαγγέλη Ρίζου!!!!!👍❤️
catherine, konstskandal, spanik, stefania


Τί ΚΟΜΜΑΤΙ
spanik

08:13 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα!!
catherine, konstskandal, spanik, stefania


🎵❤️🎵👍
Formidable times maestro!
spanik


🎵🎵🎵
Καλημέρα σε όλους! Καλημέρα stromae!
catherine, konstskandal, spanik, stefania


Δυνατό ξεκίνημα 👍
Καλημερα ολούθε 👍
catherine, konstskandal, spanik, stefania

06:12 : 919_bot

Καλημέρα.
spanik


Καλημέρα
catherine, konstskandal, spanik

Πέμ 00:06 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ζαβερδινός
linaevelyn

Τετάρτη 24 Ιουνίου

Σας ευχαριστώ για την παρέα σας και απόψε.Ελπίχω να ταξιδέψατε μαζί με τα παιδία προς το NordKapp Καλό ξημέρωμα🎵❤️🎵
georgez, linaevelyn, mitsaras, veroniki, katerinanka

Τετ 23:55 : georgez

Καληνύχτα σε όλες και όλους. 👍👍👍
linaevelyn, katerinanka

Τετ 23:52 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού, Βαγγέλη καλό βραδυ και καλους δρομους στις ρόδες των παιδιών. Να περασουν τέλεια. 👍👍👍
katerinanka

Τετ 23:51 : veroniki

Καλό βράδυ ευχαριστώ πολύ για την παρέα
linaevelyn, katerinanka

Τετ 23:51 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
linaevelyn, katerinanka

Τετ 23:50 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη εσένα και την παρέα σου, καλό ξημέρωμα 🌉
Καλό ξημέρωμα σε όλο το τσατ 🌉
mitsaras, georgez, katerinanka

Τετ 23:46 : georgez

EEE μα πρόσεχε με τα κουμπάκια. 😂😂😂😂


Κάνε πάσα καμιά ματιά 'κει χάμω...


Μπαγάσας 🎵🎵🎵🎵🎵


@Στη Σκιά του Φεγγαριού , τους αποψινούς σου καλεσμένους πάντως τους συγχαίρω που οδηγούν μοτοσικλέτα και διανύουν τόσο μεγάλες αποστάσεις.
Εύγε τους.
Τους εύχομαι να διασχίσουν και τη route 66 👍
mitsaras

Τετ 23:26 : georgez

σαν αεεεερικόοοο.... 🎵🎵🎵🎵

Τετ 23:24 : georgez

Ε ναι ρε φιλε.. Φευγει με τη μηχανη ο Μαβερικ στο ηλιοβασίλεμα μαλλια κουβαρια. πως να μη σε στιγματίσει.👍👍🎵🎵🎵😂😂
veroniki


Σύνορα, μεθοριακούς σταθμούς κ.ο.κ.

Τετ 23:07 : Βαγγέλης Ζ.

veroniki, katerinanka, georgez, linaevelyn, wizzy

Τετ 23:06 : wizzy

@georgez, το είπα από πραγματική απορία!
georgez

Τετ 23:05 :

🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️


@wizzy, Εχει κανει καλή δουλειά ο Κατσαδωράκης ...δεν τον ξέρεις 😂😂😂😂

Τετ 23:05 : georgez

@wizzy, εχετε τόσο καλή μόνωση. 😀
wizzy

Τετ 23:03 : wizzy

Συγνώμη, δεν έχει συναυλία στο Εκθεσιακό; Τι στο καλό; Παίζουν χαμηλά, ή έχουμε τόσο καλή μόνωση;;;


@veroniki, μια από τα ίδια και ο γάτος μου!
Αν δεν μπω πρώτα εγώ στο σπίτι δεν μπαίνει αυτός!
Ιππότης και συνάμα ζηλιάρης! Ζηλιαρόγατος με όλη τη σημασία της λέξης! 🐈
veroniki

Τετ 22:59 : georgez

Και το Ελσίνκι μου άρεσε... Εχει πολλά μπαρακια το βραδυ που παιζουν μπαντες.. κυρίως μεταλ. 😉


Καλησπέρα + στον καλεσμένο σου!

Τετ 22:56 : georgez

Πανέμορφη πόλη η Βουδαπεστη.. 👍👍👍

Τετ 22:54 : Γιάννης

Χαιρετίσματα από Κωνσντινουπολη
linaevelyn

Τετ 22:52 : veroniki

@ Λίνα -Ευαγγελία με τις γυναίκες είναι ιππότης εκτός από γλύκας και κούκλος. Έδιωξε τον άντρα μου από το σπίτι γιατί δεν τα πάει καλά με τους άντρες δεν αντέχει τον ανταγωνισμό. Με τα αρσενικά σκυλιά να δεις καυγάδες που ρίχνει.
linaevelyn

Τετ 22:50 : mitsaras

Καλησπέρα Βαγγέλη και καλή εκπομπή


@veroniki, πρέπει να είναι μεγάλος κολπατζής ο Diesel!
Γλύκας και κούκλος!
veroniki, alekos

Τετ 22:46 : georgez

την Καλησπέρα μας στην παρέα σου στο στούντιο.🏍️


Καλησπέρα Ευάγγελε σε εσένα και στην καλεσμένη σου 🎵💚🎵
Καλησπέρα παρέα 🎵💚🎵
veroniki, katerinanka

Τετ 22:43 : alekos

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Έμιλυ in ARTA....(Λυμπεροπουλου)....(και μακαρόνια με κιμά....Σάκης)😀👍

Τετ 22:38 : veroniki

@Στη Σκιά του Φεγγαριού ο φιλοξενούμενος μου ο Diesel
alekos, katerinanka, linaevelyn


@veroniki, Καλησπέρα Σλόνικα🎵❤️🎵
veroniki


@alekos, Έλα απο εδώ μετά για μια καλησπέρα🎵❤️🎵
alekos

Τετ 22:35 : veroniki

@Στη Σκιά του Φεγγαριού καλησπέρα


@Katerina Lefkada, Καλησπέρα καμάρι μου ,τι να περιμένω για σήμερα?🎵❤️🎵
katerinanka


@georgez, Καλησπέρα πατρίδα μου ,πολλα φιλία στην Έλενα 🎵❤️🎵
georgez

Τετ 22:34 : alekos

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , καλησπέρα και καλή εκπομπή 😀👍
Έλα δίπλα 😂
georgez

Τετ 22:33 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Βαγγέλη μου!Καλώς ήλθες!!! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
georgez, linaevelyn

Τετ 22:32 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλή εκπομπή Βαγγέλη χαιρετίσματα κι απ την Ελενα.😉

Τετ 22:30 : wizzy

@Στη Σκιά του Φεγγαριού, μπήκες στο studio και ανέβηκε η θερμοκρασία!!!

Τετ 22:30 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλώς το παιδί. Έτοιμος όπως πάντα να φανταστώ...😉


@wizzy, Ειμαι εδώωωω οουουουουουου🎵❤️🎵
wizzy, katerinanka, veroniki

Τετ 22:27 : georgez

@wizzy, Γεια χαρά. Περιμένουμε το φεγγαροΐσκιωτο απόψε.. 😉🎵
wizzy, katerinanka

Τετ 22:25 : Katerina Lefkada

Εδώ είμαστε περιμένουμε!!🎵❤️🎵
wizzy

Τετ 22:24 : wizzy

Ή περιμένουμε Ζαβερδινό, ή ξέχασα τα πάντα ανοιχτά το πρωί!!
katerinanka

Τετ 21:53 : Αγγελική

Jazler.. at its best
linaevelyn

Τετ 21:47 : Αγγελική

Oh God please make this moment last
Into your skin, into the stars
Into your breath and by your eyes
🎵❤️🎵

Τετ 21:22 : Αγγελική

🎵🎵🎵
linaevelyn

Τετ 19:28 : 919_bot

Billy Idol - Bitter Taste
mitsaras, linaevelyn

Τετ 19:28 : mitsaras

@919_bot, τι ακούμε τώρα ?

Τετ 18:41 : Katerina Lefkada

🎵❤️🎵
linaevelyn

Τετ 17:08 : wizzy

Φύσα δυνατά...
linaevelyn

Τετ 16:46 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn

Τετ 16:44 : wizzy

Ricchi E Poveri - Come Vorrei
(δια χειρός Αλεξάνδρου)
stefania, linaevelyn, katerinanka

Τετ 10:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, stefania, vasilis, a26410, veroniki, angie

Τετ 09:53 : evangelo

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
linaevelyn

Τετ 09:48 : icewolf

Υπέροχες μουσικες...
wizzy, angie, linaevelyn

Τετ 09:44 : annabark

👋🎧

Τετ 09:43 : christosp

🎵❤️❤️🎵


Love platonique,
Nuit électrique,
Une vague romantique,
Un souffle un déclic,
Instamatic ,
L'instant magique
wizzy

Τετ 09:40 : eko

Καλημέρα σε όλους 😃


Ευχαριστώ πολύ!
🎵🎵🎵
👍👍👍

Τετ 09:35 : my bio preveza

καλημερα!!απο την πρεβεζαρα!!

Τετ 09:34 : Αγγελική

🎵👍🎵


Καλημέρα!
stefania

Τετ 09:32 : vasilis

Καλημέρα dj Alex, καλημέρα στην παρέα της εκπομπής!!!

Τετ 09:31 : Αγγελική

Αφιερωμένο!!!!🎵🎵🎵🎵

Τετ 09:28 : george70

ΚΑΛΗΜΕΡΑΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΑ...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞ 🎵🎵🎵 SHE DRIVES ME CRAZY... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ... 😉😉😉
angie, wizzy

Τετ 09:25 :

Buona Giornata Maestro! (Katerina Lefkada από γραφείο)😉🎵❤️🎵

Τετ 09:20 : Αγγελική

καλημέρα μαέστρο!
Καλημέρα σε όλους!
🎵🎵🎵
konstskandal


Καλημέρα από Αθήνα!
stefania

Τετ 09:16 : wizzy

You don't fool me - those pretty eyes
That sexy smile - you don't fool me
You don't rule me - you're no surprise
You're telling lies - you don't fool me
angie, george70


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕΧΥ ΦΩΝΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΣΟΥ

Τετ 09:09 : michaelm

https://roon.app/en/ Δυστυχώς δεν υπάρχουν καινούρια CD αυτές τις μέρες και η δικιά μου συλλογή έχει μείνει στα τέλη 90ς☹️. Thank god for 919.gr, Alex and team!


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα...

Τετ 09:00 : michaelm

Εντελώς άσχετο αλλά το δικό μου Roon server, έβαλε kirka Sadness on your eyes χθες. Πρέπει να μύρισε καλοκαίρι το Linux box!! Πολύ αργό τραγούδι σχετικά αλλά φταις εσυ που το ταυτοποιήσεις στο μυαλό μου για καλοκαιρινό! 😂

Τετ 08:56 : mitsaras

@alekos, εξαρτάται από το σκορ

Τετ 08:55 : alekos

@mitsaras, 3ltr μπύρα πίνετε εκεί στο Λίβερπουλ????

Τετ 08:54 : catherine

@mitsaras, καλημέρα!!!❤️❤️
mitsaras

Τετ 08:53 : mitsaras

Η βαφτιστήρα της θεάς
catherine


Την καλημέρα μου και από εδώ μεριά!🎵❤️🎵
catherine

Τετ 08:52 : mitsaras

@alekos, η μπύρα με άφησε ξύπνιο.
alekos

Τετ 08:51 : catherine

Καλημέρα μας κι ας άργησα!!!🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼❤️
stefania

Τετ 08:51 : michaelm

🎵🎵👍❤️

Τετ 08:50 : alekos

@mitsaras, καλημέρα.....κι αυτή η Αγγλία με το 0-0 μας έχει αφήσει ξυπνιους έτσι???😂😂
mitsaras

Τετ 08:50 : stefania

🎵❤️❤️🎵
💃💃
alekos, michaelm

Τετ 08:49 : Hair Code by Clio

καλημεραα!😀🎵❤️
alekos, catherine

Τετ 08:46 : mitsaras

@wizzy, από τις 6 στο "ΕΓΡΑΨΑ"
wizzy

Τετ 08:42 : wizzy

@stefania, κράτα τη ξύπνια, έρχεται σε λίγο.
stefania

Τετ 08:39 : michaelm

😀 μια εβδομάδα θα είμαστε εκεί! 👍
wizzy

Τετ 08:39 : stefania

Ω ναι... σωστά @mitsaras, Flowers! Έχει ξυπνήσει και η Βασιλική που το λατρεύει, έτοιμη να το ακούσει...🎵🎵
Απολαυστική Τετάρτη να ζήσουμε!
Καλημέρα! 😀😀😀
wizzy, alekos, mitsaras, linaevelyn

Τετ 08:38 : alekos

Κι άλλη μια πολύ ωραία εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 29 Ιουνίου από τον σύλλογο Σκοπευτηρίου με θέμα τα ΒΕΛΟΥΧΙΑ.....τα μαγαζιά που υπήρχαν κατά μήκους του σκοπευτηρίου και διασκέδαζε ο κόσμος τις δεκαετίες του '50 και του '60....
linaevelyn

Τετ 08:35 : michaelm

Josephine (french edit) Chris Rea πάει ωραία με αυτό. Ίσως ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια! Καλημερα σε όλους!
alekos, catherine

Τετ 08:33 : 26810

Καλημέρα
alekos, konstskandal, stefania, catherine


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο