14:22 : wizzy

Το είχα αφήσει για το καλοκαίρι.
Ταξίδι σε παλιές, αλλά γνώριμες εποχές.

#καλοκαίρι #βιβλίο
katerinanka, veroniki, angie


Έξοδος από το #καλοκαίρι

Σύνδεση στο 919.gr
😀😂😛☹️😮🙄😉👍🎵❤️
 Δημόσιο