14:03 : christosp

🎵❤️❤️🎵

13:41 : vasilis

🎵🎵❤️❤️


@wizzy,
╰┈➤ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly

Όχι φίλε για να σώσεις τον κόσμο που έχει λειψυδρία ....SAVE WATER DRINK BEER!!!!😁😁🙃🤪
veroniki

12:34 : wizzy


Εγώ να πληρώσω το νερό πήγα!
ΑΛΕΞ, ΑΛΕΕΕΕΞ... Κοιτάζω τι να δω, η Μπεκατώρου!
a26410, veroniki

12:19 : 919_bot

Καλησπέρα.


@Αγγελική, ❤️❤️


@stefania, ❤️❤️
stefania

10:09 : stefania

@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ,
╰┈➤ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

Να είναι πάντα "το αγόρι σου"... πόσο γλυκό; Όπως είστε κι εσείς! 🥰


@ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ, να είστε πάντα μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι 🌷🌷🌻🌻🎈🎈


@wizzy, μπύρες χωρίς αλκοόλ;

10:02 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, stefania


❤️❤️❤️❤️ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!❤️❤️❤️
stefania, angie, voula

09:57 : wizzy


(ΟΧΙ, έχεις να σώσεις τον κόσμο, don't drink & fly)
veroniki

09:55 : dimitrisn

❤️

09:55 : michaelm

Αφού λες για τουριστικό αυτό που θυμάμαι εγώ είναι Marie Claire Dubaldo... Πολύ όμορφο τραγούδι... Και κύρια! ❤️🎵

09:54 : stefania

🎵❤️🎵

09:51 : michaelm

Θα ζητούσα Jolene με τη σχέση με τη Miley Cyrus αλλά με προβάλετε με Dolly parton!

09:49 : dimitrisn

Το πήγαινες και για Think (Aretha Franklin)...


🎵🎵🚂

09:36 : wizzy

Μαύρο το πρωί, μαύρες ασπιρίνες και μαύρο χαρτί
μαύρη κιμωλία και μαύρο το πιόνι
μαύρο το καρπούζι και μαύρο πεπόνι
μαύρος ο πουρές και μαύρος λαπάς
μαύρα και τα πάμπερς, μαύρος Κοσκωτάς
μαύρος μπακαλιάρος, μαύρος υπουργός
μαύρο μαύρο μαύρο Λουκιανός
veroniki, angie

09:36 : dimitrisn

Όταν είναι να παίξεις Λουκιανό το διαισθάνομαι και μπαίνω και ακούω.
wizzy


Apurimac επίσης θεοί!!!
wizzy

09:30 : wizzy

@michaelm, Α ΣΤΟ ΚΑΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;;;;;
michaelm

09:29 : michaelm

Ah la la long...😛
wizzy


Καλημέρα!
veroniki


Δωσεεεεεε 🎵🎵
Τέρμα τα ηχεία


Ορίστε που οδηγουν οι δρομοι του πουθενα...!

09:20 :

Τσβαιραουμβονουγκ 🙂

09:20 : evangelo

KAΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...

09:13 : veroniki

🎵🎵🎵
linaevelyn

09:11 : annabark

❤️❤️


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλη την παρέα...

09:08 : wizzy

╰┈➤Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα

Μια φίλη καθηγήτρια μου το είχε ζητήσει για τα μαθήματα, το άκουγαν και το ανέλυαν. Τυχερά τα παιδιά που το έζησαν, ίσως έβγαλε μια σωστή "παρτίδα"!
michaelm, veroniki


Καλημέρα Αμβρακιώτες ....πάνω στην ώρα που....γρατζουνάνε κάπως πιο ροκ οι ήχοι !!!👍👍😉😉❤️🎵🎵
veroniki, vagglo

09:05 : michaelm

Ah! Sunscreen! Θα το βάλω στα παιδιά αργότερα. Τελειώνουν σχόλιο σήμερα και είναι στη καλή χαρά. Καλημέρα σε όλη την παρέα!🎵
wizzy

08:59 : annabark

🎵🎵😉❤️
vagglo


Βοnjour sweet boss.Καλημέρα κόσμε🎵❤️🎵
veroniki

08:54 : eko

Καλημέρα σε όλους 😃

08:52 : Voula

😱😱😱😱

08:49 : wizzy


@Voula, σε βρήκα!
voula, vagglo

08:45 : Voula

Μα σας ακούω από όπου βρίσκομαι ☺️Baci!!🇮🇹

08:44 : veroniki

Καλημέρα 🎵🎵🎵 πεθαίνω για Γιώργο Μαργαρίτη και το Κελί 33.
Υποψιάζομαι πως το Ράδιο Πήγασος αν υπάρχει θα καλύψει ηχητικά την συναυλία.
Από τότε που πήγαινα στα πανηγύρια στη Γραμμενίτσα πάντα μου έστελνε καλημέρες και καληνύχτες σε μηνύματα στο Facebook ΧΑ ΧΑ

08:40 : Voula

wizzy, veroniki, stefania

08:39 : Voula

Happy Friyay da Sicilia!! 💙🎵🎵🎵☕️
wizzy

08:36 : stefania

26/06/2026
Ωραία πράγματα θα συμβούν!
Καλημέρα!
wizzy

08:32 : george70

Καλημέρα Αμβρακιώτες, το ΣΚ είναι δίπλα μας... χαλαρώστε με μουσικάρες!!!
Καλημέρα Άλεξ, Boney M. - Rivers of Babylon, πριν μας πάρει το ποτάμι - πριν μας πάρει ο ποταμός!!!🎵🎵🎵
wizzy

08:29 : wizzy

Girls don't cry for Louie
Louie wouldn't cry for you
george70

08:28 :

Καλημέρα από Lohne! Αλέξη, να σεακούσουμε όλοι μαζί το Child is my name? Τα φιλιά μας. Δημήτρης & Κατερίνα
wizzy

08:28 : blamawo

Καλημέρα και καλό Παρασκευοσαββατοκυριακο να φτιάξουμε!
catherine

08:15 : wizzy

@alekos, @Αγγελική, γρκρρρρρρρρρρ, θα με βάλετε σε τέτοιο δρόμο;;;


🎵🎵 πεθαίνω για σένα 🎵🎵

08:09 : vagelisr

Καλημερα σε ολους αμβρακιωτες μου
alekos, catherine, veroniki, stefania

08:08 : vagelisr

αυτα ειναι
veroniki

08:08 : vagelisr

καλημερες
christosp, vasilis, alekos, catherine, veroniki

08:07 : alekos

Καλημέρα και καλό πουσουκου σε όλους τους Αμβρακιώτες!!!!
Βάλε και ένα "πεθαίνω για σένα "την δεύτερη ώρα 😀.....
Θα ζήσουμε στιγμές Δάκη πάλι εδώ στην Άρτα!!!!😀👍❤️
christosp, catherine, stefania

08:07 : christosp

Ωωωωωι 🎵❤️❤️🎵
Καλημερα σε όλους!!!
alekos, vasilis, catherine, stefania


Καλημέρα
konstskandal, catherine, alekos, christosp, stefania

08:06 : catherine

Καλημέρα σας❤️❤️❤️❤️🎼🎼🎼🎼🎼🎼
konstskandal, alekos, christosp, stefania, veroniki, angie


Τέρμα τα ηχεία !!! Καλημέρα stromae!
Καλημέρα σε όλους
catherine, konstskandal, alekos, christosp, stefania


Καλημέρα και πάμε για μαγική Παρασκευή!
catherine, christosp, alekos, stefania, veroniki


Με τρομάζει ώρα ώρα αυτή η τηλεπάθεια...


Χθες μόλις είπες Μαργαρίτης είπα άντε να ακούσουμε και τους δρόμους του πουθενά...
veroniki


Καλημέρα
alekos, catherine, christosp

Παρ 02:15 : 919_bot

Είναι κανείς εδώ;

Πέμπτη 25 Ιουνίου
Πέμ 21:48 : veroniki

Είμαι συντονισμένη στην Ερτ1 παράλληλα wizzy παίζει το αγαπημένο μου σίριαλ από Ήλιο σε Ήλιο.
Bed of Roses από Bon Jovi παίζει;
michaelm

Πέμ 21:47 : michaelm

Be with you....more than words then. Classic combo!😛 Or Under the bridge!
veroniki, angie

Πέμ 21:46 : michaelm

@wizzy, cats in the cradle, girl you'll never be a woman again and something from Lenny....maybe cab driver.
veroniki

Πέμ 21:31 : wizzy

Παραγγελιές δεκτές, μαζί με τελικό Masterchef.
(αν και έχω ετοιμάσει ωραία συνέχεια)
michaelm, veroniki

Πέμ 21:29 : michaelm

Πολύ rock απόψε και μου αρέσει πολύ! Είμαι έτοιμος για ολονυχτία δουλειά σήμερα και μου κάνετε καλή παρέα! @wizzy! 👍

Πέμ 21:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ρίζος
linaevelyn, stefania

Πέμ 20:58 : vagelisr

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΚΙ ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΜΒΡΑΚΙΩΤΕΣ ΜΟΥ..........VAGELIS RIZOS ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
veroniki, linaevelyn, stefania, magazaki, a26410

Πέμ 20:56 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
veroniki, linaevelyn

Πέμ 20:56 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη, καλό βράδυ και να περάσεις θεσπέσια στα Τζουμέρκα το Σ/Κ 😀
Καλό βράδυ σε όλο το τσατ .
veroniki, vagelisr, mitsaras

Πέμ 20:46 : a26410

εχει slikiti αφτερ dj rizos?

Πέμ 20:39 : veroniki

Φατσικά σε θυμήθηκα, πράγματι ερχόμουν εκεί όπου έπαιζες μουσική.
Έτσι εξηγείται που άκουγα το κομμάτι the fresh όπου πήγαινα και το θεωρούσα σύμπτωση.
vagelisr


Ε πες το ότι έγινες δεκτός μέσω εισαγωγικών εξετάσεων εκεί στον 919!! 😂😂😀


🎵🎵💃💃🎶
veroniki

Πέμ 20:31 : veroniki

❤️❤️❤️🎵🎵
vagelisr, linaevelyn


🎶🎶🎶
veroniki

Πέμ 20:22 : wizzy


Melody Maker???? Αλήθεια τώρα;;;
Καλέ, ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;
vagelisr, linaevelyn, veroniki, stefania

Πέμ 20:20 : veroniki

Χτύπησες φλέβα με το τραγούδι Μπαλάντα του Ανδρέα Τσουκαλά
linaevelyn

Πέμ 20:19 : Anna

Μπράβο Βαγγέλη!!! Που τα θυμήθηκες; Εφηβικά χρόνια! 🎵❤️
Λατρεμένα και τα 2!!! 🎵❤️
veroniki, linaevelyn

Πέμ 20:18 : vagelisr

ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ- ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΡΙΦΙΦΗ - ΑΝ Μ'ΑΡΝΗΘΕΙΣ 🎵🎵❤️❤️ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΟΝ 919@
stefania, anna, veroniki, linaevelyn


🎵🎵🎵🎵🎵

Πέμ 20:11 : stefania

Την καλησπέρα μου....😂
linaevelyn, katerinanka

Πέμ 20:10 : stefania

╰┈➤ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;

🙄🙄🙄🙄
vagelisr, linaevelyn

Πέμ 20:08 : wizzy

╰┈➤Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα

ΜΜΜΜμμ, ακούνε τα "ημι-ορεινά" που έκαναν παράπονο;;;
linaevelyn, stefania


╰┈➤Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 (Υπάρχουν μερικά βατράχια,που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες...)είναι το κορυφαίο του 24ωρου.Respect
στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν)

Και το σήμα των τρείς το μεσημέρι με το ροχαλητό έχει πλάκα
veroniki, wizzy, katerinanka

Πέμ 20:03 : wizzy

Νομίζω ότι το σποτ στις 20:00 "Υπάρχουν μερικά βατράχια,
που όσο και να τα φιλήσεις, δεν γίνονται ποτέ Πρίγκιπες..."

είναι το κορυφαίο του 24ωρου.

Respect στην Έφη Καστάνη που τα έκανε (έναν αιώνα πριν)

katerinanka, vagelisr, veroniki, linaevelyn

Πέμ 19:58 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Βαγγέλη, καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, veroniki, alekos, vagelisr, anna


Καλησπέρα συννεφιασμένη ☁
vagelisr, anna, katerinanka, alekos, veroniki

Πέμ 19:51 : Anna

Καλησπέρα Βαγγέλη σε σένα και τους ακροατές σου! Καλή εκπομπή! 🎵🎵
vagelisr, linaevelyn, katerinanka, mitsaras, alekos

Πέμ 19:47 : veroniki


Όταν έμενα Άρτα και έβγαινα έξω έπαιζε πάντα το τραγούδι The fresh των Kool and the Gang.
wizzy, vagelisr, a26410, alekos, anna, katerinanka

Πέμ 19:37 : wizzy

Ross Lustre - Love saves no one...
Άντε ρε φίλε, επιτέλους. Νόμιζα ότι μόνο σε μένα άρεσε...
ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ! Πω πωωω...
vagelisr, katerinanka

Πέμ 19:29 : magazaki

Καλησπέρα και καλή εκπομπή...🎵❤️🎵
vagelisr, katerinanka

Πέμ 19:19 : alekos

Καλησπέρα σε όλους και καλή ακρόαση 😀
Βαγγέλη καλά να περάσετε!!°
mitsaras, vagelisr, linaevelyn, katerinanka, stefania

Πέμ 19:07 : a26410

καλησπερα καλησπερα απο το καλυτερο φαρμακειο του μοναστηρακιου βονιτσας! να αφιερωσω στη γυναικα μου το τραγουδι σαμανθα!
vagelisr, wizzy, linaevelyn, katerinanka

Πέμ 19:03 : wizzy

@vagelisr, Έλα και έμεινε ο Captain America "ορφανός"...
vagelisr, a26410

Πέμ 19:02 : veroniki

Καυσωνιάτικες άστατες από καιρό καλησπέρες από Θεσσαλονίκη
mitsaras, vagelisr, linaevelyn

Πέμ 19:02 : mitsaras

Καλσπέρα Βαγγέλη και καλη εκπομπή
veroniki, vagelisr

Πέμ 18:58 : vagelisr

Βροχερες Πεμπτιατικες Καλησπερες Απο Αρτα Και Αμβρακια 919@ Vagelis Rizos Now 19.00-21.00
mitsaras, veroniki, wizzy, linaevelyn, katerinanka, stefania

Πέμ 16:13 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn

Πέμ 15:02 : wizzy

@vasilis, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν!
vasilis, angie

Πέμ 15:01 : vasilis

@wizzy, downbound train by Bruce
wizzy, angie

Πέμ 14:55 : wizzy

@Αγγελική, ένα Bruce αύριο;;;;;; Από τα παλιά.
angie

Πέμ 14:50 : Αγγελική

Bruce? Is that you?
🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
I check my look in the mirror
I wanna change my clothes, my hair, my face
Man I ain't getting nowhere
I'm just living in a dump like this
There's something happening somewhere
baby I just know that there is
linaevelyn

Πέμ 14:48 : Αγγελική

🎵🎵🎵


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο