00:06 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Βαγγέλης Ζαβερδινός

Τετάρτη 24 Ιουνίου

Σας ευχαριστώ για την παρέα σας και απόψε.Ελπίχω να ταξιδέψατε μαζί με τα παιδία προς το NordKapp Καλό ξημέρωμα🎵❤️🎵
georgez, linaevelyn, mitsaras, veroniki, katerinanka

23:55 : georgez

Καληνύχτα σε όλες και όλους. 👍👍👍
linaevelyn, katerinanka

23:52 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού, Βαγγέλη καλό βραδυ και καλους δρομους στις ρόδες των παιδιών. Να περασουν τέλεια. 👍👍👍
katerinanka

23:51 : veroniki

Καλό βράδυ ευχαριστώ πολύ για την παρέα
linaevelyn, katerinanka

23:51 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
linaevelyn, katerinanka

23:50 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Βαγγέλη, καλή συνέχεια


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Βαγγέλη εσένα και την παρέα σου, καλό ξημέρωμα 🌉
Καλό ξημέρωμα σε όλο το τσατ 🌉
mitsaras, georgez, katerinanka

23:46 : georgez

EEE μα πρόσεχε με τα κουμπάκια. 😂😂😂😂


Κάνε πάσα καμιά ματιά 'κει χάμω...


Μπαγάσας 🎵🎵🎵🎵🎵


@Στη Σκιά του Φεγγαριού , τους αποψινούς σου καλεσμένους πάντως τους συγχαίρω που οδηγούν μοτοσικλέτα και διανύουν τόσο μεγάλες αποστάσεις.
Εύγε τους.
Τους εύχομαι να διασχίσουν και τη route 66 👍
mitsaras

23:26 : georgez

σαν αεεεερικόοοο.... 🎵🎵🎵🎵

23:24 : georgez

Ε ναι ρε φιλε.. Φευγει με τη μηχανη ο Μαβερικ στο ηλιοβασίλεμα μαλλια κουβαρια. πως να μη σε στιγματίσει.👍👍🎵🎵🎵😂😂
veroniki


Σύνορα, μεθοριακούς σταθμούς κ.ο.κ.

veroniki, katerinanka, georgez, linaevelyn, wizzy

23:06 : wizzy

@georgez, το είπα από πραγματική απορία!
georgez

23:05 :

🎵🎵🎵❤️❤️❤️❤️


@wizzy, Εχει κανει καλή δουλειά ο Κατσαδωράκης ...δεν τον ξέρεις 😂😂😂😂

23:05 : georgez

@wizzy, εχετε τόσο καλή μόνωση. 😀
wizzy

23:03 : wizzy

Συγνώμη, δεν έχει συναυλία στο Εκθεσιακό; Τι στο καλό; Παίζουν χαμηλά, ή έχουμε τόσο καλή μόνωση;;;


@veroniki, μια από τα ίδια και ο γάτος μου!
Αν δεν μπω πρώτα εγώ στο σπίτι δεν μπαίνει αυτός!
Ιππότης και συνάμα ζηλιάρης! Ζηλιαρόγατος με όλη τη σημασία της λέξης! 🐈
veroniki

22:59 : georgez

Και το Ελσίνκι μου άρεσε... Εχει πολλά μπαρακια το βραδυ που παιζουν μπαντες.. κυρίως μεταλ. 😉


Καλησπέρα + στον καλεσμένο σου!

22:56 : georgez

Πανέμορφη πόλη η Βουδαπεστη.. 👍👍👍


Χαιρετίσματα από Κωνσντινουπολη
linaevelyn

22:52 : veroniki

@ Λίνα -Ευαγγελία με τις γυναίκες είναι ιππότης εκτός από γλύκας και κούκλος. Έδιωξε τον άντρα μου από το σπίτι γιατί δεν τα πάει καλά με τους άντρες δεν αντέχει τον ανταγωνισμό. Με τα αρσενικά σκυλιά να δεις καυγάδες που ρίχνει.
linaevelyn

22:50 : mitsaras

Καλησπέρα Βαγγέλη και καλή εκπομπή


@veroniki, πρέπει να είναι μεγάλος κολπατζής ο Diesel!
Γλύκας και κούκλος!
veroniki, alekos

22:46 : georgez

την Καλησπέρα μας στην παρέα σου στο στούντιο.🏍️


Καλησπέρα Ευάγγελε σε εσένα και στην καλεσμένη σου 🎵💚🎵
Καλησπέρα παρέα 🎵💚🎵
veroniki, katerinanka

22:43 : alekos

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Έμιλυ in ARTA....(Λυμπεροπουλου)....(και μακαρόνια με κιμά....Σάκης)😀👍

22:38 : veroniki

@Στη Σκιά του Φεγγαριού ο φιλοξενούμενος μου ο Diesel
alekos, katerinanka, linaevelyn


@veroniki, Καλησπέρα Σλόνικα🎵❤️🎵
veroniki


@alekos, Έλα απο εδώ μετά για μια καλησπέρα🎵❤️🎵
alekos

22:35 : veroniki

@Στη Σκιά του Φεγγαριού καλησπέρα


@Katerina Lefkada, Καλησπέρα καμάρι μου ,τι να περιμένω για σήμερα?🎵❤️🎵
katerinanka


@georgez, Καλησπέρα πατρίδα μου ,πολλα φιλία στην Έλενα 🎵❤️🎵
georgez

22:34 : alekos

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , καλησπέρα και καλή εκπομπή 😀👍
Έλα δίπλα 😂
georgez


Καλησπέρα Βαγγέλη μου!Καλώς ήλθες!!! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
georgez, linaevelyn

22:32 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλή εκπομπή Βαγγέλη χαιρετίσματα κι απ την Ελενα.😉

22:30 : wizzy

@Στη Σκιά του Φεγγαριού, μπήκες στο studio και ανέβηκε η θερμοκρασία!!!

22:30 : georgez

@Στη Σκιά του Φεγγαριού , Καλώς το παιδί. Έτοιμος όπως πάντα να φανταστώ...😉


@wizzy, Ειμαι εδώωωω οουουουουουου🎵❤️🎵
wizzy, katerinanka, veroniki

22:27 : georgez

@wizzy, Γεια χαρά. Περιμένουμε το φεγγαροΐσκιωτο απόψε.. 😉🎵
wizzy, katerinanka


Εδώ είμαστε περιμένουμε!!🎵❤️🎵
wizzy

22:24 : wizzy

Ή περιμένουμε Ζαβερδινό, ή ξέχασα τα πάντα ανοιχτά το πρωί!!
katerinanka


Jazler.. at its best
linaevelyn


Oh God please make this moment last
Into your skin, into the stars
Into your breath and by your eyes
🎵❤️🎵


🎵🎵🎵
linaevelyn

19:28 : 919_bot

Billy Idol - Bitter Taste
mitsaras, linaevelyn

19:28 : mitsaras

@919_bot, τι ακούμε τώρα ?


🎵❤️🎵
linaevelyn

17:08 : wizzy

Φύσα δυνατά...
linaevelyn

16:46 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn

16:44 : wizzy

Ricchi E Poveri - Come Vorrei
(δια χειρός Αλεξάνδρου)
stefania, linaevelyn, katerinanka

Τετ 10:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn, stefania, vasilis, a26410, veroniki, angie

Τετ 09:53 : evangelo

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
linaevelyn

Τετ 09:48 : icewolf

Υπέροχες μουσικες...
wizzy, angie, linaevelyn

Τετ 09:44 : annabark

👋🎧

Τετ 09:43 : christosp

🎵❤️❤️🎵


Love platonique,
Nuit électrique,
Une vague romantique,
Un souffle un déclic,
Instamatic ,
L'instant magique
wizzy

Τετ 09:40 : eko

Καλημέρα σε όλους 😃


Ευχαριστώ πολύ!
🎵🎵🎵
👍👍👍

Τετ 09:35 : my bio preveza

καλημερα!!απο την πρεβεζαρα!!

Τετ 09:34 : Αγγελική

🎵👍🎵


Καλημέρα!
stefania

Τετ 09:32 : vasilis

Καλημέρα dj Alex, καλημέρα στην παρέα της εκπομπής!!!

Τετ 09:31 : Αγγελική

Αφιερωμένο!!!!🎵🎵🎵🎵

Τετ 09:28 : george70

ΚΑΛΗΜΕΡΑΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΑ...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞ 🎵🎵🎵 SHE DRIVES ME CRAZY... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ... 😉😉😉
angie, wizzy

Τετ 09:25 :

Buona Giornata Maestro! (Katerina Lefkada από γραφείο)😉🎵❤️🎵

Τετ 09:20 : Αγγελική

καλημέρα μαέστρο!
Καλημέρα σε όλους!
🎵🎵🎵
konstskandal


Καλημέρα από Αθήνα!
stefania

Τετ 09:16 : wizzy

You don't fool me - those pretty eyes
That sexy smile - you don't fool me
You don't rule me - you're no surprise
You're telling lies - you don't fool me
angie, george70


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕΧΥ ΦΩΝΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΣΟΥ

Τετ 09:09 : michaelm

https://roon.app/en/ Δυστυχώς δεν υπάρχουν καινούρια CD αυτές τις μέρες και η δικιά μου συλλογή έχει μείνει στα τέλη 90ς☹️. Thank god for 919.gr, Alex and team!


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα σε όλη την παρέα...

Τετ 09:00 : michaelm

Εντελώς άσχετο αλλά το δικό μου Roon server, έβαλε kirka Sadness on your eyes χθες. Πρέπει να μύρισε καλοκαίρι το Linux box!! Πολύ αργό τραγούδι σχετικά αλλά φταις εσυ που το ταυτοποιήσεις στο μυαλό μου για καλοκαιρινό! 😂

Τετ 08:56 : mitsaras

@alekos, εξαρτάται από το σκορ

Τετ 08:55 : alekos

@mitsaras, 3ltr μπύρα πίνετε εκεί στο Λίβερπουλ????

Τετ 08:54 : catherine

@mitsaras, καλημέρα!!!❤️❤️
mitsaras

Τετ 08:53 : mitsaras

Η βαφτιστήρα της θεάς
catherine


Την καλημέρα μου και από εδώ μεριά!🎵❤️🎵
catherine

Τετ 08:52 : mitsaras

@alekos, η μπύρα με άφησε ξύπνιο.
alekos

Τετ 08:51 : catherine

Καλημέρα μας κι ας άργησα!!!🎼❤️🎼❤️🎼❤️🎼❤️
stefania

Τετ 08:51 : michaelm

🎵🎵👍❤️

Τετ 08:50 : alekos

@mitsaras, καλημέρα.....κι αυτή η Αγγλία με το 0-0 μας έχει αφήσει ξυπνιους έτσι???😂😂
mitsaras

Τετ 08:50 : stefania

🎵❤️❤️🎵
💃💃
alekos, michaelm

Τετ 08:49 : Hair Code by Clio

καλημεραα!😀🎵❤️
alekos, catherine

Τετ 08:46 : mitsaras

@wizzy, από τις 6 στο "ΕΓΡΑΨΑ"
wizzy

Τετ 08:42 : wizzy

@stefania, κράτα τη ξύπνια, έρχεται σε λίγο.
stefania

Τετ 08:39 : michaelm

😀 μια εβδομάδα θα είμαστε εκεί! 👍
wizzy

Τετ 08:39 : stefania

Ω ναι... σωστά @mitsaras, Flowers! Έχει ξυπνήσει και η Βασιλική που το λατρεύει, έτοιμη να το ακούσει...🎵🎵
Απολαυστική Τετάρτη να ζήσουμε!
Καλημέρα! 😀😀😀
wizzy, alekos, mitsaras, linaevelyn

Τετ 08:38 : alekos

Κι άλλη μια πολύ ωραία εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 29 Ιουνίου από τον σύλλογο Σκοπευτηρίου με θέμα τα ΒΕΛΟΥΧΙΑ.....τα μαγαζιά που υπήρχαν κατά μήκους του σκοπευτηρίου και διασκέδαζε ο κόσμος τις δεκαετίες του '50 και του '60....
linaevelyn

Τετ 08:35 : michaelm

Josephine (french edit) Chris Rea πάει ωραία με αυτό. Ίσως ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια! Καλημερα σε όλους!
alekos, catherine

Τετ 08:33 : 26810

Καλημέρα
alekos, konstskandal, stefania, catherine

Τετ 08:20 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα, πέρα για πέρα!
alekos, stefania, catherine

Τετ 08:20 : veroniki


Privacy? No
Καλημέρα
alekos, wizzy, catherine, linaevelyn

Τετ 08:13 : alekos

Καλημέρα Αμβρακιώτες 😀👍
Μεσοβδομαδιάτικη και χαλαρή απ'ότι ακούω 👍❤️
christosp, stefania, catherine

Τετ 08:10 : mitsaras

Το post σου χθες 18:47
wizzy

Τετ 08:08 : wizzy

@christosp, you ask for it, you got it!
christosp

Τετ 08:06 : christosp

Εεεεεεεετσι....It's like this and like that
🎵❤️❤️🎵 καλημερες
alekos, stefania, catherine

Τετ 08:05 : mitsaras

Θυμήσου.
alekos, stefania, wizzy, linaevelyn


Καλημέρα καλημέρα
christosp, alekos, stefania, catherine

Τετ 06:35 : 919_bot

Καλημέρα.


Καλημέρα
christosp, alekos, catherine

Τρίτη 23 Ιουνίου
Τρί 22:53 : 26810

@wizzy, πρόσθεσε:
Stephen Colbert,
John Oliver,
South Park
╰┈➤Λατρεύω Jon Stewart


Τρί 20:25 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο