02:00 : 919_bot

Είναι κανείς εδώ;

Δευτέρα 22 Ιουνίου
23:07 : alekos

@wizzy, πριν λίγο το πρόσεξα και πήγα προς τα κάτω να δω πότε άλλαξαν.....
Μπράβο Άλεξ......👍
wizzy

23:05 : wizzy

Προσέξατε ότι τα name-tag άλλαξαν ε;;;
@fuzz, @magazaki, @veroniki, @mitsaras, κτλ... Το σκεφτόμουν καιρό! Ξεχωρίζουν!
alekos, linaevelyn, katerinanka

23:03 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Κώστας Κώτσης
stefania, alekos, linaevelyn

23:00 : fuzz

ευχαριστω για την συντροφιά σας , καλη νυχτα να έχουμε🎵🎵🎵
linaevelyn, stefania, alekos, magazaki, katerinanka

23:00 : magazaki

Ευχαριστουμε,καλή συνέχεια.....🎵❤️🎵
linaevelyn

22:57 : veroniki

@fuzz Καλή συνέχεια ευχαριστώ πολύ για την παρέα
linaevelyn

22:55 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT
alekos, linaevelyn, veroniki

22:54 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Κώστα, καλή συνέχεια
fuzz


@fuzz, ευχαριστώ για τη συντροφιά, καληνύχτα 🎇🌟📻
Καληνύχτα σε όλο το τσατ 🎇🌟📻
alekos, mitsaras, fuzz, veroniki


Πού πάμε λέγε...
fuzz

22:26 : alekos

@Λίνα-Ευαγγελία , όταν ήταν μικρά τα παιδιά ερχόμασταν συχνά στον Φάρο (ενοικιαζόμενα).....😉
linaevelyn


╰┈➤σύντομα κοντά σας και στο Μεγανήσι...θα ανοίξω αλυσίδα

Αδημονώ! Εγώ και ο Μάρκος Αυρήλιος θα είμαστε οι πρώτοι πελάτες! 😀😂😀
@alekos, έχει! 👍
johnp919gr, alekos

22:20 : alekos

@Λίνα-Ευαγγελία , @Γιάννης Πάνου, @fuzz, Κανάλιους νήσους......στο τροχόσπιτο 😂😛
johnp919gr, linaevelyn

22:19 : fuzz

╰┈➤Θέλουμε πανκ

@Χρήστος , στην επομενη εκπομπη να ερθεις με το φλασακι σου!🎵🎵
alekos

22:18 : alekos

@Λίνα-Ευαγγελία , ωωωω στη Λυγιά????Έχει ψητό εκεί έτσι???👍
linaevelyn


Θέλουμε πανκ


@Λίνα-Ευαγγελία ,
╰┈➤ταβέρνα "Ο Γιάννης", Λυγιά Λευκάδας

σύντομα κοντά σας και στο Μεγανήσι...θα ανοίξω αλυσίδα!!😁😂🤣
alekos, linaevelyn


@fuzz,
╰┈➤καπου κοντα σε εσενα!

μιλάς με γρίφους, σοφέ....γέροντα😵😬🤯


@Γιάννης Πάνου,...ταβέρνα "Ο Γιάννης", Λυγιά Λευκάδας 😉😉
fuzz, alekos


Ρίξε μας και ένα...Λένα Πλάτωνος - 'Love in Summer, έτσι για.... δροσιά!!😁😁🤪🤪

22:14 : fuzz

╰┈➤για πε

@Γιάννης Πάνου, καπου κοντα σε εσενα!!!😂😂

22:13 : fuzz

╰┈➤αυτή την έκδοση από το "παλιό μου παλτό

@alekos, απο ενα διπλο cd του Λακη Παπαδοπουλου
linaevelyn, alekos


@fuzz,
╰┈➤πες κ αλλα τετοια "χαριτωμένα".Παρασκευη ξερεις που θα ειμαι ε?!!!!

για πες......τιτάνα της πανκ - ροκ σκηνής!!!
😛😂

22:10 : alekos

Καλησπέρα σε όλους 😀👍
@fuzz, που την βρήκες αυτή την έκδοση από το "παλιό μου παλτό "???
@Λίνα-Ευαγγελία , ρέστα από 2002....gr.....😂😂
linaevelyn, fuzz, mitsaras, stefania

22:08 : fuzz

╰┈➤σεβάσμιο.....πανκιό

@Γιάννης Πάνου, πες κ αλλα τετοια "χαριτωμένα" ...Παρασκευη ξερεις που θα ειμαι ε?!!!!😛😛


@fuzz, καλησπέρα σεβάσμιο.....πανκιό!!!❤️❤️🎵🎵Καλησπέρα Αμβρακιώτικη παρέα!!❤️❤️
alekos, veroniki, linaevelyn, mitsaras

22:02 : veroniki


Ο Diesel
alekos, fuzz, linaevelyn, johnp919gr


╰┈➤απο ?10€υρω ??

@fuzz, απο 2.000... 😉😀🎵📻
fuzz

21:51 : fuzz

╰┈➤δίνεις ρέστα

@Λίνα-Ευαγγελία , απο ?10€υρω ??😀😀 🎵🎵
linaevelyn


@fuzz, δίνεις ρέστα ΚΑΙ απόψε!
stefania


Τραγουδάρα!
fuzz


🎵💃🎵💃🎵

21:40 : fuzz

καλησπερα @veroniki, 🎵🎵καλη ακρόαση!!

21:39 : fuzz

καλησπερα @Katerina Lefkada, 🎵🎵
katerinanka

21:33 : veroniki

Καλησπέρα, καλή εκπομπή και καλή εβδομάδα εύχομαι
katerinanka, fuzz, linaevelyn, alekos


Καλησπέρα Κώστα! Καλησπέρα παρέα!🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, fuzz, alekos

21:17 : fuzz

καλως την @stefania, 🎵🎵
stefania

21:15 : stefania

Καλησπέρα 🎵❤️🎵
linaevelyn, katerinanka, fuzz, alekos

21:07 : fuzz

καλη σπερα κ καλη ακρόαση εύχομαι!!!καλησπερα @Λίνα-Ευαγγελία ,🎵🎵🎵 @mitsaras,🎵🎵🎵 @magazaki, 🎵🎵🎵
linaevelyn, mitsaras, katerinanka, magazaki, alekos

21:04 : magazaki

Καλησπέρα σε όλους,καλή εκπομπή Κωστα...🎵❤️🎵
linaevelyn, mitsaras, katerinanka, alekos


Καλησπέρα και καλή εκπομπή Κώστα 📻
Καλησπέρα παρέα 📻
magazaki, mitsaras, stefania, katerinanka, alekos

21:01 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: The Locker Room Live
linaevelyn, alekos

21:01 : mitsaras

Καλησπέρα Κώστα, καλή εβδομάδα και καλή εκπομπή
linaevelyn, katerinanka, veroniki, alekos

20:55 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Χρήστο, καλές διακοπές, ραντεβού τον Σεπτέμβρη


Ευχαριστώ για τη συντροφιά Χρήστο, καλές διακοπές και με το καλό να επιστρέψεις! 😀😀

20:35 : mitsaras

Τότε είχε πρόεδρο, δεν είχε γατού

20:31 : mitsaras

@wizzy, πες του την ιστορία με τον ψυχάκια που μας εγκατέλειψε
wizzy

20:30 : wizzy

cvelaetis

20:29 : mitsaras

Γύρω στα 15 k€ το σποτ

20:27 : mitsaras

Δεν μιλάω για εδώ για το 3λεπτο των αγώνων του μουντιαλ λέω
cvelaetis

20:26 : mitsaras

200 k το δευτερόλεπτο είναι οι διαφημίσεις
cvelaetis


@wizzy, λες να προβούν σε εσχάτη προδοσία;; 😂😂

20:21 : wizzy

@Λίνα-Ευαγγελία, να δούμε, θα υπογράψει μαζί μας για την επόμενη σεζόν; Τον Ρίζο τον ζήτησαν στον Kiss Fm, με τα διπλάσια από ότι παίρνει εδώ. Αναρωτιέμαι, το διπλάσιο του τίποτε, πόσο είναι, αλλά κάνει ζέστ(α) για σκληρά μαθηματικά!
linaevelyn, cvelaetis


Καλησπέρα και καλή υπόλοιπη τελευταία εκπομπή για αυτή τη ραδιοφωνική χρονιά Χρήστο 📻
cvelaetis

16:25 : angie

belinda

15:52 : alekos

Ακριβώς 10 ώρες με 919.....👍
wizzy

Δευ 15:32 : angie

🎵❤️🎵

Δευ 15:22 : 919_bot

Καλησπέρα.
linaevelyn


🎵🎵🎵🎵

Δευ 10:02 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Αλέξανδρος Κατσαδωράκης
linaevelyn

Δευ 09:45 : christosp

🎵❤️❤️❤️🎵

Δευ 09:44 : wizzy

Clint Eastwood: «Αγαπώ αυτό που κάνω. Γιατί να σταματήσω; Θα αποχαιρετήσω χωρίς να πω αντίο»
ΜΕΓΑΛΟΣ!!!!
vagglo, christosp, katerinanka

Δευ 09:41 : christosp

Καλημεραααα σε ολους...🎵❤️❤️🎵
vagglo, linaevelyn

Δευ 09:40 : Βαγγέλης Ζ.

Πωωωω.......................❤️❤️❤️❤️❤️
wizzy

Δευ 09:37 : alekos

Ε μετά βάλε και Βαγγέλη Παπαθανασίου και yianni κλπ κλπ κλπ

Δευ 09:37 : TECHFIX-ΓΙΩΡΓΟΣ

Καλημέρα σε όλους!!!
christosp

Δευ 09:37 : Βαγγέλης Ζ.

Τ-Ρ-Α-Γ-Ο-Υ-Δ-Α-Ρ-Α!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


╰┈➤Jean Michel Jarre που παίζει σήμερα εδώ στην Αθήνα

Με κάτι τέτοια ζηλευουμε Αθήνα!
😉 Αλλά ως εκεί!❤️

Δευ 09:32 : veroniki

Space Age Love Song από τους A Flock of Seagulls
spanik, vagglo


Καλημέρα Αλέξανδρε, καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλη την παρέα...
spanik, christosp

Δευ 09:30 : eko

Να βάλουμε και ένα από Jean Michel Jarre που παίζει σήμερα εδώ στην Αθήνα;
spanik, konstskandal, christosp


Θα στο βρω οπως με την ελενη δημου...Μην με κοροιδευεις...😂😂😂😂😂😂
spanik


Δεν ξερω γιατι αλλα αυτό το τραγουδι μου θυμιζει και baywatch...
spanik


@Γιάννης Πάνου, τι μελομακάρονα,τώρα πηγαίνουμε στη θάλασσα! 🏊
Έχουμε πολύ δρόμο μέχρι τότε 😀
spanik, johnp919gr

Δευ 09:21 : Στέφανος

Καλημέρα από Αθήνα!
linaevelyn, spanik, christosp


Κούκου!
spanik


@Γιάννης Πάνου, Γιάννη έχει τόσες κρεπάλες το καλοκαίρι ,που το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να σκεφτούμε πόσο κοντά ειναι τα μελομακαρονα!Αυτά απο Σεπτεμβρη...
spanik, johnp919gr

Δευ 09:11 : ΚΩΣΤΑΣ ΠΙ&ΦΙ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕΡ, ΜΟΠΛΙΟ ΠΑΡΟΝ👍
vagglo, linaevelyn, spanik, christosp


Καλημέρα και όμορφη εβδομάδα σε όλη την όμορφη παρέα!Άλεξ ωραία η ιταλική ανακάλυψη...👍🎵❤️🎵❤️🎵
linaevelyn, spanik, christosp


καλημέρα Αμβρακιώτες, χθες είχαμε τη μεγαλύτερη μέρα του χρόνου, από σήμερα μικραίνει η μέρα αλλά και έρχονται πιο κοντά τα Χριστούγεννα ....185 μέρες έμειναν...μελομακάρονα έρχόμαστε!!!😁😂🤣😂🤣😜
vagglo, linaevelyn, spanik, konstskandal, veroniki


Καλημέρα!
vagglo, spanik, veroniki, christosp


Καλημέρα Αλέξη!! Καλημέρα από Αμφιθέα!! Καλημέρα και στην όμορφη πόλη μας!!!
vagglo, spanik, christosp

Δευ 08:58 : Βαγγέλης Ζ.

Bonjour sweet boss .Καλημέρα κόσμε καλή βδομάδα🎵❤️🎵
linaevelyn, spanik, christosp, katerinanka

Δευ 08:57 : wizzy

╰┈➤Φίδι για φίδι

vagglo, veroniki, spanik, linaevelyn, katerinanka, angie

Δευ 08:54 : Καλημερα ..!!

Αποστόλης από Πειραια
spanik

Δευ 08:54 : angie

Περήφανη γατομαμα! Δεν έχουν αφήσει ποντίκι για ποντίκι. Φίδι για φίδι, και ακρίδα για ακρίδα
linaevelyn, spanik

Δευ 08:51 : angie


καλημέρα
Μιάουυs σε όλους
vagglo, spanik, linaevelyn, katerinanka, johnp919gr

Δευ 08:50 : veroniki


Έτοιμο το σκηνικό για την διαδραστική μας παράσταση με θέμα το μανάβικο των εποχών προκειμένου να μάθουν τα παιδιά να ξεχωρίζουν τα φρούτα και τα λαχανικά του καλοκαιριού.
linaevelyn, spanik, katerinanka, johnp919gr, alekos

Δευ 08:45 : alekos

Ωωωω τέλειο.....👍👍👍❤️❤️❤️
spanik

Δευ 08:43 : spanik

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ... ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΜΕ F1 AUSTRIA 👍👍👍

Δευ 08:41 : george70

Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα να έχουμε!!! 🎵🎵🎵
Καλημέρα Άλεξ, στείλε μας την θετική σου ενέργεια... ❤️❤️❤️
spanik, wizzy, christosp

Δευ 08:39 : Ian Ikon

@Wizzy Πηγα κοντρα
spanik, wizzy

Δευ 08:37 : spanik

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 👍🎵
george70, linaevelyn

Δευ 08:37 : wizzy

@Ian Ikon, μεγαλούργησες!!! Καλοκαιριάτικα! Τολμηρό!
spanik

Δευ 08:36 : Ian Ikon

καλημερα Αλέξη καλημερα σε ολους!
spanik, george70, alekos

Δευ 08:32 : alekos

Δεν κρύβω την ανυπομονησία που είχα για το ξεκίνημα της σημερινής εκπομπής.....εχθές μιλούσα με την φίλη μου την Μαίρη από το σκοπευτήριο που φυσικά ακούει κάθε πρωί αμβρακια fm.....πιστεύω θα την έχουμε σύντομα και στο τσατ του 919 άλλωστε έχουμε πολλούς κοινούς φίλους εδώ μέσα.....ας της αφιερώσουμε ένα τραγούδι λοιπόν....
Καλημέρα και πάλι σε όλους στο τσατ!!!!!
wizzy, spanik, george70, veroniki

Δευ 08:31 : 26810

Καλημέρα και καλή εβδομάδα
alekos, spanik, george70

Δευ 08:28 : eko

Καλημέρα σε όλη την παρέα 😀 καλή εβδομάδα να φτιάξουμε
alekos, spanik, george70, linaevelyn

Δευ 08:26 : veroniki

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε 😀😀😀
alekos, spanik, george70

Δευ 08:24 : stefania

Νέα, απολαυστική εβδομάδα ξεκινά 😀
Καλημέρα! 🌞
alekos, spanik, george70

Δευ 08:21 : wizzy


Τελικά δεν μάθαμε, πεινούσες ή διψούσες;
alekos, veroniki, spanik, george70, katerinanka

Δευ 08:18 : blamawo

Καλημέρα όλη μέρα και καλή εβδομάδα να φτιάξουμε!!
alekos, spanik, george70

Δευ 08:18 : Σταυρούλα

Καλημέρα και καλή εβδομάδα στην πιο όμορφη φωνή !!!
alekos, spanik, george70

Δευ 08:08 : Voula

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα! ❤️❤️❤️🎵🎵
stefania, spanik, george70, veroniki

Δευ 08:03 : annabark

🎵🎵❤️🎵🎵.... back to "reality"😉😉
alekos, stefania, spanik, george70


Καλημέρα και καλή εβδομάδα
katerinanka, stefania, spanik, george70

Δευ 05:52 : alekos

Καλημέρα Αμβρακιώτες και καλή εβδομάδα
katerinanka, stefania, spanik

Δευ 05:14 : 919_bot

Βαριέμαι...

Δευ 02:56 : Katerina Lefkada

Τι ωραία διασκευή!


Πετάει η ομάδα

Κυριακή 21 Ιουνίου

Come the dawn!


She said, Im home on shore leave,
Though in truth we were at sea
So I took her by the looking glass
And forced her to agree
Saying, you must be the mermaid
Who took neptune for a ride.
But she smiled at me so sadly
That my anger straightway died
katerinanka

Κυρ 23:12 : veroniki

Καλό βράδυ η σημερινή εκπομπή ήταν μια κατάθεση ψυχής και μια ωδή στο μεγαλείο του πατέρα.
Νιώθω πολύ τυχερή που ένιωσα στο πετσί μου τι θα πει πατέρας καθώς εδώ και 25 χρόνια μου στέκεται σαν μάνα και πατέρας ταυτόχρονα ο μπαμπάς μου.
wizzy, mitsaras, linaevelyn, katerinanka

veroniki, katerinanka

Κυρ 23:09 : 919_bot

Κονσερβοκούτι, νέα εκπομπή: Γιώργος Γκοτζαμάνης
linaevelyn


καλό βράδυ σε όλους🎵🎵
veroniki, mitsaras, linaevelyn, katerinanka


╰┈➤ θα το καταλάβουν κάπως αργά.

τα παιδιά στην αρχή λατρεύουν τους γονείς τους . Μετά τους κρίνουν. Κάποτε, κάποια από αυτά τους συγχωρούν - Oscar Wilde
linaevelyn, veroniki, katerinanka

Κυρ 23:04 : wizzy

@Ημέρες Βινυλίου, τα παιδιά μας, θα το καταλάβουν κάπως αργά. Αλλά δεν αλλάζει κάτι, θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτή τη "δουλειά" για όσο χρειαστεί!
veroniki, katerinanka, vinyldays


🎵🎵Πάνος Μουζουράκης - Κοίτα μπαμπά
veroniki, katerinanka, linaevelyn


Η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη σε αυτόν που σε έβαζε στους ώμους του για να βλέπεις τον κόσμο από ψηλά. Σε αυτόν που σε πέταγε με τα δυνατά του χέρια μέσα στη θάλασσα για να κάνεις τις βουτιές σου και φόρτωνε ομπρέλες, σωσίβια και κάθε λογής πράγμα.Ειναι αυτός που σου έφτιαχνε την σέλα από το ποδήλατο όσο μεγάλωνες και έβαζε την αλυσίδα στην θετής όταν εβγαινε.
Σήμερα η ημέρα είναι για αυτόν που το μόνο μέλημά του ήταν πώς θα πληρωθούν οι λογαριασμοί και όχι η δική του καλοπέραση. Σε αυτόν που ακόμα και το μοναδικό 5€ που είχε μέσα στην τσέπη του το έκανε χυμό, κρουασάν ή παγωτό για εσένα.Πατέρας είναι αυτός που κυκλοφορει με τα ίδια παλιά παπούτσια για χρόνια ώστε εσύ να να φορεσεις τα καινουργια. Είναι αυτός που θα δουλέψει στον ήλιο, στο κρύο ή στη βροχή, που θα στερηθεί κάθε δική του προσωπική ανάγκη, μόνο και μόνο για να μη λείψει τίποτα από το σπίτι.
Όσοι τους έχετε ακόμα πάρτε τους μια αγκαλιά ή εστω ένα τηλ γιατί δεν θα φωτίζει για πάντα το όνομα "Μπαμπάς" στο κινητό σου......
katerinanka, wizzy, veroniki, linaevelyn


@Ημέρες Βινυλίου, ευχαριστώ για τη
συντροφιά, καληνύχτα 🎇
Καληνύχτα σε όλο το τσατ 🎇
veroniki


🎵🎵Tom Waits - Wrong side of the road
linaevelyn, katerinanka

Κυρ 22:56 : Katerina Lefkada

Ετών 18, Οδός Καλιδρομίου, καφέ ''Παρασκήνιο'' Εξάρχεια και άλλα εκεί στο δρόμο...χειμώνας, κονιάκ, παρέες και πολύ Jazz n Blues.....Μοναδικές εποχές ευχαριστώ προσωπικά την εκπομπή σου Γιώργο για αυτές τις αναμνήσεις που μου ξυπνάς...Καλό και όμορφο βράδυ σε όλους 🎵❤️🎵
linaevelyn, vinyldays, veroniki


╰┈➤Δεσμεύομαι για επόμενη εκπομπή🎵🎵

@Ημέρες Βινυλίου, εντάξει.

Κυρ 22:56 : mitsaras

Καλή συνέχεια σε όλο το CHAT, και καλή εβδομάδα
linaevelyn, katerinanka

Κυρ 22:55 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Γιώργο, καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα


Ο ουρανός έναστρος
Η βραδιά ειδυλλιακή
Στα ηχεία των ραδιοφώνων μας
Ο θείος Γιώργος με τζαζ μουσική
katerinanka, veroniki


╰┈➤Να ακούσουμε & το mannish boy του Muddy Waters;

δεν θα προλάβουμε απόψε. Δεσμεύομαι για επόμενη εκπομπή🎵🎵
linaevelyn


@mitsaras, σύνθεση Paul Desmond, το γράφει στην παρένθεση κάτω από τον τίτλο


🎵🎵John Lee Hooker - Hard times
linaevelyn, katerinanka

Κυρ 22:48 : Katerina Lefkada

Μουσικάρες!!!
linaevelyn, vinyldays


Να ακούσουμε & το mannish boy του Muddy Waters;


🎵🎵Sister Rosetta Tharpe - This train
linaevelyn

Κυρ 22:41 : mitsaras

@Ημέρες Βινυλίου,
??
angie, vinyldays, katerinanka


🎵🎵Lesley Gore - You don't own me
veroniki, linaevelyn


🎵🎵Dave Brubeck Quartet - Take five
angie, linaevelyn

wizzy, katerinanka, angie, veroniki

Κυρ 22:35 : angie

🎵🎵🎵

Κυρ 22:35 : Katerina Lefkada

Καλησπέρα Γιώργο και εκλεκτή παρέα!🎵❤️🎵
angie, mitsaras, linaevelyn, veroniki


🎵🎵Quincy Jones - Exodus
katerinanka, wizzy, angie, linaevelyn


╰┈➤ποτέ να μην χαθεις απ την ζωή μου

ψάχνω αλλά δεν υπάρχει


╰┈➤αν το πεις αρανχουέθ είσαι πολύ κοντά

τώρα το είπα όπως-όπως😀
mitsaras

Κυρ 22:29 : mitsaras

@Ημέρες Βινυλίου, αν το πεις αρανχουέθ είσαι πολύ κοντά.
angie


@veroniki,
╰┈➤you don't own me

βεβαίως... έρχεται σε λίγο!🎵🎵
veroniki

Κυρ 22:28 : angie

στη λίστα μου έχω την Μαρινέλλα "ποτέ να μην χαθεις απ την ζωή μου" μετά το aranjuez
vinyldays


🎵🎵Chet Baker - Almost blue
angie, linaevelyn

Κυρ 22:23 : veroniki

Μπορώ παρακαλώ να ακούσω το τραγούδι you don't own me από την Lesley Gore;
vinyldays

Κυρ 22:12 : angie

Καλησπέρα θείε Γιώργο, καλή εκπομπή
Καλησπέρα σε όλους
vinyldays, mitsaras, linaevelyn


╰┈➤Quincy Jones - Exodus

έλα μου που δεν το έχω!!☹️

Κυρ 22:09 : wizzy

Να προτείνω κάτι που μόνο στην εκπομπή σου ταιριάζει;
Quincy Jones - Exodus
veroniki


🎵🎵Chet Baker & Paul Desmond - Concierto de Aranjuez
angie, linaevelyn

Κυρ 22:08 : wizzy

Ωραία ξεκινάμε!
(για το Aranjuez)
vinyldays, 26810, veroniki


🎵🎵Oscar Peterson - Summertime
linaevelyn, angie

Κυρ 22:01 : veroniki

Καλησπέρα
vinyldays, mitsaras, linaevelyn


@Ημέρες Βινυλίου, καλησπέρα και καλή εκπομπή 📻
Καλησπέρα βινυλιόφρονες 📻
vinyldays, mitsaras, angie, veroniki

Κυρ 21:59 : mitsaras

Καλησπέρα Θείε Γιώργο και καλή εκπομπή
vinyldays, angie, linaevelyn


καλησπέρα από τις Ημέρες Βινυλίου στο εξτραδάκι της Κυριάκης
mitsaras, linaevelyn, 26810, veroniki

Κυρ 21:58 : mitsaras

Ευχαριστώ για την παρέα Νίκο, καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα


Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο