22:21 : veroniki

Evanescence My Immortal;🎵

21:56 : veroniki

🎵🎵🎵

21:48 : veroniki

Είμαι συντονισμένη στην Ερτ1 παράλληλα wizzy παίζει το αγαπημένο μου σίριαλ από Ήλιο σε Ήλιο.
Bed of Roses από Bon Jovi παίζει;
michaelm

21:47 : michaelm

Be with you....more than words then. Classic combo!😛 Or Under the bridge!
veroniki

21:46 : michaelm

@wizzy, cats in the cradle, girl you'll never be a woman again and something from Lenny....maybe cab driver.
veroniki

21:31 : wizzy

Παραγγελιές δεκτές, μαζί με τελικό Masterchef.
(αν και έχω ετοιμάσει ωραία συνέχεια)
michaelm, veroniki

21:29 : michaelm

Πολύ rock απόψε και μου αρέσει πολύ! Είμαι έτοιμος για ολονυχτία δουλειά σήμερα και μου κάνετε καλή παρέα! @wizzy! 👍

21:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ρίζος
linaevelyn, stefania

20:58 : vagelisr

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΚΙ ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΜΒΡΑΚΙΩΤΕΣ ΜΟΥ..........VAGELIS RIZOS ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
veroniki, linaevelyn, stefania, magazaki, a26410

20:56 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
veroniki, linaevelyn

20:56 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη, καλό βράδυ και να περάσεις θεσπέσια στα Τζουμέρκα το Σ/Κ 😀
Καλό βράδυ σε όλο το τσατ .
veroniki, vagelisr, mitsaras

20:46 : a26410

εχει slikiti αφτερ dj rizos?

20:39 : veroniki

Φατσικά σε θυμήθηκα, πράγματι ερχόμουν εκεί όπου έπαιζες μουσική.
Έτσι εξηγείται που άκουγα το κομμάτι the fresh όπου πήγαινα και το θεωρούσα σύμπτωση.
vagelisr


Ε πες το ότι έγινες δεκτός μέσω εισαγωγικών εξετάσεων εκεί στον 919!! 😂😂😀


🎵🎵💃💃🎶
veroniki

20:31 : veroniki

❤️❤️❤️🎵🎵
vagelisr, linaevelyn


🎶🎶🎶
veroniki

20:22 : wizzy


Melody Maker???? Αλήθεια τώρα;;;
Καλέ, ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;
vagelisr, linaevelyn, veroniki, stefania

20:20 : veroniki

Χτύπησες φλέβα με το τραγούδι Μπαλάντα του Ανδρέα Τσουκαλά
linaevelyn

20:19 : Anna

Μπράβο Βαγγέλη!!! Που τα θυμήθηκες; Εφηβικά χρόνια! 🎵❤️
Λατρεμένα και τα 2!!! 🎵❤️
veroniki, linaevelyn

20:18 : vagelisr

ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ- ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΡΙΦΙΦΗ - ΑΝ Μ'ΑΡΝΗΘΕΙΣ 🎵🎵❤️❤️ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΟΝ 919@
stefania, anna, veroniki, linaevelyn


🎵🎵🎵🎵🎵

20:11 : stefania

Την καλησπέρα μου....😂
linaevelyn, katerinanka

20:10 : stefania

╰┈➤ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;

🙄🙄🙄🙄
vagelisr, linaevelyn

20:08 : wizzy

╰┈➤Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα

ΜΜΜΜμμ, ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;;;
linaevelyn, stefania


╰┈➤Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 (Υπάρχουν μερικά βατράχια,που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες...)είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect
στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν)

Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα
veroniki, wizzy, katerinanka

20:03 : wizzy

Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 "Υπάρχουν μερικά βατράχια,
που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες..."

είναι το κορυφαίο του 24ωρου.
Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν)
katerinanka, vagelisr, veroniki, linaevelyn


Καλησπέρα Βαγγέλη, καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, veroniki, alekos, vagelisr, anna


Καλησπέρα συννεφιασμένη ☁
vagelisr, anna, katerinanka, alekos, veroniki

19:51 : Anna

Καλησπέρα Βαγγέλη σε σένα και τους ακροατές σου! Καλή εκπομπή! 🎵🎵
vagelisr, linaevelyn, katerinanka, mitsaras, alekos

19:47 : veroniki


Όταν έμενα Άρτα και έβγαινα έξω έπαιζε πάντα το τραγούδι The fresh των Kool and the Gang.
wizzy, vagelisr, a26410, alekos, anna, katerinanka

19:37 : wizzy

Ross Lustre - Love saves no one...
Άντε ρε φίλε, επιτέλους. Νόμιζα ότι μόνο σε μένα άρεσε...
ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ! Πω πωωω...
vagelisr, katerinanka

19:29 : magazaki

Καλησπέρα και καλή εκπομπή...🎵❤️🎵
vagelisr, katerinanka

19:19 : alekos

Καλησπέρα σε όλους και καλή ακρόαση 😀
Βαγγέλη καλά να περάσετε!!°
mitsaras, vagelisr, linaevelyn, katerinanka, stefania

19:07 : a26410

καλησπερα καλησπερα απο το καλυτερο φαρμακειο του μοναστηρακιου βονιτσας! να αφιερωσω στη γυναικα μου το τραγουδι σαμανθα!
vagelisr, wizzy, linaevelyn, katerinanka

19:03 : wizzy

@vagelisr, Έλα και έμεινε ο Captain America "ορφανός"...
vagelisr, a26410

19:02 : veroniki

Καυσωνιάτικες άστατες από καιρό καλησπέρες από Θεσσαλονίκη
mitsaras, vagelisr, linaevelyn

19:02 : mitsaras

Καλσπέρα Βαγγέλη και καλη εκπομπή
veroniki, vagelisr

18:58 : vagelisr

Βροχερες Πεμπτιατικες Καλησπερες Απο Αρτα Και Αμβρακια 919@ Vagelis Rizos Now 19.00-21.00
mitsaras, veroniki, wizzy, linaevelyn, katerinanka, stefania

16:13 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn

15:02 : wizzy

@vasilis, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν!
vasilis, angie

15:01 : vasilis

@wizzy, downbound train by Bruce
wizzy, angie

14:55 : wizzy

@Αγγελική, ένα Bruce αύριο;;;;;; Από τα παλιά.
angie


Bruce? Is that you?
🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
I check my look in the mirror
I wanna change my clothes, my hair, my face
Man I ain't getting nowhere
I'm just living in a dump like this
There's something happening somewhere
baby I just know that there is
linaevelyn


🎵🎵🎵

Πέμ 10:00 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
spanik, linaevelyn, veroniki

Πέμ 09:50 : wizzy

╰┈➤ "πεθαίνω για σενα"

Θα συμφωνήσω...
Και να εκτεθώ λέγοντας ότι έχω αγοράσει δίσκο του Γιώργου Μαργαρίτη ΤΟΤΕ, στα 80ς όταν άκουσα σε πειρατικό ραδιόφωνο το cult άσμα "Στην κλειδωμένη πόρτα σου" (έβγα και μην ανοίξεις και μια ματιά στο δυστυχή που σ'αγαπά να ρίξεις")!!!
a26410, spanik, veroniki, vasilis

Πέμ 09:47 : alekos

@Γιάννης Πάνου, "πεθαίνω για σενα"....σίγουρα στίχος για μπαλαντάρα 😉😛
spanik

Πέμ 09:45 : Βαγγέλης Ζ.

Την πήγαινα για χτένισμα......ηταν κατάμαυρη.Η καστανή της τρίχα ειναι η ''νεκρη'' την χτενιζεις φευγει και ξαναείναι μαύρο το λυκόσκυλο 😂😂😂
spanik, alekos

Πέμ 09:44 : eko

Καλημέρα σε όλη την παρέα 😁
spanik

Πέμ 09:42 : Βαγγέλης Ζ.

ο δικός μου έρωτας....η ΉΡΑ ενα υπέροχο Groenendael (Βέλγικο Λυκόσκυλο).❤️❤️❤️❤️
wizzy, alekos, spanik, vasilis, thanos, veroniki, angie, linaevelyn


@alekos,
╰┈➤ύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live?

Θα τον φωνάξω να έρθει μέσα να πεί ένα γειά και να πει live το δρομοι του πουθενά!!
😂😂😂😂
alekos, spanik, veroniki

Πέμ 09:38 : alekos

@michaelm, @Γιάννης Πάνου, Α καλά!!!εσείς έχετε καταπληκτικά σκυλάκια!!!
@veroniki, όλοι σας!!!!!👍
michaelm, spanik, veroniki


@wizzy, Γι' αυτό είσαι το πιο ....γλυκό αφεντικό!!!!!❤️❤️❤️🎵🎵🎵
alekos, spanik

Πέμ 09:35 : michaelm

Και εδώ ο Bertie βασανισμένος από τα δίδυμα πάλι....
wizzy, alekos, catherine, vagglo, spanik, veroniki, linaevelyn

Πέμ 09:34 : catherine

@wizzy, όχι, οι άλλες γιατί έχουν έρθει;;;;😀
spanik

Πέμ 09:33 : stefania

Happy Birthday στην πάντα υποστηρικτή συνάδελφο Χριστίνα 🎂
Καταπληκτική Πέμπτη!
Καλημέρα!
alekos, catherine, spanik, angie

Πέμ 09:33 : Στέφανος

Καλημέρα από Αθήνα!
stefania, alekos, catherine, spanik

Πέμ 09:33 : veroniki

alekos, catherine, vagglo, spanik, linaevelyn

Πέμ 09:32 : alekos

@Γιάννης Πάνου, καλημέρα!!!αύριο ο Μαργαρίτης θα μας πει μία μπαλάντα live???αν ήταν η Έμιλυ θα μας έλεγε σίγουρα 😂😂
spanik

Πέμ 09:31 : michaelm

Και εγώ μαζί σου Αλέξανδρε για το Game of thrones αλλά περιμένω να μεγαλώσουν τα κορίτσια λίγο ακόμα.... Είναι σίγουρα τουλάχιστον 16+. Τότε θα έχουμε game of thrones binge! Καλημέρα σε όλους!
wizzy, catherine, spanik

Πέμ 09:30 : wizzy

@catherine, μήπως είναι πολύ μεγάλη, ή κανένα περίεργο format (κινητό Samsung???)
catherine, spanik


@wizzy, να ακούσουμε και ένα Blister in the Sun από Violent Femmes;;;;😛
annabark, spanik

Πέμ 09:28 : catherine

Γιατί δεν έρχεται η φωτο με το Λουκά;;;;;;
spanik, veroniki

Πέμ 09:24 : Αγγελική


Τα νεώτερα μέλη της οικογένειάς μας.
johnp919gr, alekos, spanik, linaevelyn


@wizzy, έλα να ροκάρουμε λίγο!!!!😂😂😂
spanik


[Μιας και κάνουμε....διαγωνισμό ομορφιάς η δική μου khaleesi!!
alekos, vasilis, veroniki, spanik, angie, linaevelyn

Πέμ 09:21 : alekos


Σίλα και Ίρις.....του Κωστάκη στο Ναύπλιο 😀😉
johnp919gr, spanik, angie, veroniki, linaevelyn

09:19 : alekos

κούκου κούκου κούκου....
Κιόλας.....
spanik, linaevelyn


Δροσερή καλημέρα Αμβρακιώτες να έχουμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη μουσική!!!!🎵🎵❤️❤️❤️
alekos, spanik, linaevelyn

Πέμ 09:15 : mitsaras


Πως είναι η κατάσταση αυτού?
wizzy, alekos, spanik

Πέμ 09:13 : wizzy

╰┈➤Κι άλλες ομορφιές

Και άλλες...
catherine, alekos, vagglo, johnp919gr, veroniki, spanik, angie, linaevelyn

Πέμ 09:12 : evangelo

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
spanik, catherine

Πέμ 09:10 : Hair Code by Clio

🎵❤️🎵❤️🎵❤️🎵❤️
spanik, wizzy

Πέμ 09:10 : spanik

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ 919 . 👍🎵😉

Πέμ 09:10 : veroniki

@mitsaras @cathrine ευχαριστούμε πολύ την πήγα σήμερα παιδικό γιατί την είχα σπίτι με γαστρεντερίτιδα.
spanik

Πέμ 09:09 : catherine

Κι άλλες ομορφιές!! Περιμένοντας να του πετάξω το μπαλάκι!!!
spanik

Πέμ 09:09 : Βαγγέλης Ζ.

Bonjour sweet boss,καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
spanik, catherine

Πέμ 09:06 : mitsaras

@veroniki, να σας ζήσει η κουκλίτσα σας
spanik

Πέμ 09:05 : catherine

@alekos, ευχαριστώ!!!❤️❤️
spanik

Πέμ 09:04 : catherine

@veroniki, τι καλή τι όμορφη, να αου ζήσει!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
spanik


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα...
spanik


Πάντα ζεστός!!!
spanik

Πέμ 08:58 : Hair Code by Clio

καλημεραααα!😀🎵❤️
catherine, spanik

Πέμ 08:54 : Χρήστος Sv6hef

Καλημέρα αλέξη!!!
spanik

Πέμ 08:53 : veroniki

@wizzy η κόρη μου η Υακίνθη
konstskandal, katrina, spanik

Πέμ 08:52 : vasilis

Καλημέρα dj Alex, καλημέρα σε όλο το παρεάκι της εκπομπής!!!
catherine, spanik

Πέμ 08:49 : veroniki


Καλημέρα
konstskandal, catherine, katrina, vagglo, spanik, alekos, johnp919gr

Πέμ 08:45 : ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ

❤️❤️❤️❤️❤️ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ❤️❤️❤️❤️
catherine, spanik, stefania

Πέμ 08:43 : alekos

@catherine, καλημέρα!!!!όντως πανέμορφη φωτογραφία;έχει απόλυτο δίκιο ο Άλεξ....όλη η ζωή είναι τα λουλούδια,ο κήπος μας.....ο κήπος της Εδέμ!!!!!!👍❤️
catherine, spanik

Πέμ 08:42 : Αγγελική

@catherine, εμείς εδώ χωρίς νερό από το δίκτυο πλέον έχουμε απογοητευτεί με τον κήπο μας. ό,τι αντέξει, μια και κρατάμε το νερό της δεξαμενής για ώρα ανάγκης...
spanik

Πέμ 08:40 : catherine

@Κωνσταντίνος..., ευχαριστώ!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️
konstskandal, spanik


@catherine, ...ομορφιές...❤️❤️❤️❤️
catherine, spanik

Πέμ 08:38 : icewolf

δεν θα ελεγα οχι να ακουγα pretty maids-please don't leave me....καλημερα!!!
catherine, spanik

Πέμ 08:36 : catherine

konstskandal, alekos, angie, veroniki, katrina, spanik, vagglo, johnp919gr, linaevelyn


Καλημέρα και όμορφη! Έλεγες Άλεξ πριν για το fast forward του χρόνου από Δευτέρα σε προπαρασκευή...! Εδώ φτάσαμε από Σεπτέμβρη σε προδιακοπικό μήνα στον ίδιο ρυθμό!Πάει η σεζόν ...ξανά!🙄😉🎵❤️❤️❤️🎵❤️
catherine, angie, spanik, stefania

Πέμ 08:28 : 0681

Καλημέρα!
catherine, konstskandal, spanik

Πέμ 08:28 : catherine

Καλημέρα στην όμορφη παρέα του Amvrakia
μας🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼
konstskandal, angie, alekos, katrina, spanik, stefania, veroniki

Πέμ 08:28 : annabark

❤️🎵
spanik

Πέμ 08:22 : alekos

Καλημέρα σε όλους στο τσατ 😀👍
Αγαπημένος καλλιτέχνης για όλους μας μετά από τα καθιερωμένα ετήσια τρίωρα αφιερώματα του Βαγγέλη Ρίζου!!!!!👍❤️
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 08:17 : Αγγελική

Τί ΚΟΜΜΑΤΙ
spanik

Πέμ 08:13 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα!!
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 08:12 : Αγγελική

🎵❤️🎵👍
Formidable times maestro!
spanik

Πέμ 08:05 : Αγγελική

🎵🎵🎵
Καλημέρα σε όλους! Καλημέρα stromae!
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 08:04 : Κατερίνα

Δυνατό ξεκίνημα 👍
Καλημερα ολούθε 👍
catherine, konstskandal, spanik, stefania

Πέμ 06:12 : 919_bot

Καλημέρα.
spanik


Καλημέρα
catherine, konstskandal, spanik

Πέμ 00:06 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ζαβερδινός
linaevelyn

Τετάρτη 24 Ιουνίου

Σας ευχαριστώ για την παρέα σας και απόψε.Ελπίχω να ταξιδέψατε μαζί με τα παιδία προς το NordKapp Καλό ξημέρωμα🎵❤️🎵
georgez, linaevelyn, mitsaras, veroniki, katerinanka

Τετ 23:55 : georgez

Καληνύχτα σε όλες και όλους. 👍👍👍
linaevelyn, katerinanka

Τετ 23:52 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού, Βαγγέλη καλό βραδυ και καλους δρομους στις ρόδες των παιδιών. Να περασουν τέλεια. 👍👍👍
katerinanka

Τετ 23:51 : veroniki

Καλό βράδυ ευχαριστώ πολύ για την παρέα
linaevelyn, katerinanka

Τετ 23:51 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
linaevelyn, katerinanka

Τετ 23:50 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη εσένα και την παρέα σου, καλό ξημέρωμα 🌉
Καλό ξημέρωμα σε όλο το τσατ 🌉
mitsaras, georgez, katerinanka

Τετ 23:46 : georgez

EEE μα πρόσεχε με τα κουμπάκια. 😂😂😂😂


Κάνε πάσα καμιά ματιά 'κει χάμω...


Μπαγάσας 🎵🎵🎵🎵🎵


@Στη Σκιά του Φεγγαριού , τους αποψινούς σου καλεσμένους πάντως τους συγχαίρω που οδηγούν μοτοσικλέτα και διανύουν τόσο μεγάλες αποστάσεις.
Εύγε τους.
Τους εύχομαι να διασχίσουν και τη route 66 👍
mitsaras

Τετ 23:26 : georgez

σαν αεεεερικόοοο.... 🎵🎵🎵🎵

Τετ 23:24 : georgez

Ε ναι ρε φιλε.. Φευγει με τη μηχανη ο Μαβερικ στο ηλιοβασίλεμα μαλλια κουβαρια. πως να μη σε στιγματίσει.👍👍🎵🎵🎵😂😂
veroniki


Σύνορα, μεθοριακούς σταθμούς κ.ο.κ.

Τετ 23:07 : Βαγγέλης Ζ.

veroniki, katerinanka, georgez, linaevelyn, wizzy

Τετ 23:06 : wizzy

@georgez, το είπα από πραγματική απορία!
georgez

Τετ 23:05 :

🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️


@wizzy, Εχει κανει καλή δουλειά ο Κατσαδωράκης ...δεν τον ξέρεις 😂😂😂😂

Τετ 23:05 : georgez

@wizzy, εχετε τόσο καλή μόνωση. 😀
wizzy

Τετ 23:03 : wizzy

Συγνώμη, δεν έχει συναυλία στο Εκθεσιακό; Τι στο καλό; Παίζουν χαμηλά, ή έχουμε τόσο καλή μόνωση;;;


@veroniki, μια από τα ίδια και ο γάτος μου!
Αν δεν μπω πρώτα εγώ στο σπίτι δεν μπαίνει αυτός!
Ιππότης και συνάμα ζηλιάρης! Ζηλιαρόγατος με όλη τη σημασία της λέξης! 🐈
veroniki

Τετ 22:59 : georgez

Και το Ελσίνκι μου άρεσε... Εχει πολλά μπαρακια το βραδυ που παιζουν μπαντες.. κυρίως μεταλ. 😉


Καλησπέρα + στον καλεσμένο σου!

Τετ 22:56 : georgez

Πανέμορφη πόλη η Βουδαπεστη.. 👍👍👍

Τετ 22:54 : Γιάννης

Χαιρετίσματα από Κωνσντινουπολη
linaevelyn

Τετ 22:52 : veroniki

@ Λίνα -Ευαγγελία με τις γυναίκες είναι ιππότης εκτός από γλύκας και κούκλος. Έδιωξε τον άντρα μου από το σπίτι γιατί δεν τα πάει καλά με τους άντρες δεν αντέχει τον ανταγωνισμό. Με τα αρσενικά σκυλιά να δεις καυγάδες που ρίχνει.
linaevelyn

Τετ 22:50 : mitsaras

Καλησπέρα Βαγγέλη και καλή εκπομπή


@veroniki, πρέπει να είναι μεγάλος κολπατζής ο Diesel!
Γλύκας και κούκλος!
veroniki, alekos

Τετ 22:46 : georgez

την Καλησπέρα μας στην παρέα σου στο στούντιο.🏍️


Καλησπέρα Ευάγγελε σε εσένα και στην καλεσμένη σου 🎵💚🎵
Καλησπέρα παρέα 🎵💚🎵
veroniki, katerinanka

Τετ 22:43 : alekos

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Έμιλυ in ARTA....(Λυμπεροπουλου)....(και μακαρόνια με κιμά....Σάκης)😀👍

Τετ 22:38 : veroniki

@Στη Σκιά του Φεγγαριού ο φιλοξενούμενος μου ο Diesel
alekos, katerinanka, linaevelyn


@veroniki, Καλησπέρα Σλόνικα🎵❤️🎵
veroniki


@alekos, Έλα απο εδώ μετά για μια καλησπέρα🎵❤️🎵
alekos

Τετ 22:35 : veroniki

@Στη Σκιά του Φεγγαριού καλησπέρα


@Katerina Lefkada, Καλησπέρα καμάρι μου ,τι να περιμένω για σήμερα?🎵❤️🎵
katerinanka


@georgez, Καλησπέρα πατρίδα μου ,πολλα φιλία στην Έλενα 🎵❤️🎵
georgez

Τετ 22:34 : alekos

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , καλησπέρα και καλή εκπομπή 😀👍
Έλα δίπλα 😂
georgez

Τετ 22:33 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Βαγγέλη μου!Καλώς ήλθες!!! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
georgez, linaevelyn

Τετ 22:32 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλή εκπομπή Βαγγέλη χαιρετίσματα κι απ την Ελενα.😉

Τετ 22:30 : wizzy

@Στη Σκιά του Φεγγαριού, μπήκες στο studio και ανέβηκε η θερμοκρασία!!!

Τετ 22:30 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλώς το παιδί. Έτοιμος όπως πάντα να φανταστώ...😉


@wizzy, Ειμαι εδώωωω οουουουουουου🎵❤️🎵
wizzy, katerinanka, veroniki

Τετ 22:27 : georgez

@wizzy, Γεια χαρά. Περιμένουμε το φεγγαροΐσκιωτο απόψε.. 😉🎵
wizzy, katerinanka

Τετ 22:25 : Katerina Lefkada

Εδώ είμαστε περιμένουμε!!🎵❤️🎵
wizzy

Τετ 22:24 : wizzy

Ή περιμένουμε Ζαβερδινό, ή ξέχασα τα πάντα ανοιχτά το πρωί!!
katerinanka

Τετ 21:53 : Αγγελική

Jazler.. at its best
linaevelyn

Τετ 21:47 : Αγγελική

Oh God please make this moment last
Into your skin, into the stars
Into your breath and by your eyes
🎵❤️🎵

Τετ 21:22 : Αγγελική

🎵🎵🎵
linaevelyn

Τετ 19:28 : 919_bot

Billy Idol - Bitter Taste
mitsaras, linaevelyn

Τετ 19:28 : mitsaras

@919_bot, τι ακούμε τώρα ?

Τετ 18:41 : Katerina Lefkada

🎵❤️🎵
linaevelyn

Τετ 17:08 : wizzy

Φύσα δυνατά...
linaevelyn

Τετ 16:46 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn

Τετ 16:44 : wizzy

Ricchi E Poveri - Come Vorrei
(δια χειρός Αλεξάνδρου)
stefania, linaevelyn, katerinanka


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο